Технічний довідник

    Як змінити мову у Пошті?

    Змінити мову інтерфейсу в Пошті можна кількома способами:

    На сторінці з листами

    Скористайтеся перемикачем мови у правому нижньому куті сторінки:

    У налаштуваннях Пошти

    Перейдіть у розділ Налаштування і виберіть у лівій колонці потрібну мову.

    Як отримувати сповіщення про нові листи?

    Ви можете дізнаватися про нові листи будь-яким з описаних нижче способів.

    На головній сторінці Яндекса

    Якщо ви авторизовані на Яндексі, то на головній сторінці у блоці авторизації ви побачите загальну кількість непрочитаних листів у вашій поштовій скриньці.

    За допомогою Елементів Яндекса

    Елементи Яндекса — це набір додаткових функцій, який вбудовується у браузер у вигляді додаткової панелі інструментів. За допомогою Елементів ви можете не лише відслідковувати кількість нових листів, але й виконувати різні дії з листами. З Елементів ви також можете швидко перейти на сторінку сервісу.

    За допомогою мобільного пристрою

    Ви можете дізнаватися про нові листи на вашому мобільному пристрої через інтерфейс для мобільних пристроїв або за допомогою мобільної програми «Яндекс.Пошта». Також ви можете налаштувати SMS-сповіщення про нові листи. Про те, як це зробити, див. у розділі Надсилання сповіщень.

    За допомогою іншої поштової адреси

    Якщо у вас є кілька електронних адрес, ви можете налаштувати надсилання повідомлень про появу нових листів у Пошті на іншу адресу в меню Усі налаштування  → Правила обробки листів.

    Як видалити поштову скриньку?

    Увага. Якщо ви не пам'ятаєте відповідь на запитання або у вас немає доступу до номером телефону, ви не зможете видалити поштову скриньку. Про те, як змінити номер телефону, див. у розділі Змінити номер телефону. Що робити, якщо ви не пам'ятаєте відповідь на контрольне запитання, див. у розділі Не пам'ятаю відповідь на контрольне запитання.

    Щоб видалити поштову скриньку, виконайте такі дії:

    1. Перейдіть у розділ Усі налаштування.
    2. Натисніть на посилання видалити внизу сторінки:

    3. Введіть пароль від облікового запису на Яндексі та підтвердьте видалення одним із способів:
      • введіть код із SMS-повідомлення, надісланого на ваш номер телефону;
      • дайте відповідь на контрольне запитання.
    Увага. Разом зі скринькою буде видалено усі листи, що в ній містяться. Кореспонденцію, що скеровується на цю поштову адресу, доставлено не буде.
    Примітка. Після видалення поштової скриньки ви як і раніше зможете використовувати свій логін для входу на інші сервіси Яндекса.

    Якщо ви хочете повністю видалити обліковий запис на Яндексі, ознайомтеся зі статтею Видалення акаунту.

    Що таке поштові аліаси?

    Коли ви реєструєтеся на Яндексі, ви отримуєте поштову скриньку в домені вашої країни, наприклад «alice.the.girl@yandex.ua».. До цієї скриньки також автоматично прив'язуються додаткові адреси в національних доменах ua (Україна), by (Білорусь), kz (Казахстан), ru (Росія) і в домені com. Ці адреси є аліасами вашої основної поштової адреси.

    Аліаси потрібні, щоб зберегти унікальність вашого логіна. Якщо ви зареєструвалися на Яндексі в Україні, інший користувач в Казахстані, Білорусі чи Росії не зможе створити клон вашої поштової скриньки з тим же логіном.

    Примітка. Якщо ви створили скриньку з логіном, що містить крапку, наприклад «alice.the.girl», крім доменних аліасів для нього також буде створено аліас логіна типу «alice-the-girl».

    Ви можете вибрати, з якої адреси хочете надсилати листи, у розділі Усі налаштування  → Особисті дані, підпис, портрет. Цей аліас буде використовуватися за замовчуванням для всіх листів.

    Також ви можете використовувати свій номер телефону як аліас.

    Щоб зазначити аліас для конкретного листа, натисніть на адресу на сторінці написання листа і виберіть аліас у випадному списку в полі Від кого.

    Як подивитися властивості листа?

    За замовчуванням у поштовій скриньці користувача показується лише тіло листа і заголовок — поля Від кого (From), Кому (To), Дата (Date) і Тема (Subject).

    Властивості листа можуть містити докладну службову інформацію про лист:

    • точний час надсилання і доставки повідомлення;
    • кодування;
    • тип повідомлення;
    • шлях прямування листа від сервера відправника до одержувача;
    • протокол, за яким було отримано лист.

    Інформація із властивостей листа може допомогти у боротьбі зі спамом або вирішити технічну проблему у вашій поштовій скриньці.

    Щоб переглянути властивості листа у Яндекс.Пошті, натисніть на сторінці читання листа на кнопку , а потім Властивості листа.

    Ви також можете переглянути властивості листа в будь-якій із використовуваних вами програм або в інших поштових сервісах.

    Перегляд властивостей листа у поштових програмах

    Microsoft Outlook 2007 і нижче

    Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Параметри повідомлення.

    Outlook Express

    Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Властивості. Перейдіть на вкладку Докладно і скопіюйте текст.

    Mozilla Thunderbird

    Відкрийте лист і натисніть на кнопку Інші дії → Глянути джерело.

    The Bat!

    Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Спеціальне → Переглянути джерело.

    Apple Mail

    Виділіть лист у списку і перейдіть у меню Перегляд → Лист → Всі заголовки.

    Перегляд властивостей листа в інших поштових сервісах

    Gmail

    Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Більше пункт Показати оригінал.

    Mail.ru

    Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Ще пункт Службові заголовки.

    Ukr.Net

    Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Інші дії пункт Завантажити листа.

    Outlook.com

    Якщо ви використовуєте пошту Outlook.com, Hotmail або Live.com, відкрийте лист і виберіть в меню Дії пункт Переглянути джерело.

    Yahoo

    Відкрийте лист і виберіть у меню Ще пункт Переглянути повні заголовки.

    Як зробити скриншот?

    Скриншот (від англ. screenshot) — це знімок екрана вашого комп'ютера або мобільного пристрою, який можна отримати за допомогою стандартних засобів або спеціальної програми.

    Про створення скриншотів ви можете прочитати у статті Як зробити скриншот.

    Як скопіювати повідомлення з консолі помилок?

    Інформація з консолі помилок може допомогти вирішити технічну проблему з вашою поштовою скринькою, спричинену конфліктами використовуваного програмного забезпечення (браузерів, розширень і доповнень до них, фаєрвола або антивіруса тощо).

    Браузери на основі Chromium (Яндекс.Браузер, Google Chrome)

    Щоб відкрити консоль помилок:

    1. Натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + І або виберіть у меню пункт Інструменти → Інструменти розробника.
    2. Перейдіть на вкладку Console.
    3. Перейдіть у меню Filter  → Errors.

    Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Errors з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

    Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Network.

    Internet Explorer 8 та вище

    Щоб відкрити консоль помилок:

    1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
    2. Перейдіть на вкладку Консоль.
    3. Натисніть правою кнопкою миші в будь-якій зоні консолі та вимкніть опції Попередження, Повідомлення і Журнал — залиште лише Помилки.

    Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо в консолі з'явилися повідомлення, натисніть правою кнопкою миші в будь-якій зоні правої колонки і виберіть пункт Копіювати все.

    Internet Explorer 7 і нижче

    Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на некоректно завантаженій сторінці значок у лівому нижньому куті сторінки.

    Натисніть у вікні, що відкрилося, на кнопку Показати подробиці. Зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

    Mozilla Firefox

    Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Shift + J або натисніть у правому верхньому куті на кнопку і виберіть у меню пункт Веб-розробка → Консоль браузера. Переконайтеся, що у всіх вкладках позначено опцію Помилки — натисніть на значок на кожній вкладці.

    Увага. Якщо ви натиснете на саму назву вкладки, а не на значок , то вимкнете перевірку помилок. Переконайтеся, що перевірку увімкнено (вкладку виділено блакитним).

    Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо у вікні консолі з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

    Firebug

    Ви можете встановити для браузера Mozilla Firefox доповнення Firebug, яке має розширені можливості порівняно із вбудованою консоллю помилок.

    Натисніть у правому верхньому куті екрана на значок , щоб відкрити консоль Firebug. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Консоль.

    Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Помилки з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

    Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Мережа.

    Opera

    Активуйте консоль помилок. Для цього натисніть у лівому верхньому куті на кнопку Opera і виберіть пункт Додаткові інструменти → Увімкнути інструменти розробника.

    Щоб відкрити консоль помилок, натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + I або виберіть у меню пункт Інструменти розробника → Вебревізор. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Console.

    Щоб відкрити консоль помилок:

    1. Натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Shift + I або виберіть у меню пункт Інструменти розробника → Веб-інспектор.
    2. Перейдіть на вкладку Console.
    3. Перейдіть у меню Filter  → Errors.

    Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Errors з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

    Safari

    Активуйте консоль помилок. Для цього натисніть у правому верхньому куті екрана на значок , відкрийте меню Параметри → Експертні і встановіть прапорець Показувати меню «Розробка» на смузі рядка меню.

    Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Alt + C або натисніть у правому верхньому куті екрана на значок і виберіть у меню пункт Розробка → Показати консоль помилок. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Консоль.

    Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Помилки з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

    Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Мережа.

    Як увімкнути Java або JavaScript у різних браузерах?

    Для коректної роботи Яндекс.Пошти потрібно увімкнути підтримку JavaScript у вашому браузері.

    Яндекс.Браузер

    1. Відкрийте меню Налаштування і натисніть на посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
    2. Натисніть на кнопку Налаштування вмісту.... У розділі JavaScript встановіть значення Дозволити JavaScript на всіх сайтах.
    3. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.

    Google Chrome

    1. Відкрийте меню Налаштування і натисніть на посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
    2. Натисніть на кнопку Налаштування контенту. У розділі Javascript встановіть значення Дозволити всім сайтам запускати JavaScript.
    3. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.

    Internet Explorer 6 і вище.

    1. Відкрийте меню Сервіс  → Властивості браузера.
    2. На вкладці Безпека виберіть зону Інтернет і натисніть на кнопку Інший....
    3. Встановіть у пунктах Активні сценарії і Виконувати сценарії аплетів Java значення Увімкнути.
    4. Натисніть на кнопку OK, щоб зберегти зміни, та перезапустіть Internet Explorer.

    Mozilla Firefox

    1. Відкрийте меню Firefox → Налаштування.
    2. На вкладці Вміст установіть прапорець Використовувати JavaScript.
    3. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.
    Примітка. У Mozilla Firefox версії 23 і вище вручну вмикати JavaScript не потрібно — опцію увімкнено за замовчуванням.

    Opera

    1. Відкрийте меню Opera → Параметри.
    2. На вкладці Сайти в розділі JavaScript встановіть значення Дозволити виконання JavaScript.

    Safari

    1. Натисніть у правому верхньому куті екрана на значок і відкрийте меню Параметри → Безпека.
    2. Встановіть у розділі Вміст сторінок прапорці Увімкнути Java та Увімкнути JavaScript.

    Що означає режим «тільки читання»?

    Якщо з Поштою проводяться технічні роботи, ви побачите відповідне повідомлення вгорі сторінки (двохпанельний інтерфейс) або в лівому нижньому куті (трьохпанельний інтерфейс).

    Під час проведення технічних робіт поштова скринька доступна лише для надсилання листів або перегляду вже отриманих. Ви не можете вносити які-небудь зміни, наприклад переміщувати листи в інші папки або змінювати налаштування поштової скриньки.

    У режимі «лише читання» може відображатися неактуальний стан поштової скриньки. Якщо ви отримали або надіслали лист, він не відображатиметься у списку листів до закінчення робіт.

    Після завершення технічних робіт дані у скриньці буде оновлено — ви побачите усі отримані та надіслані за час робіт листи.

    Як вимкнути портрети відправників?

    Якщо ви не хочете бачити портрети відправників у кожному рядку списку листів, відкрийте меню Усі налаштування  → Інші параметри, вимкніть опцію показувати портрети відправників і збережіть зміни.

    Чому під час авторизації потрібно ввести контрольні цифри?

    Контрольні цифри під час входу в поштову скриньку з'являються у таких випадках:

    1. Кілька разів поспіль було введено неправильний логін або пароль. Перевірте коректність даних, які вводите. Якщо ви використовуєте поштову програму або вбудований поштовий клієнт у браузері Opera, переконайтеся, що дані у них заведено коректно.
    2. Якщо налаштування вашої локальної мережі дозволяють отримувати одну мережеву адресу кільком користувачам, Яндекс визначає їх як одного відвідувача. У цьому випадку контрольні цифри можуть з'являтися, якщо інші користувачі вашої мережі невдало авторизувалися на Яндексі. Зверніться до адміністратора мережі, щоб вирішити проблему.

    Також рекомендуємо перевірити ваш комп'ютер на наявність вірусів — деякі шкідливі програми використовуються для автоматичного підбору пароля.