Пошта

Інформація про відправника

Зміна імені

Ви можете змінити ім'я, яке відображається в полі Від кого поряд із вашою адресою. Для цього відкрийте меню Налаштування Особисті дані, підпис, портрет, введіть нове значення у розділі Ваше ім'я і збережіть зміни.

Примітка. Зміниться лише відображуване ім'я. Ваш логін на Яндексі залишиться тим самим.

Підпис

Створити підпис

Ви можете створити один або кілька підписів, які буде автоматично вставлено в лист під час його створення, відповіді або пересилання. Для цього відкрийте меню Усі налаштування Особисті дані, підпис, портрет і введіть текст підпису в розділі Ваші підписи. Ви також можете оформити текст підпису за допомогою панелі інструментів, розташованої над полем введення.

У підпис можна додати зображення одним із способів:

Вставити посилання
Натисніть на значок над полем введення і зазначте пряме посилання на зображення.
Завантажити зображення з комп'ютера
Перетягніть зображення з папки на комп'ютері у поле введення підпису.
Обмеження. Зображення у підписі відображатиметься лише тоді, коли у листі увімкнено оформлення.

Коли підпис буде готовий, натисніть на кнопку Додати підпис.

Відредагувати підпис

  1. Наведіть курсор на правий верхній кут підпису.
  2. Натисніть на значок, що з'явився .

Налаштувати підпис

Ви можете налаштувати для підпису розташування при відповіді, прив'язку до адреси і мови листа. Якщо у вас кілька підписів, ви зможете вибрати один із них на сторінці створення листа.

Прив'язка до адреси

Щоб використати підпис під час надсилання листів із певного поштового аліасу, увімкніть опцію прив'язати до адреси і виберіть потрібну електронну адресу.

Розташування при відповіді

За замовчуванням підпис підставляється в кінець листа або листування. Якщо ви хочете додавати її одразу після відповіді, встановіть відповідне значення в розділі Розташування підпису у відповіді.

Примітка. Ця опція налаштовується відразу для усіх підписів, які ви створили.
Прив'язка підпису до мови листа

Система визначає мову доданих підписів: у разі відповіді на листи, наприклад, англійською мовою, автоматично буде підставлено потрібний підпис. Щоб підставити цей підпис у відповіді на листи й іншою мовою, прив'яжіть його до потрібної мови:

  1. Наведіть курсор на правий верхній кут підпису.
  2. Натисніть на значок, що з'явився .
  3. Виберіть потрібну мову зі списку:

    .

  4. Натисніть на кнопку Зберегти.
Вибір підпису при створенні листа

Якщо у вас декілька підписів, ви можете вибрати один із них на сторінці створення листа:

  1. Наведіть курсор на поточний підпис.
  2. Натисніть на кнопку, що з'явилася (ліворуч від підпису).
  3. Виберіть підпис.

Видалити підпис

  1. Наведіть курсор на правий верхній кут підпису.
  2. Натисніть на значок, що з'явився .

Не відображається підпис

Якщо ви створили підпис, але під час написання листа він відображається некоректно (не працює форматування підпису, гіперпосилання або не відображаються зображення), перевірте, що включено оформлення листа:

  1. Перед введенням тексту листа натисніть на посилання Оформити лист (праворуч від поля введення).
  2. Оновіть сторінку (натисніть на клавішу F5).

Додаткові адреси

Якщо ви хочете, щоб лист для одержувача надійшов не з поштового аліасу, а з іншої вашої адреси електронної пошти, ви можете прив'язати до вашої скриньки додаткову адресу. Для цього відкрийте меню Усі налаштування Особисті дані, підпис, портрет і натисніть на посилання Редагувати в розділі Надсилати листи з адреси.

Введіть адресу пошти, яку ви хочете підтвердити, і натисніть на кнопку Додати. На зазначену адресу електронної пошти буде надіслано лист із підтвердженням. Щойно адресу буде підтверджено, ви зможете вибрати її зі списку ваших адрес.

Портрет відправника

Ви можете завантажити в Пошту свій портрет, який бачитимуть одержувачі ваших листів поряд із полем Від кого. Для цього відкрийте меню Усі налаштування Інформація про відправника і натисніть на кнопку Завантажити портрет у розділі Мій портрет. Якщо у вас немає відповідного зображення, ви можете сфотографуватися за допомогою веб-камери, натиснувши на відповідну кнопку.

Увага! Щоб змінити портрет у списку листів, може знадобитися кілька днів.

Якщо ви не завантажили портрет у Пошті, у листах може відображатися ваш аватар із профілю в соціальній мережі, яка підтримує можливість пошуку зображень і профілів користувача за адресою електронної пошти (наприклад, Facebook, «Мой Круг», «Однокласники», «Мой Мир» тощо).

Щоб змінити портрет, видаліть старе зображення і завантажте нове. Посилання видалити буде доступне під портретом.

Примітка. Відображення портрета гарантовано підтримується лише у Яндекс.Пошті. Якщо одержувач вашого листа користується іншим поштовим сервісом, ця можливість може в ньому не підтримуватися — одержувач не побачить ваш портрет у заголовку листа.

Проблеми з портретом

Я завантажив портрет, але він не відображається

Якщо на сторінці Відомості про відправника портрет не відображається, потрібно просто трохи почекати. Системі потрібен деякий час, щоб завантажити нову інформацію про користувача. Якщо за тиждень портрет не з'явиться, спробуйте очистити кеш браузера.

Відображається чужий портрет з Однокласників або Facebook

Якщо замість вашого портрета відображається чужий, можливо, хтось зазначив вашу електронну адресу у налаштуваннях соціальної мережі як контактну, а наша система, що збирає відкриті дані із соціальних мереж, прив'язала цей акаунт до вашої пошти.

Зверніться у службу підтримки соціальної мережі з проханням прибрати вашу поштову адресу з профілю цієї людини.

Щоб зв'язатися зі службою підтримки соціальної мережі Однокласники, перейдіть за посиланням http://www.odnoklassniki.ua/dk?st.cmd=helpContent, натисніть на посилання Звернутися у службу підтримки внизу сторінки і заповніть форму.

Щоб зв'язатися зі службою підтримки соціальної мережі Facebook, перейдіть за посиланням http://www.facebook.com/help/contact/?id=274459462613911 і заповніть форму.

Якщо через тиждень чужий портрет не зникне, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму внизу сторінки.

Відображається портрет з Однокласників, хоча я видалив/закрив сторінку

Соціальна мережа Однокласники іноді може передавати пошуковим системам дані про профілі, які було закрито чи видалено.

Щоб видалити цей портрет із поштової скриньки, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму внизу сторінки.

Не можу встановити портрет у Пошті для домену

Встановити портрет стандартними засобами Пошти для домену не можна, але ви можете зробити це на сторінці Паспорта.

Соціальні профілі відправника

Якщо у вас є профілі в соціальних мережах, їх бачитимуть одержувачі ваших листів під полем Від кого.

Примітка. Відображення соціальних профілів підтримується лише у Яндекс.Пошті. Якщо одержувач вашого листа користується іншим поштовим сервісом, він не побачить ваші профілі в заголовку листа.

Як прибрати посилання на мої профілі у соціальних мережах?

Пошта використовує для пошуку профілів інформацію з відкритих джерел — соціальних сервісів Facebook, «Мой Круг», «Однокласники», «Мой Мир» та інших сайтів, що підтримують можливість пошуку зображень і профілів користувача за адресою електронної пошти.

Якщо ви хочете заборонити пошук за даними своїх профілів, ви можете змінити налаштування на стороні соціального сервісу або Яндекса — посилання на профілі перестануть показуватися впродовж семи днів.

Facebook

Зайдіть у налаштування облікового запису на сторінку Конфіденційність. Виберіть пункт Чи бажаєте ви, щоб пошукові системи змогли знаходити ваш життєпис? і натисніть на посилання Редагувати. Зніміть прапорець із пункту Дозволити пошуковим системам посилатися на ваш життєпис і натисніть на кнопку Підтвердити.

Однокласники

Зайдіть в налаштування облікового запису на сторінку Налаштування публічності. Встановіть у пункті Відкрити сторінку для пошукових систем і поштових сервісів значення Ні та збережіть зміни.

Мой Круг

Зайдіть у налаштування облікового запису на сторінку Конфіденційність. Встановіть у пункті Показувати мій профіль значення лише користувачам Моего Круга та збережіть зміни.

Налаштування у Яндексі

Ви можете заборонити показ знайдених профілів у Пошті. Перейдіть на сторінку social.yandex.ua, використовуючи обліковий запис на Яндексі. Якщо ви хочете заборонити пошук вашого профілю за адресою іншого поштового сервісу, використайте для авторизації профіль у соціальній мережі.

Якщо ваш профіль у соціальній мережі ще не прив'язано до вашого акаунту на Яндексі, натисніть на значок потрібної соціальної мережі, авторизуйтеся і дозвольте програмі «Яндекс.Паспорт» використовувати доступ до профілю. Цією дією ви підтверджуєте, що профіль належить вам.

Якщо профіль у соціальній мережі вже прив'язано до вашого акаунту на Яндексі увімкніть опцію Пошта у розділі Налаштування приватності.

Увага! Профіль зі списку на сторінці social.yandex.ua після збереження налаштувань видаляти не можна, інакше налаштування буде скасовано.
Рекомендації на сторінці не допомогли
налаштувати підпис
підпис при відправленні
підпис зображення
підпис у листі
підпис до листа
підпис листа
підпис відправника
змінити підпис
як змінити підпис
замінити підпис
як замінити підпис
інформація про відправника
куди подівся підпис
шаблон із повагою
соціальна мережа
профіль соціальної мережі
вконтакті
facebook
однокласники
мой круг
як заборонити використання профілів соціальних мереж
прив'язка контакту неправильна
прив'язка до профілю
Як видалити посилання на профіль в інтернеті
соціальний профіль
профілі в інтернеті видалити
профілі в інтернеті видалити
профілі
аватар
аватарка
аватар відправника
підпис форматування
підпис із зображенням
підпис зображення
посилання у підписі
змінити портрет відправника
змінити портрет у пошті
як змінити портрет у пошті
як замінити портрет у пошті
поміняти портрет
як поміняти портрет
не змінюється портрет
чужий портрет
чуже ім'я
чужий профіль
інформація про відправника
встановити фото
поміняти фото
змінити фото
замінити фото
прибрати фото
проблема з фотографією
фотографія
прибрати аватар
змінити фотографію
змінити адресу відправника
замінити адресу відправника
як змінити адресу відправника
як замінити адресу відправника
поміняти адресу відправника
як поміняти адресу відправника поміняти ua на ua
змінити ua на ru
змінити ru на com
змінити com на ru
змінити ru на ua
змінити ru на com
змінилася пошта
відповісти з іншої скриньки
чому змінилася адреса надсилання
змінилася адреса надсилання
змінилася адреса надсилання
@narod.ru
narod.ru
народ.ру
телефон як додаткова скринька
підключені скриньки
переробити поштову адресу
мій yandex.ru змінюється на ya.ru
адреса надсилання
аліас
стара адреса, а не номер телефону
стара адреса
змінився кінець нашої поштової адреси
скринька ya.ru
зміна імені
змінити ім'я
замінити ім'я
поміняти ім'я
ім'я у пошті