Пошта

Створення і надсилання листів

Щоб створити новий лист, натисніть у верхньому меню поштової скриньки на кнопку . У вікні, що відкрилося, ви зможете написати лист, а також оформити або перекласти лист, перевірити орфографію, прикріпити файли і задати додаткові параметри для надсилання листа.

У полі Кому введіть адресу одержувача або виберіть контакт з адресної книги. Коли ви почнете вводити перші букви імені, прізвища або адреси електронної пошти в полі Кому, ви побачите список підказок із відповідними контактами.

Для пошуку за іменем і прізвищем можна використовувати кириличні символи замість латинських і навпаки. Наприклад, для пошуку контакту «Божевільний Капелюшник» можна ввести як латинську «b», так і кириличну «б». Першими у списку підказок будуть ті адресати, з якими ви листувалися нещодавно.

Примітка.  Якщо ви хочете бачити в полі Кому не лише імена одержувачів і відправників, але й їхні адреси, виконайте такі дії:
  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Контакти.
  2. Вимкніть опцію Показувати імена одержувачів і відправників замість поштових адрес.
  3. Натисніть на кнопку зберегти зміни.

Щоб перемістити адресу з поля Кому в інше поле (наприклад, у поле Копія), перетягніть потрібну адресу, утримуючи ліву кнопку миші.

Надсилання листів кільком адресатам

Ви можете надіслати лист одразу кільком адресатам. Для цього у полі Кому введіть кілька адрес та розділіть їх комою і пробілом, наприклад cheshire.katze@yandex.ua, just.mad.hatter@yandex.ua, just.white.rabbit@yandex.ua.

Примітка. Один лист можна надіслати не більше 35 адресатам.

Якщо у вашого листа є головний одержувач, а іншим лист надсилається для ознайомлення, введіть головну адресу в полі Кому, а інші — у полі Копія.

Усі адреси, зазначені в полі Кому, буде видно одержувачам листа. Якщо ви хочете, щоб якісь із цих адрес не було видно іншим, перемістіть їх у поле Прихована копія.

Увага! Адресат, зазначений у прихованій копії, може не отримати лист: деякі спам-фільтри видаляють листи, у видимій частині яких немає поштової адреси цієї скриньки.

Надсилання з іншої адреси

Якщо ви хочете, щоб лист для одержувача надійшов з іншої вашої адреси електронної пошти, додайте додаткову адресу на сторінці Адреси електронної пошти. Після підтвердження ви зможете вибрати в полі Від кого не тільки аліаси вашої адреси на Яндексі, але і додаткову адресу.

Надсилання копії листа в SMS

Ви можете безкоштовно надіслати копію листа на мобільний пристрій адресата.

На надсилання SMS встановлено такі обмеження:

  • у полі Кому повинно бути зазначено лише одного адресата;
  • копію листа в SMS можна надіслати лише на один номер;
  • не можна надіслати копію листа в SMS самому собі.

Натисніть на посилання SMS в поле Кому (поруч з іменем адресата). Якщо ваш номер мобільного телефону не прив'язано до поштової скриньки, необхідно спочатку його підтвердити.

Якщо в адресній книзі для контакту зазначено номер телефону, у полі SMS він підставиться автоматично. Також ви можете ввести номер мобільного телефону вручну.

Увага! Вводьте дані уважно. Переконайтеся, що адреса пошти і номер телефону належать одній людині.

Після того як ви надішлете лист, адресат отримає SMS із посиланням на лист. Якщо адресат користується смартфоном, він може надіслати вам відповідь, не заходячи в поштову скриньку.

Якщо ви прикріпили до листа вкладення, воно також буде доступне адресатові за посиланням на лист.

Примітка. Адресат зможе надіслати відповідь на лист через SMS незалежно від того, яким поштовим сервісом він користується.

Шаблони

Якщо ви часто надсилаєте листи з однаковим або схожим змістом (наприклад, запрошення або резюме), ви можете зберегти їх у вигляді шаблонів. На відміну від чернеток, вони не зникають після надсилання листів. Ви можете використовувати один шаблон кілька разів, створюючи на його основі листи партнерам, колегам або друзям.

Щоб створити шаблон, відкрийте форму створення листа і натисніть у полі Тема на посилання Шаблон:

Натисніть на кнопку Створити шаблон, зазначте тему і введіть текст листа. За бажання ви також можете додати вкладення.

Коли все буде готово, натисніть на кнопку Зберегти шаблон. Тепер під час написання листа ви одразу зможете перейти до потрібного шаблону. Для цього натисніть на посилання Шаблон і виберіть шаблон зі списку.

Усі створені вами шаблони зберігаються в окремій папці в Чернетках і містять лише тему, вкладення і текст листа (без зазначення одержувачів).

Додаткові можливості надсилання

Оформлення тексту

За допомогою інструментів панелі форматування ви зможете виділити частину тексту жирним або курсивом, змінити колір і розмір шрифту, задати маркований або нумерований список тощо.

Якщо ви хочете вимкнути оформлення, натисніть на кнопку Без оформлення (праворуч від панелі).

Чернетки

Коли ви пишете лист, усі зроблені вами зміни кожні 10 секунд автоматично зберігаються у вигляді чернетки. Ви можете будь-якої миті завершити створення листа і пізніше повернутись до його редагування. Для цього перейдіть у папку Чернетки і відкрийте останній збережений варіант листа.

Сповіщення про доставку листа

Якщо ви хочете отримати звіт про доставку листа, перед надсиланням натисніть на кнопку Повідомити про отримання (під формою введення листа, праворуч від кнопки Надіслати).

Щойно лист буде доставлено адресатові, звіт надійде у вашу поштову скриньку.

Увага! Ви отримаєте звіт про те, що лист потрапив у скриньку адресата, але не про прочитання листа одержувачем.

Нагадування про повторне надсилання

Якщо ви надсилаєте важливий лист, на який чекаєте відповідь, ви можете встановити нагадування про повторне надсилання листа. Для цього перед надсиланням натисніть на кнопку Нагадати (під формою введення листи, праворуч від кнопки Надіслати).

Якщо адресат не відповість упродовж 5 днів, ви отримаєте повідомлення з нагадуванням надіслати лист ще раз.

Щоб побачити всі листи, на які ви чекаєте відповідь, натисніть під списком із папками на кнопку .

Відкладене надсилання

Якщо ви хочете, щоб лист було надіслано у зазначену дату і час:

  1. Натисніть на кнопку (під формою введення листа, поряд із кнопкою Надіслати).
  2. Увімкніть опцію надіслати <дата> о <час>.
  3. Встановіть бажані дату і час надсилання.
Примітка. Надсилання листа можна відкласти не більше ніж на один рік із поточної дати.

Проблеми з надсиланням листів

Лист надіслано, але він не дійшов до одержувача

Перевірте, чи є лист у папці Надіслані. Якщо листа немає, можливо, на момент надсилання сталася помилка, спробуйте надіслати лист повторно.

Якщо ви надіслали лист із вашої поштової скриньки на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером одержувача, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», у якому буде зазначено причини недоставки та ім'я сервера, який відхилив подальший рух листа за призначенням.

Ви побачите причину недоставки просто у списку листів.

Якщо проблема в адресі або тексті листа, Яндекс.Пошта запропонує це виправити на сторінці читання звіту.

Лист може бути не доставлено з таких причин:

Лист надіслано на адресу, якої не існує

Якщо у звіті є такі рядки, лист було надіслано на неіснуючу адресу:

  • «User not found»;
  • «User unknown»;
  • «No such user here»;
  • «Bad destination mailbox address»;
  • «Bad destination system address»;
  • «Bad destination mailbox address syntax»;
  • «Unrouteable address»;
  • «Invalid mailbox»;
  • «Mailbox unavailable»;
  • «Invalid recipient»;
  • «DNS: no such domain»;
  • «Host or domain name not found»;
  • «The email account that you tried to reach does not exist».

Переконайтеся, що адреса одержувача не містить зайвих розділових знаків, пропусків або лапок. Уточніть адресу в одержувача ще раз і повторіть надсилання листа.

Скриньку одержувача переповнено

Якщо у звіті є такі рядки, у поштовій скриньці одержувача немає місця, щоб прийняти ваш лист:

  • «Over quota»;
  • «Inbox full»;
  • «Quota exceeded»;
  • «Recipient's mailbox is full»;
  • «User has exhausted allowed storage space»;
  • «Error writing message: Disk quota exceeded»;
  • «Аccount is full».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему.

Адресу одержувача заблоковано поштовою службою одержувача

Якщо у звіті є такі рядки, поштовий сервіс одержувача з якихось причин заблокував його обліковий запис і можливість доставки листів на цю адресу:

  • «Sorry your message to <електронна адреса> cannot be delivered. This account has been disabled or discontinued»;
  • «Your emails has been returned because the intented recipient's email account has been suspended. The account must be re-activated to receive incoming messages»;
  • «User account disabled for being inactive»;
  • «Policy rejection on the target address».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему, а також уточнити причини блокування в адміністрації поштового сервісу одержувача.

Поштовий сервер одержувача не приймає листи великого обсягу

Якщо у звіті є такі рядки, вкладення, яке ви надсилаєте в листі, не може бути прийнято поштовим сервером одержувача через встановлені на ньому обмеження:

  • «Message size exceeds fixed maximum message size»;
  • «Message size 4615244 exceeds size limit 3145728 of server <ім'я сервера>»;
  • «Message file too big»;
  • «Message size exceeds fixed limit».

Завантажте вкладення на Яндекс.Диск і надішліть одержувачеві публічне посилання на завантаження файлу.

Поштовий сервер одержувача приймає листи за спам

Якщо у звіті є такі рядки, вміст вашого листа було розпізнано поштовим сервером одержувача як спам:

  • «Message rejected under suspicion of SPAM»;
  • «Sorry, message looks like SPAM to me»;
  • «Message rejected as spam by Content Filtering»;
  • «Message rejected. See http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=69585 for more information».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем або адміністрацією його поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Якщо Ви надсилаєте легальні розсилки користувачам свого сайту або підписникам, ознайомтеся з вимогами Яндекса до чесних розсилок.

Поштовий сервер Яндекса потрапив до чорного списку

Якщо у звіті є такі рядки, поштовий сервер Яндекса потрапив до чорного списку DNSBL:

  • «Recipient address rejected: Blocked by external RBL»;
  • «Email from <IP_host> is currently blocked by Verizon Online's anti-spam system»;
  • «Client host [<IP_host>] blocked using bl.spamcannibal.org; blocked, See: http://www.spamcannibal.org/cannibal.cgi?page=lookup&lookup=<IP_host>»;
  • «Email blocked by SPAMCANNIBAL — to unblock see...;»
  • «Your server IP address is in the bl.spamcannibal.org database, bye»;
  • «Client host [<IP_host>] blocked using dnsbl-1.uceprotect.net; IP <IP_host> is UCEPROTECT-Level 1 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=<IP_host>»;
  • «Your host [<IP_host>] is blacklisted by dnsbl.sorbs.net. Currently Sending Spam See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?<IP_host>».

Ви можете спробувати видалити адресу поштового сервера Яндекса із чорного списку самостійно, для цього перейдіть за посиланням у звіті. Також ви можете написати нам через форму нижче, надіславши повний текст отриманого звіту.

Також спробуйте зв'язатися з одержувачем або адміністрацією його поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Примітка. Докладніше про проблему чорних списків dnsbl.sorbs.net ви можете прочитати на сторінці about-SORBS.narod.ru.
Виявлено «закільцьовування» листів, що пересилаються

Якщо у звіті є такі рядки, сталося закільцьовування листів, що пересилалися, через некоректно налаштовані правила переадресації або збирача листів:

  • «Mail for <електронну адресу одержувача> loops back to myself»;
  • «Loop detected! Message rejected»;
  • «Our servers have detected a mail loop».

Перевірте правила переадресації та збирачі на усіх використовуваних вами поштових скриньках. Якщо ви впевнені, що проблема не на вашій стороні, зв'яжіться з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомте йому про проблему.

Пересилання заборонено

Якщо у звіті є такі рядки, поштовий сервер одержувача не розпізнає поштові сервери Яндекс.Пошти через некоректно налаштований MX-запис:

  • «Relay not permitted»;
  • «Sorry, relaying denied from your location».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем або адміністрацією його поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Помилка під час перевірки відправника

Якщо у звіті міститься рядок «Sender verification failed», поштовий сервер Яндекс.Пошти не пройшов перевірку відправника на поштовому сервісі одержувача. Щоб вирішити проблему, зв'яжіться з адміністрацією поштового сервісу одержувача і попросіть внести поштові адреси Яндекс.Пошти до білого списку служби перевірки відправників.

Якщо ви не отримали звіт про недоставку, лист було успішно доставлено на поштовий сервіс одержувача. Зверніться до служби підтримки цього сервісу, щоб з'ясувати причини недоставки. До звернення додайте властивості листа, який ви надіслали.

Не можу надіслати лист на адресу на Яндексі

Якщо ви надіслали лист на поштову скриньку на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером Яндекса, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», у якому буде зазначено причини недоставки та ім'я сервера, який відхилив подальший рух листа за призначенням.

Примітка. Якщо ви надіслали лист із вашої поштової скриньки на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером одержувача, ви можете ознайомитися зі списком можливих причин у статті Лист надіслано, але він не дійшов до одержувача.

В автоматичному звіті може бути зазначено такі причини недоставки:

No such user

Якщо у звіті є такі рядки, лист було надіслано на неіснуючу адресу:

  • «No such user»;
  • «No correct recipients»;
  • «Bad recipient address syntax»;
  • «Bad address mailbox syntax»;
  • «Recipient address rejected: need fully-qualified address».

Переконайтеся, що адреса одержувача не містить зайвих розділових знаків, пропусків або лапок. Уточніть адресу в одержувача ще раз і повторіть надсилання листа.

Message rejected under suspicion of SPAM

Якщо у звіті є рядок «Message rejected under suspicion of SPAM», вміст вашого листа було розпізнано сервісом «Спамооборона» як спам.

Якщо з вашої поштової скриньки надходить тільки спам, поштовий сервер Яндекса заблокує приймання листів із неї на 24 години. У цьому випадку у звіті про недоставку буде рядок «Client host [<IP_host>] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see...» або «Blocked by spam statistics — see...».

Примітка. Якщо Ви надсилаєте легальні розсилки користувачам свого сайту або підписникам, ознайомтеся з вимогами Яндекса до чесних розсилок.
Error: too many recipients

Якщо у звіті є рядок «Error: too many recipients», у вашого листа занадто велика кількість одержувачів: понад 35 адрес у полях Кому, Копія і Прихована копія. Відредагуйте список одержувачів і повторіть спробу.

Message size exceeds fixed limit (Error: message file too big)

Якщо у звіті є рядок «Error: message file too big» або «Message size exceeds fixed limit», вкладення, яке ви надсилаєте в листі, не може бути прийнято поштовим сервером Яндекса через встановлені на ньому обмеження.

Максимальний розмір листів із вкладеннями, що надсилаються на поштову скриньку на Яндексі, не повинен перевищувати 30 МБ.

Message infected by virus

Якщо у звіті є рядок «Message infected by virus», ваш лист було позначено поштовим сервером Яндекса як заражений вірусом.

Policy rejection on the target address

Якщо у звіті є рядок «Policy rejection on the target address», обліковий запис одержувача вашого листа було заблоковано у зв'язку із порушенням Угоди користувача. Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему.

Якщо ви власник адреси, на яку було надіслано лист, ви можете самостійно зняти блокування. Заповніть коректну інформацію про себе на сторінці Редагування персональних даних і пройдіть процедуру зняття блокування.

The recipient has exceeded their message rate limit. Try again later

Якщо у звіті є рядок «The recipient has exceeded their message rate limit. Try again later», доставку листів на адресу одержувача було тимчасово призупинено через велику кількість листів, що надходять у його поштову скриньку за одиницю часу. Спробуйте надіслати лист повторно через 24 години.

Mailbox size exceeded

Якщо у звіті є рядок «Mailbox size exceeded», у поштовій скриньці одержувача немає місця, щоб прийняти ваш лист. Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему.

Error: timeout exceeded

Якщо у звіті є рядок «Error: timeout exceeded», ваш поштовий сервер занадто довго не відповідав на системні команди і поштовий сервер Яндекса припинив спробу з'єднання і передачі листа. Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Error: too many connections

Якщо у звіті є рядок «Error: too many connections», ваш поштовий сервер створює велику кількість звернень до поштового сервера Яндекса за одиницю часу, що призводить до зростання навантаження й уповільнення роботи. Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

EHLO requires domain address (HELO requires domain address)

Якщо у звіті є рядок «EHLO requires domain address» або «HELO requires domain address», ваш поштовий сервер під час спроби передати лист неправильно зазначив своє ім'я. Така помилка може видаватися у разі використання заборонених символів у імені машини відправника відповідно до стандартів RFC 2821 і RFC 1045.

Для вирішення цієї проблеми зверніться до вашого системного адміністратора.

501 5.5.4 «Syntax: MAIL FROM: <електронна адреса>»

Такий рядок у звіті означає, що неправильно задано послідовність mail from. Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу з іншої поштової скриньки і повідомити про проблему.

501 5.5.4 «Wrong param»
Такий рядок у звіті означає, що задано неправильний параметр. Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу з іншої поштової скриньки і повідомити про проблему.
502 5.5.2 «Syntax error, command unrecognized»

Такий рядок у звіті означає, що неправильно задано команду. Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Листи надсилаються з іншої адреси на Яндексі

Якщо ваші листи надсилаються з адреси на @yandex.com або @ya.ru замість @yandex.ru, значить, у налаштуваннях вибрано не той поштовий аліас.

Ви можете вибрати, з якої адреси хочете надсилати листи, у розділі Усі налаштування Особисті дані, підпис, портрет. Цей аліас буде використовуватися за замовчуванням для всіх листів.

Також ви можете використовувати свій номер телефону як аліас.

Щоб зазначити аліас для конкретного листа, натисніть на адресу на сторінці написання листа і виберіть аліас у випадному списку в полі Від кого.

Отримую повідомлення «Лист не може бути надіслано»

Якщо ви отримали повідомлення про помилку «Лист не може бути надіслано» («Spam limit exceeded») чи вимогу ввести контрольні цифри, це могло статися з таких причин:

Розсилаються комерційні пропозиції

Із вашої скриньки надсилається велика кількість однотипних або шаблонних листів, а також листів із комерційними або рекламними пропозиціями. У Яндекс.Пошті надсилання таких листів не дозволене — наш сервіс призначений для живого спілкування між людьми.

Порада. Якщо ви хочете масово розсилати листи вашим партнерам або клієнтам, використовуйте для цього тільки спеціальні сервіси розсилання.

Якщо ви розсилаєте однотипні листи, надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити в Пошту і отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Досягнуто обмеження на надсилання листів за добу

Із вашої скриньки щодня може надсилатися велика кількість листів, що може розцінюватися як спам. Листи можуть надсилатися як за вашої участі, так і без вашого відома.

Щоб цього не відбувалося, у Яндекс.Пошті встановлено обмеження кількості надісланих листів на добу. Є два види таких обмежень — на кількість надісланих листів та на кількість одержувачів листів, які надсилаються.

Якщо ви досягли одного з цих обмежень, надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити в Пошту і отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Протягом доби можна надіслати з однієї скриньки 500 листів. Якщо в листі кілька одержувачів, то лист кожному з них вважається окремим листом.

На кількість одержувачів встановлено такі обмеження:

Кількість одержувачівОбмеження
Сумарно в усіх листах за добу500
У листі, надісланому через сайт50
У листі, надісланому через поштову програму35

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Протягом доби можна надіслати з однієї скриньки 3000* листів. Якщо ви зазначили кількох одержувачів, то кожному з них надсилається окремий лист

На кількість одержувачів встановлено такі обмеження:

Кількість одержувачівОбмеження
Сумарно у всіх листах за добу (з однієї скриньки)3000*
Сумарно у всіх листах за добу (з усіх скриньок одного домену)5000*
У листі, надісланому через сайт50
У листі, надісланому через поштову програму35

* Враховуються лише зовнішні одержувачі; власники скриньок на цьому домені не враховуються.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Ваш акаунт здається підозрілим

Наша система безпеки визнала ваш акаунт підозрілим. Найчастіше це відбувається через те, що до вашої скриньки не прив'язано номер телефону або у Паспорті зазначено вигадані ім'я та прізвище.

Якщо ваш акаунт здався нам підозрілим, надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити у Пошту і отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Щоб усунути проблему, зазначте достовірні персональні дані на сторінці Паспорта і прив'яжіть до акаунту номер телефону на сторінці Номери телефонів.

Надсилаються листи на неіснуючі адреси

Велика кількість листів із вашої скриньки було надіслано на неіснуючі адреси. Переконайтеся, що адреси одержувачів записані у вас коректно і не застаріли.

У цьому випадку надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити у Пошту й отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Нам надійшли скарги про розсилання листів із вашої адреси

Нам надійшло кілька скарг від користувачів про розсилання спаму з вашої адреси. Переконайтеся, що всі одержувачі ваших листів добровільно погоджувалися на їх отримання.

У цьому випадку надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити у Пошту й отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Мої листи надходять одержувачу із затримкою

Затримка може відбуватися як на серверах Яндекса, так і на серверах одержувача. Щоб з'ясувати, де сталася затримка, напишіть техпідтримці через форму нижче. До звернення обов'язково додайте властивості того листа зі скриньки одержувача, який затримався.

Рекомендації на сторінці не допомогли
де чернетки
написати лист
створити лист
створення листів
новий лист
як написати лист
надсилання листів яндекс пошта
надсилання sms яндекс пошта
надсилання смс
як додати у чернетку
чернетка
доставка листа
не доходять листи
не надходять листи
не надсилаються листи
лист не може бути надіслано
звіт про недоставку
лист не дійшов
проблеми з надсиланням
не можу надіслати лист
не надсилається
не надсилається лист
не працює кнопка
помилка під час надсилання
непрацює кнопка
не надсилається повідомлення
сервер надсилання листів не працює
не надсилаються деякі листи
у мене не надсилаються листи
я не можу надіслати лист
вимкнути імена відправників
не показувати імена відправників
як вимкнути імена відправників
вимкнути овали в адресах відправлення
вимкнути овали
лист не прийнято Яндекс.Поштою
лист відхилено Яндекс.Поштою
не прийнято Яндекс.Поштою
відхилено Яндекс.Поштою
змінити адресу відправника
замінити адресу відправника
як змінити адресу відправника
як замінити адресу відправника
поміняти адресу відправника
як поміняти адресу відправника поміняти ru на ua
змінити ua на ru
змінити ru на com
змінити com на ru
замінити ru на ua
замінити ru на com
змінилася пошта
відповісти з іншої скриньки
чому змінилася адреса надсилання
замінилася адреса надсилання
змінилася адреса надсилання
@narod.ru
narod.ru
народ.ру
телефон як додаткова скринька
підключені скриньки
переробити поштову адресу
мій yandex.ru змінюється на ya.ru
адреса надсилання
аліас
стара адреса, а не номер телефону
стара адреса
змінився кінець нашої поштової адреси
скринька ya.ru
сповіщення про доставку листа
налаштувати сповіщення
як налаштувати сповіщення
надсилання копії листа в SMS
копія листа в СМС
не надсилаються листи на mail.ru
скринька недоступна
скринька не доступна
не надсилаються листи в інший поштовий домен
повідомлення не може бути доставлено
що означає копія в смс
що означає прихована копія
прихована копія
чому не надсилаються листи