Збір пошти з інших скриньок

Ви можете перенаправляти пошту з інших ваших поштових скриньок у вашу скриньку на Яндексі.

Примітка. В одній скриньці можна створити не більше 10 збирачів.

Створити збирач пошти

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. У блоці Забирати пошту зі скриньки введіть логін і пароль, які ви використовуєте для входу в іншу скриньку. Потім натисніть на кнопку Увімкнути збирач.
  3. Якщо з'єднання з іншою скринькою успішно встановлено, ви побачите відповідне повідомлення. Після цього ви можете налаштувати правила для обробки зібраної пошти (присвоювати мітку, переміщати в папку).
Якщо автоматично налаштувати з'єднання збирача із сервером неможливо
  1. Натисніть на посилання Налаштування з'єднання з сервером.
  2. Введіть ім'я поштового сервера і номер порту вручну. Значення цих параметрів ви можете дізнатися у службі підтримки поштового сервісу, на якому розміщено вашу скриньку.

Перший збір пошти відбудеться протягом кількох хвилин після того, як ви налаштуєте збирач. Час звернення до іншого поштового сервера під час періодичного збирання пошти може займати від 10 хвилин до кількох годин — це залежить від особливостей роботи сервера, з якого збирається пошта. Встановити або змінити цей параметр не можна.

Відредагувати налаштування збирача

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. Натисніть на назву збирача у списку підключених скриньок.

  3. Перейдіть за посиланням Налаштувати. Тут ви зможете відредагувати правила обробки пошти, що збирається, і параметри з'єднання збирача із сервером.

Щоб вимкнути збирач, перейдіть на сторінку Збір пошти і натисніть на посилання вимк.

Якщо збирач більше не потрібен, натисніть на назву збирача, а потім на посилання Видалити.

Зібрати пошту з іншої скриньки на Яндексі

Збирати нові листи

Якщо ви хочете збирати пошту з іншої вашої скриньки на Яндексі, ви можете налаштувати у ній правило пересилання. Після підтвердження правила всі нові листи буде перенаправлено у вашу поточну скриньку.

Забрати стару скриньку

Щоб зібрати старі листи з іншої скриньки на Яндексі:

  1. Авторизуйтесь у поштовій скриньці, з якої ви хочете зібрати листи.
  2. Відкрийте меню Налаштування Усі налаштування:

  3. Натисніть на Підключення поштових програм і виберіть пункт Із сервера imap.yandex.ua за протоколом IMAP.
  4. Натисніть на кнопку «зберегти зміни» (кнопка з'явиться після того, як ви виділите нові пункти або знімете виділення з інших пунктів списку).
  5. Створіть збирач листів у поточній поштовій скриньці.
  6. Якщо ви налаштували правило пересилання, вимкніть збирач, коли всі старі листи будуть переміщені, інакше листи надходитимуть у нову скриньку в подвійному екземплярі. Ви також можете вимкнути правило пересилання і залишити тільки збирач.

Проблеми зі збирачем пошти

Збирач не збирає листи

Причини, за якими збирач пошти може не збирати листи:

У поштовій скриньці, з якої збираються листи, змінено пароль

Якщо ви зміните пароль у поштовій скриньці, з якої збираються листи, збирач не зможе зібрати пошту. Щоб усунути проблему:

  1. Перейдіть у налаштування збирача пошти.
  2. Натисніть на назву збирача у списку підключених скриньок, а потім натисніть на посилання Налаштувати.
  3. Натисніть на посилання Налаштування з'єднання з сервером.
  4. У Параметрах з'єднання введіть новий пароль.
  5. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.

Не активовано доступ за потрібним протоколом

  1. Перевірте, що в налаштуваннях вашої поштової скриньки на Яндексі увімкнено доступ за протоколом POP3 або IMAP:
    1. Відкрийте меню Усі налаштування:

    2. Виберіть пункт Підключення поштових програм.
    3. Позначте потрібний протокол.
    4. Збережіть зміни.
  2. Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки, з якої збираються листи, активовано доступ за протоколами POP3 або IMAP.

    Rambler
    1. Натисніть на кнопку у лівому нижньому куті.
    2. У меню ліворуч виберіть пункт Почтовые программы.
    3. Увімкніть опцію Я хочу получить доступ к почтовому ящику с помощью почтового клиента.
    4. Уведіть код із зображення і натисніть на кнопку Отправить.
    Gmail
    1. Перейдіть у налаштування скриньки Gmail, а потім на вкладку Пересилання та POP/IMAP.
    2. У блоці Завантаження POP (пункт Статус) встановіть перемикач у положення Увімкнути POP для всієї пошти (навіть для тієї, яку вже було завантажено).
    3. У блоці Доступ IMAP (пункт Стан) встановіть перемикач у положення Увімкнути IMAP.
    4. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.
    Mail.ru

    У поштовому сервісі Mail.ru доступ до протоколів IMAP і POP3 активовано за замовчуванням.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Поштовий сервіс Outlook.com може передавати листи лише за протоколом POP. Щоб активувати доступ за протоколом POP:

    1. Натисніть на значок у правому верхньому куті.
    2. Виберіть пункт Параметри.
    3. У блоці Керування обліковим записом натисніть на посилання Підключення пристроїв і програм за протоколом POP.
    4. Виберіть опцію Увімкнути.
    5. У блоці Видалення завантажених повідомлень виберіть опцію Не дозволяти пристроям або програмам видаляти повідомлення з Outlook.com. Якщо програму або пристрій налаштовано на видалення, Outlook.com буде замість видалення переміщувати повідомлення у спеціальну папку POP.
    6. Натисніть на кнопку Зберегти.
    Yahoo

    Поштовий сервіс Yahoo може передавати листи лише за протоколом IMAP. Цей протокол увімкнено за замовчуванням.

    Якщо вашого поштового сервісу немає у списку, зверніться за інформацією до служби підтримки цього сервісу.

У налаштуваннях іншої скриньки встановлено заборону на завантаження листів з окремих папок

Перевірте, чи встановлено у налаштуваннях скриньки заборону на завантаження листів із конкретних папок або листів за конкретний період.

Поштова служба Outlook.com (hotmail.com, live.com) дозволяє пересилати листи тільки з папки Вхідні. Якщо ви зберігали листи в іншій папці, перемістіть їх у папку Вхідні.

Стався збій на іншому поштовому сервісі

Можливо, виникли проблеми на тому поштовому сервісі, зі скриньки на якому збираються листи. Щоб вирішити проблему, налаштуйте пересилання з тієї поштової скриньки, з якої збираються листи. Перед налаштуванням пересилання вимкніть збирач на Яндексі — інакше листи надходитимуть у двох примірниках.

Щоб дізнатися, як налаштувати пересилання листів з іншої поштової скриньки у скриньку на Яндексі, зверніться до розділу Допомоги іншого поштового сервісу.

Не виходить увімкнути збирач

Причини, через які збирач пошти може не вмикатися:

У налаштуваннях збирача зазначено неправильний пароль

Перевірте правильність введеного пароля — наберіть його в текстовому редакторі, скопіюйте і вставте у поле для введення пароля. Якщо ви впевнені, що пароль правильний, але збирач не підключається, спробуйте авторизуватися у скриньці, з якої хочете збирати листи.

Не активовано доступ за потрібним протоколом

  1. Перевірте, що в налаштуваннях вашої поштової скриньки на Яндексі увімкнено доступ за протоколом POP3 або IMAP:
    1. Відкрийте меню Усі налаштування:

    2. Виберіть пункт Підключення поштових програм.
    3. Позначте потрібний протокол.
    4. Збережіть зміни.
  2. Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки, з якої збираються листи, активовано доступ за протоколами POP3 або IMAP.

    Rambler
    1. Натисніть на кнопку у лівому нижньому куті.
    2. У меню ліворуч виберіть пункт Почтовые программы.
    3. Увімкніть опцію Я хочу получить доступ к почтовому ящику с помощью почтового клиента.
    4. Уведіть код із зображення і натисніть на кнопку Отправить.
    Gmail
    1. Перейдіть у налаштування скриньки Gmail, а потім на вкладку Пересилання та POP/IMAP.
    2. У блоці Завантаження POP (пункт Статус) встановіть перемикач у положення Увімкнути POP для всієї пошти (навіть для тієї, яку вже було завантажено).
    3. У блоці Доступ IMAP (пункт Стан) встановіть перемикач у положення Увімкнути IMAP.
    4. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.
    Mail.ru

    У поштовому сервісі Mail.ru доступ до протоколів IMAP і POP3 активовано за замовчуванням.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Поштовий сервіс Outlook.com може передавати листи лише за протоколом POP. Щоб активувати доступ за протоколом POP:

    1. Натисніть на значок у правому верхньому куті.
    2. Виберіть пункт Параметри.
    3. У блоці Керування обліковим записом натисніть на посилання Підключення пристроїв і програм за протоколом POP.
    4. Виберіть опцію Увімкнути.
    5. У блоці Видалення завантажених повідомлень виберіть опцію Не дозволяти пристроям або програмам видаляти повідомлення з Outlook.com. Якщо програму або пристрій налаштовано на видалення, Outlook.com буде замість видалення переміщувати повідомлення у спеціальну папку POP.
    6. Натисніть на кнопку Зберегти.
    Yahoo

    Поштовий сервіс Yahoo може передавати листи лише за протоколом IMAP. Цей протокол увімкнено за замовчуванням.

    Якщо вашого поштового сервісу немає у списку, зверніться за інформацією до служби підтримки цього сервісу.

Збирач збирає листи, але з великим запізненням

Швидкість роботи збирача залежить від кількості листів у тій скриньці, з якої збираються листи, і від роботи сервера, на якому розміщено цю скриньку. Затримки у збиранні листів можуть також відбуватися через особливості протоколів, за якими працює збирач.

Щоб отримувати листи миттєво, налаштуйте переадресацію з іншої скриньки у скриньку на Яндексі. Перед налаштуванням переадресації вимкніть збирач — інакше листи надходитимуть у двох примірниках.

Збирач не дає вибрати папку

Вибрати папку для збору листів не можна в тому випадку, якщо ви налаштували збирач за протоколом IMAP — він не передбачає можливості збирати листи у задану папку, оскільки копіює структуру папок повністю. Ви можете змінити протокол на POP, для цього:

  1. Відкрийте сторінку Збір пошти.
  2. Натисніть на адресу потрібного збирача.
  3. Натисніть на посилання НалаштуватиНалаштування з'єднання з сервером.
  4. Виберіть зі списку протокол POP.
  5. Збережіть зміни.

Після цього у налаштуваннях з'явиться можливість вибрати папку для збору листів.

Не працює збирач із моєї скриньки в іншу скриньку

Причини, через які збирач пошти може не працювати:

Не активовано доступ за потрібним протоколом

  1. Перевірте, що в налаштуваннях вашої поштової скриньки на Яндексі увімкнено доступ за протоколом POP3 або IMAP:
    1. Відкрийте меню Усі налаштування:

    2. Виберіть пункт Підключення поштових програм.
    3. Позначте потрібний протокол.
    4. Збережіть зміни.
  2. Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки, з якої збираються листи, активовано доступ за протоколами POP3 або IMAP.

    Rambler
    1. Натисніть на кнопку у лівому нижньому куті.
    2. У меню ліворуч виберіть пункт Почтовые программы.
    3. Увімкніть опцію Я хочу получить доступ к почтовому ящику с помощью почтового клиента.
    4. Уведіть код із зображення і натисніть на кнопку Отправить.
    Gmail
    1. Перейдіть у налаштування скриньки Gmail, а потім на вкладку Пересилання та POP/IMAP.
    2. У блоці Завантаження POP (пункт Статус) встановіть перемикач у положення Увімкнути POP для всієї пошти (навіть для тієї, яку вже було завантажено).
    3. У блоці Доступ IMAP (пункт Стан) встановіть перемикач у положення Увімкнути IMAP.
    4. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.
    Mail.ru

    У поштовому сервісі Mail.ru доступ до протоколів IMAP і POP3 активовано за замовчуванням.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Поштовий сервіс Outlook.com може передавати листи лише за протоколом POP. Щоб активувати доступ за протоколом POP:

    1. Натисніть на значок у правому верхньому куті.
    2. Виберіть пункт Параметри.
    3. У блоці Керування обліковим записом натисніть на посилання Підключення пристроїв і програм за протоколом POP.
    4. Виберіть опцію Увімкнути.
    5. У блоці Видалення завантажених повідомлень виберіть опцію Не дозволяти пристроям або програмам видаляти повідомлення з Outlook.com. Якщо програму або пристрій налаштовано на видалення, Outlook.com буде замість видалення переміщувати повідомлення у спеціальну папку POP.
    6. Натисніть на кнопку Зберегти.
    Yahoo

    Поштовий сервіс Yahoo може передавати листи лише за протоколом IMAP. Цей протокол увімкнено за замовчуванням.

    Якщо вашого поштового сервісу немає у списку, зверніться за інформацією до служби підтримки цього сервісу.

Ви використовуєте або використовували двофакторну аутентифікацію

Якщо ви використовуєте або раніше використовували двофакторну аутентифікацію, то для підключення збирача на іншому поштовому сервісі потрібно користуватися паролями програм. Створіть спеціальний пароль інструкції і зазначте його в налаштуваннях збирача на іншому поштовому сервісі.

У налаштуваннях збирача в іншій скриньці зазначено неправильні налаштування

Якщо ваша адреса на Яндексі має вигляд login@example.ua і ви хочете зібрати листи з неї в іншу скриньку, перевірте, що у налаштуваннях збирача в іншій скриньці зазначено такі налаштування:

  • адреса поштового сервера — imap.yandex.ua;
  • захист з'єднання — SSL;
  • порт — 993.
Рекомендації на сторінці не допомогли
збирання пошти
збирання листів
звирач пошти
збирач листів
збирання пошти з інших скриньок
збирач не працює
не працює збирач
збирач пошта
створити збирач пошти
налаштувати збирач пошти
увімкнути збирач пошти
підключити збирач пошти
збирач працює повільно
налаштувати збирач
не працює збирач
не можу налаштувати збирач
як налаштувати збирач
вимкнути збирання пошти
як вимкнути збирання пошти
збирання пошти з інших скриньок
як зібрати всю пошту у скриньку
перенесення пошти gmail
перенесення пошти mail
збирач пошти
не працює збирач
налаштувати збирач
не можу налаштувати збирач
зникли скриньки зі збирання пошти
не йде збір пошти
не відбувається збирання пошти
не забирає пошту
не хоче забирати пошту
не надходять листи із прив'язаної скриньки
Не працює збирач листів
редагувати збирач пошти
вимкнути збирач
вимкнути збирання пошти
змінити збирач