Пошта

Білий і чорний списки

Чорний список

Щоб заблокувати спамера, додайте його адресу до чорного списку:

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Правила обробки листів.
  2. Заповніть поле і натисніть на кнопку Додати.
Обмеження. До чорного списку можна додати лише повну поштову адресу, наприклад «red.queen@fury.ua». Неповні записи, наприклад «*queen@fury.ua» або «@fury.ua», ігноруватимуться.

Листи від небажаного адресанта перестануть надходити тільки після того, як ви додасте адресу до чорного списку. Усі листи, що вже надійшли, видалені не будуть і залишаться у вашій скриньці.

Щоб видалити адресу з чорного списку, позначте її та натисніть на кнопку видалити зі списку.

Увага! Чорний список не захищає вас від спаму, оскільки поле Від кого можна легко підробити. Використання чорного списку ефективне лише у випадках, коли ви маєте справу з реальним відправником.

Білий список

Якщо ви підписані на розсилку, яка помилково визначається як спам, ви можете виключити цю адресу з фільтрації, натиснувши на сторінці читання листа кнопку Не спам!. Адресу буде додано до білого списку, і нові листи із розсилки надходитимуть у папку Вхідні.

Ви можете відредагувати білий список в будь-який момент у меню Усі налаштування Правила обробки листів. Щоб додати адресу до білого списку, заповніть поле і натисніть на кнопку Додати. Щоб видалити адресу з білого списку, позначте її та натисніть на кнопку видалити зі списку.

Надходять листи з адреси із чорного списку

Якщо чорний список працює некоректно, зверніться до служби технічної підтримки через форму внизу сторінки. Зазначте, з якої адреси із чорного списку ви отримуєте лист, і додайте файл із властивостями останнього отриманого листа від цього адресата.

Листи з адреси із білого списку потрапляють у «Спам»

Листи можуть потрапляти в папку Спам, якщо ви користуєтеся поштовою програмою для роботи із Яндекс.Поштою (наприклад, Microsoft Outlook, The Bat!, Thunderburd для комп'ютера або Mail.Ru, Gmail, Mailbox для смартфона або планшета). У деяких програмах є вмонтовані фільтри, які можуть самостійно перекладати листи в папку Спам. Вимкніть перевірку листів на спам у налаштуваннях вашої поштової програми.

Якщо перевірки листів на спам у програмі немає, змініть пароль від вашої скриньки на Яндексі. Зміна пароля допоможе в тому випадку, якщо ви налаштували програму раніше, а зараз не використовуєте її, але програма при цьому продовжує працювати і перекладати листи у Спам.

Якщо ви не використовуєте поштову програму, переконайтеся, що на сторінці Підключення поштових програм вимкнено усі опції.

Якщо рекомендації не допомогли, зверніться до служби технічної підтримки через форму нижче. До звернення додайте властивості того листа, який помилково потрапив у папку Спам.

Рекомендації на сторінці не допомогли
чорний список
чорний список
заблокувати спамера
чорний список де розміщено
додати до чорного списку
чорний список видалити контакт
білий список
налаштувати чорний список
додати адресу до чорного списку
додати адресу в чорний список
як внести адресу до чорного списку
додати до чорного списку адресата
чорний список не працює
чорний список не працює
не працює чорний список
надходять листи з чорного списку
де чорний список