Загальні проблеми із сайтом Яндекс.Пошти

Виберіть проблему, з якою стикнулися:

    Сторінка Пошти довго завантажується

    Можливо, це відбувається з таких причин:

    Браузер відображає дані, збережені у кеші

    Щоб браузер відображав актуальні дані, а не збережені у кеші, очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookies.

    Розширення блокують Яндекс.Пошту

    Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

    Ви використовуєте застарілий браузер

    Установіть останню версію вашого браузера.

    Не працюють кнопки, не відображаються елементи сторінки, не прикріплюється вкладення

    Можливо, це відбувається з таких причин:

    Браузер відображає дані, збережені у кеші

    Щоб браузер відображав актуальні дані, а не збережені у кеші, очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookies.

    Розширення блокують Яндекс.Пошту

    Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

    Ви використовуєте застарілий браузер

    Установіть останню версію вашого браузера.

    Виникають проблеми із сертифікатом

    Якщо у браузері ви отримуєте повідомлення про ненадійне з'єднання або некоректний сертифікат безпеки:

    • Перевірте, що в адресний рядок браузера введено правильну адресу — mail.yandex.ua або passport.yandex.ua, а після ua стоїть символ /, а не крапка або інший символ.
    • Переконайтеся, що на комп'ютері коректно встановлено дату і час. Якщо дату і час налаштовано неправильно, система помилково визначає, що строк сертифіката ще не настав або вже скінчився.
    • Переконайтеся, що в налаштуваннях вашого антивірусу вимкнено перевірку HTTPS-з'єднань.
      Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в Kaspersky Internet Security
      1. Відкрийте вікно антивірусу і натисніть на кнопку в лівому нижньому куті.
      2. Перейдіть на вкладку Дополнительные параметры і виберіть пункт Сеть.
      3. У блоці Проверка защищенных соединений встановіть значення Не проверять защищенные соединения і підтвердьте вибір.

      Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в ESET NOD32 Smart Security
      1. Відкрийте вікно антивірусу, перейдіть на вкладку Параметри і натисніть на посилання Додаткові параметри.

      2. У розділі Інтернет і електронна пошта → SSL/TLS вимкніть опцію Увімкнути фільтрацію протоколу SSL/TLS.

      3. У розділі Інтернет і електронна пошта → Захист доступу в Інтернет → Веб-протоколи → Налаштування модуля сканування HTTPS вимкніть опцію Увімкнути перевірку протоколу HTTPS.

      4. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.
    В Internet Explorer 8 і вище вибрано не той режим сумісності

    Якщо у браузері Internet Explorer 8 і вище ви використовуєте режим сумісності зі старішою версією, це може призводити до помилок у роботі сторінок.

    Щоб змінити режим поведінки, встановіть параметри Режим браузера і Режим документів згідно з версією використовуваного вами браузера.

    1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
    2. Натисніть на значок і виберіть значення згідно з версією використовуваного вами браузера.
      Примітка. Якщо ви використовуєте Internet Explorer версії 11 і вище, виберіть значення Edge.

    Мені надходять повідомлення про ненадійне з'єднання

    Якщо у браузері ви отримуєте повідомлення про ненадійне з'єднання або некоректний сертифікат безпеки:

    • Перевірте, що в адресний рядок браузера введено правильну адресу — mail.yandex.ua або passport.yandex.ua, а після ua стоїть символ /, а не крапка або інший символ.
    • Переконайтеся, що на комп'ютері коректно встановлено дату і час. Якщо дату і час налаштовано неправильно, система помилково визначає, що строк сертифіката ще не настав або вже скінчився.
    • Переконайтеся, що в налаштуваннях вашого антивірусу вимкнено перевірку HTTPS-з'єднань.
      Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в Kaspersky Internet Security
      1. Відкрийте вікно антивірусу і натисніть на кнопку в лівому нижньому куті.
      2. Перейдіть на вкладку Дополнительные параметры і виберіть пункт Сеть.
      3. У блоці Проверка защищенных соединений встановіть значення Не проверять защищенные соединения і підтвердьте вибір.

      Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в ESET NOD32 Smart Security
      1. Відкрийте вікно антивірусу, перейдіть на вкладку Параметри і натисніть на посилання Додаткові параметри.

      2. У розділі Інтернет і електронна пошта → SSL/TLS вимкніть опцію Увімкнути фільтрацію протоколу SSL/TLS.

      3. У розділі Інтернет і електронна пошта → Захист доступу в Інтернет → Веб-протоколи → Налаштування модуля сканування HTTPS вимкніть опцію Увімкнути перевірку протоколу HTTPS.

      4. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.

    У листі немає зображень, оформлення або замість тексту дивні символи

    Можливо, це відбувається з таких причин:

    Браузер відображає дані, збережені у кеші

    Оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookie, а потім ще раз спробуйте відкрити лист.

    Розширення блокують Яндекс.Пошту

    Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

    Ви використовуєте застарілий браузер

    Установіть останню версію вашого браузера.