Пошта

Отримання і читання листів

Щоб надіслати лист, натисніть на рядок із листом.

Крім стандартних дій із листами (відповісти, переслати, видалити, позначити як спам тощо) ви можете перекласти лист, подивитися його властивості або створити правило обробки для цього типу листів.

Перегляд цитування попередніх листів

Щоб переглянути попередній лист у листуванні, натисніть на посилання у листі Показати цитування. Натисніть на посилання Показати цитату повністю, щоб розкрити попередній лист цілком. Щоб переглянути усі листи в цій гілці, натисніть під листом на посилання Показати все листування.

Швидка відповідь

Щоб відповісти усім учасникам листування одразу зі сторінки читання листа, натисніть унизу сторінки у полі Написати швидку відповідь всім учасникам листування.

Якщо ви хочете відповісти лише деяким учасникам листування, натисніть на кнопку Відповісти — так ви перейдете у повну форму відповіді. Там ви можете видалити з одержувачів зайвих адресатів.

Вимкнення портрета відправника

Портрет відправника завантажується з даних, зазначених у поштових налаштуваннях відправника, або з його профілю у соціальній мережі. Якщо ви хочете вимкнути відображення портретів:

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Інші.
  2. Вимкніть опцію показувати портрети відправників.
  3. Натисніть на кнопку зберегти зміни.

Перегляд вкладень

Ви можете відкривати деякі вкладення у веб-інтерфейсі Пошти без встановлення додаткових програм. Підтримуються такі формати файлів:

  • документи — DOC/DOCX, XLS/XLSX, PPT/PPTX, ODT, ODS, ODP, CSV, RTF, TXT, PDF;
  • зображення — JPG, PNG, GIF, BMP, TIFF, EPS, PSD, CDR, AI;
  • архіви — ZIP, RAR, TAR;
  • медіа — MP3 (для відтворення медіа-файлів необхідна актуальна версія Adobe Flash Player).

Якщо в листі є вкладення, то у списку листів воно з'являється у вигляді мініатюри або значка вкладення.

Примітка. Якщо до листа додано кілька файлів, то вони завантажуються у форматі ZIP-архіву.

Перегляд документів та архівів

Щоб переглянути документ або архів, виберіть потрібний файл і натисніть на кнопку Подивитися. Файл відкриється в новому вікні браузера.

Перегляд зображень

Зображення у вкладеннях відображаються у вигляді мініатюр. Щоб відкрити зображення в режимі перегляду, натисніть на мініатюру лівою кнопкою миші.

Щоб вийти з режиму перегляду, натисніть на значок (у правому верхньому куті) або клавішу Esc.

Проблеми з отриманням і переглядом листів

У мою скриньку не доходять листи

Якщо ви не отримали лист або сповіщення із соціальної мережі або форуму, виконайте такі дії:

  1. Перевірте, чи правильно ви зазначили електронну адресу на сайті, з якого має надійти сповіщення. Дізнайтеся у відправника, чи коректно він записав вашу адресу.
  2. Пошукайте лист у папці Спам — він міг потрапити туди. Якщо це сталося, виділіть лист і натисніть на кнопку Не спам! — лист переміститься у папку Вхідні.
  3. Переконайтеся, що у правилах обробки листів немає правила, яке видаляє подібні листи.
  4. Перевірте, чи немає поштової адреси сайту або відправника в чорному списку.

Якщо ви впевнені в тому, що коректно зазначили налаштування поштової скриньки і адресу на сайті, спробуйте запросити лист із сайту заново. Якщо через кілька годин лист не надійде, зверніться до адміністрації сайту.

Лист також може бути не доставлено через технічні проблеми на поштових серверах відправника або одержувача, завантаженість каналів зв'язку тощо. У цьому разі відправнику надійде автоматичний звіт, у якому буде зазначено причину недоставки. Якщо відправнику не надійшов звіт, то для з'ясування причин недоставлення йому необхідно звернутися у техпідтримку того поштового сервісу, звідки було надіслано лист.

Листи надходять із затримкою

Затримка може відбуватися як на серверах відправника, так і на серверах Яндекса.

Щоб з'ясувати, де сталася затримка:

  1. Відкрийте властивості того листа, який затримався.
  2. У властивостях буде кілька полів Received: — знайдіть найнижче, воно розташовуватиметься поруч із полями Subject: і From:.
  3. У полі Received: буде зазначено адресу сервера і час проходження листом цього сервера. Рухаючись знизу вгору ланцюжком полів Received: і порівнюючи час, ви зможете дізнатися адресу сервера, на якому затримався лист.

    Якщо у адресі виду example.mail.domain.net перед останньою крапкою (замість domain) зазначено yandex — значить, лист затримався на сервері Яндекса. Якщо інше значення — на сервері іншого поштового сервісу.

Лист не відкривається

Можливо, це відбувається з таких причин:

Браузер відображає дані, збережені у кеші

Оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookie, а потім ще раз спробуйте відкрити лист.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Установіть останню версію вашого браузера.

У листі немає зображень, оформлення або замість тексту дивні символи

Можливо, це відбувається з таких причин:

Браузер відображає дані, збережені у кеші

Оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookie, а потім ще раз спробуйте відкрити лист.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Установіть останню версію вашого браузера.

Отримую повідомлення про те, що лист не доставлено (я нічого не надсилав)

Ви можете отримати звіт про недоставлення листа на адресу, на яку ви нічого не надсилали. Це відбувається тому, що спамери зазначають у полі Від кого та у прихованому полі Reply-To підроблені адреси. До бази підроблених адрес може потрапити і ваша — при цьому спамерам не потрібен доступ до вашого облікового запису. База створюється методом підбору за допомогою спеціального словника або наповнюється за допомогою пошуку адрес, опублікованих користувачами на загальнодоступних сайтах.

З описаною ситуацією можуть стикнутися користувачі будь-якого поштового сервісу, оскільки не всі поштові сервери, що надсилають, дотримуються вимоги щодо ідентифікації відправника. Якщо ви отримали подібний лист, виділіть його і натисніть на кнопку Це спам!, щоб додати лист у правила фільтрації спаму.

Якщо ви хочете переконатися в тому, що з вашої поштової скриньки ніхто крім вас не надсилав лист, перевірте журнал відвідувань.

Надходять чужі листи

Якщо у вашу поштову скриньку надходять чужі листи, можливими причинами цього є:

Помилка відправника під час зазначення адреси одержувача

Якщо ви отримали лист від невідомого відправника, можливо, відправник помилився під час зазначення адреси одержувача. Ви можете повідомити відправнику про помилку або проігнорувати такий лист.

Хтось під час реєстрації на сайті зазначив вашу адресу як контактну
На деяких сайтах можна реєструватися без підтвердження електронної пошти, тому люди під час реєстрації можуть зазначати чужу електронну адресу. Незважаючи на те, що ця особа зазначила вашу адресу на сайті, вона не зможе користуватися вашою скринькою. Якщо ви не хочете отримувати листи з цього сайту:
  1. Внесіть адресу відправника цих листів до Чорного списку.
  2. Зв'яжіться з адміністрацією сайту і повідомте, що вашу адресу зазначено на сайті помилково.
Підроблена адреса одержувача у поштових заголовках

Якщо ви отримали лист, надісланий не на вашу, а на чужу адресу, то, швидше за все, це спам. Лист може виявитися адресованим вам, навіть якщо ви не бачите свою адресу в полі Кому. Вашу адресу може бути зазначено, наприклад, у полі Прихована копія.

Налаштовано збирач листів із чужої адреси

Якщо ви постійно отримуєте чужі листи, можливо, у вашій скриньці налаштовано збирач листів із чужої адреси. Щоб не отримувати листи з цієї адреси:

  1. Видаліть збирач на сторінці Збір пошти (натисніть на адресу потрібного збирача і на посилання Видалити).
  2. Видаліть чужу адресу зі списку на сторінці Паспорта.
Рекомендації на сторінці не допомогли
відкрити лист
перегляд листа
відповісти всім
відповісти не всім
не доходять листи
не надходять листи
листи надходять із затримкою
лист не відкривається
у листі немає зображень
криво відображається лист
доставка
довго йшов лист
не доходять листи
не отримую листи
не надходять листи
затримався лист
немає листів
сервер відмовився прийняти адресу одержувача
недоставлене повідомлення
повідомлення не може бути доставлено
повідомлення не може бути доставлено
не можу відкрити лист
не можу прочитати лист
не відкривається лист
неправильно відображається лист
вимкнути портрети відправників
не показувати іконки відправників
як вимкнути портрети відправників
як прибрати аватари у списку листів
прибрати аватари у списку листів
видалення аватарок на сторінці списку листів
прибрати портрети відправників
прибрати іконку поруч з ім'ям адресата
прибрати іконку адресата
як позбавиться іконок
позбутися іконок
видалити значок ліворуч від адресата
не потрібні фото відправників
іконки у списку листів
прибрати зображення відправників
прибрати портрет відправника
сповіщення про реєстрацію
немає сповіщень із сайту
не надходять сповіщення із сайту
немає листа про реєстрацію на сайті
не надійшов лист про реєстрацію на сайті
не надходить лист із сайту
Не надходить лист від steampowered.com
Не надходять листи від steampowered.com
надходять чужі листи
отримую чужі листи
чужа адреса
чужі листи
чому не надходять листи
чому я не отримую листи