Пошта

Загальні проблеми із сайтом Яндекс.Пошти

Виберіть проблему, з якою стикнулися:

Сторінка Пошти довго завантажується

Можливо, це відбувається з таких причин:

Браузер відображає дані, збережені у кеші

Щоб браузер відображав актуальні дані, а не збережені у кеші, очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookies.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Установіть останню версію вашого браузера.

Не працюють кнопки, не відображаються елементи сторінки, не прикріплюється вкладення

Можливо, це відбувається з таких причин:

Браузер відображає дані, збережені у кеші

Щоб браузер відображав актуальні дані, а не збережені у кеші, очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookies.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Установіть останню версію вашого браузера.

Виникають проблеми із сертифікатом

Якщо у браузері ви отримуєте повідомлення про ненадійне з'єднання або некоректний сертифікат безпеки:

  • Перевірте, що в адресний рядок браузера введено правильну адресу — mail.yandex.ua або passport.yandex.ua, а після ua стоїть символ /, а не крапка або інший символ.
  • Переконайтеся, що на комп'ютері коректно встановлено дату і час. Якщо дату і час налаштовано неправильно, система помилково визначає, що строк сертифіката ще не настав або вже скінчився.
  • Переконайтеся, що в налаштуваннях вашого антивірусу вимкнено перевірку HTTPS-з'єднань.
    Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в Kaspersky Internet Security
    1. Відкрийте вікно антивірусу і натисніть на кнопку в лівому нижньому куті.
    2. Перейдіть на вкладку Дополнительные параметры і виберіть пункт Сеть.
    3. У блоці Проверка защищенных соединений встановіть значення Не проверять защищенные соединения і підтвердьте вибір.

    Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в ESET NOD32 Smart Security
    1. Відкрийте вікно антивірусу, перейдіть на вкладку Параметри і натисніть на посилання Додаткові параметри.

    2. У розділі Інтернет і електронна поштаSSL/TLS вимкніть опцію Увімкнути фільтрацію протоколу SSL/TLS.

    3. У розділі Інтернет і електронна поштаЗахист доступу в ІнтернетВеб-протоколиНалаштування модуля сканування HTTPS вимкніть опцію Увімкнути перевірку протоколу HTTPS.

    4. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.
В Internet Explorer 8 і вище вибрано не той режим сумісності

Якщо у браузері Internet Explorer 8 і вище ви використовуєте режим сумісності зі старішою версією, це може призводити до помилок у роботі сторінок.

Щоб змінити режим поведінки, встановіть параметри Режим браузера і Режим документів згідно з версією використовуваного вами браузера.

  1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
  2. Натисніть на значок і виберіть значення згідно з версією використовуваного вами браузера.
    Примітка. Якщо ви використовуєте Internet Explorer версії 11 і вище, виберіть значення Edge.

Мені надходять повідомлення про ненадійне з'єднання

Якщо у браузері ви отримуєте повідомлення про ненадійне з'єднання або некоректний сертифікат безпеки:

  • Перевірте, що в адресний рядок браузера введено правильну адресу — mail.yandex.ua або passport.yandex.ua, а після ua стоїть символ /, а не крапка або інший символ.
  • Переконайтеся, що на комп'ютері коректно встановлено дату і час. Якщо дату і час налаштовано неправильно, система помилково визначає, що строк сертифіката ще не настав або вже скінчився.
  • Переконайтеся, що в налаштуваннях вашого антивірусу вимкнено перевірку HTTPS-з'єднань.
    Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в Kaspersky Internet Security
    1. Відкрийте вікно антивірусу і натисніть на кнопку в лівому нижньому куті.
    2. Перейдіть на вкладку Дополнительные параметры і виберіть пункт Сеть.
    3. У блоці Проверка защищенных соединений встановіть значення Не проверять защищенные соединения і підтвердьте вибір.

    Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в ESET NOD32 Smart Security
    1. Відкрийте вікно антивірусу, перейдіть на вкладку Параметри і натисніть на посилання Додаткові параметри.

    2. У розділі Інтернет і електронна поштаSSL/TLS вимкніть опцію Увімкнути фільтрацію протоколу SSL/TLS.

    3. У розділі Інтернет і електронна поштаЗахист доступу в ІнтернетВеб-протоколиНалаштування модуля сканування HTTPS вимкніть опцію Увімкнути перевірку протоколу HTTPS.

    4. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.

У листі немає зображень, оформлення або замість тексту дивні символи

Можливо, це відбувається з таких причин:

Браузер відображає дані, збережені у кеші

Оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookie, а потім ще раз спробуйте відкрити лист.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Установіть останню версію вашого браузера.

довго вантажиться
кнопки не працюють
не працюють кнопки
повільно вантажиться
у листі ієрогліфи
у листі дивні символи
виглядає дивно
некоректна робота
веб-інтерфейс
не працює пошта
щось пішло не так
чому не відкривається моя пошта
не відкривається пошта
проблема з поштою
не зберігаються зміни
не працює сайт
не можу змінити оформлення сторінки
не зберігаються налаштування
збій роботи пошти
кнопка не активна
не змінюється оформлення пошти
злетіли налаштування
зникли налаштування і всі папки
зникли налаштування
проблема з іконкою
неможливо ввести адресу одержувача
не додається підпис
пошта не налаштовується
не відображаються зображення
не виходить редагувати інформацію про відправника
не відображаються папки
чому не відображаються папки
не можу видалити пошту
Не завантажується пошта
усе гальмує
погано відкривається пошта
текст не корегується
Лічильник нових повідомлень
помилка верстки
масштаб
шрифт
збився шрифт
не працюють кнопки
кнопки не працюють
не можу видалити лист
не можу перемістити лист
не видаляється лист
не переміщається лист
лист не видаляється
лист не переміщається
що сталося
щось пішло не так
ваше підключення не захищено
що означає ваше підключення не захищено
чому не працює
чому не відкривається
чому яндекс пошта не працює
чому не відкривається яндекс пошта