Пошта

Боротьба зі спамом

Спам — це небажані розсилки, які можуть надходити на вашу адресу. Вони можуть містити рекламні пропозиції, «листи щастя», комп'ютерні віруси або виявитися спробою фішингу. Для створення бази адрес спамери використовують програмне забезпечення, яке підбирає адреси за допомогою спеціального словника або збирає адреси, опубліковані користувачами на загальнодоступних сайтах.

Небажані розсилки слід відрізняти від чесних. Ознаки чесних розсилок перелічено в документі Вимоги Яндекса до чесних розсилок.

Розпізнавання спаму

Для розпізнавання спаму Яндекс.Пошта використовує сервіс «Спамооборона». Він поміщає в папку Спам підозрілі листи, розіслані за надто великим списком адрес, а також листи, у яких виявлено ознаки спаму.

У Яндекс.Пошті фільтрується не лише вхідна, але і вихідна кореспонденція. Кожен лист перевіряється антивірусною програмою Dr.Web. Якщо в листі буде виявлено вірус, він буде відхилений поштовим сервером, а відправник отримає звіт.

Якщо ви вважаєте, що отримали спамовий лист у папку Вхідні, виділіть потрібний лист і натисніть на кнопку Це спам! — лист буде переміщено в папку Спам, а необхідна інформація буде надіслана до Спамооборони. Вивчення небажаних розсилок дозволяє покращувати алгоритми фільтрації для нових видів спаму.

Якщо лист потрапив у папку Спам помилково, натисніть на кнопку Не спам! — нові листи із розсилки надходитимуть у папку Вхідні.

Спамооборона враховує як загальні, так і «персональні» правила фільтрації, які діють для окремої поштової скриньки. Якщо ви вважаєте листи розсилки небажаними, а користувач іншої поштової скриньки — корисними, у вашу скриньку вони потраплятимуть у папку Спам, а у скриньці іншого користувача в папку Вхідні.

Підозрілі листи

На вашу адресу можуть надходити підозрілі листи, які в більшості випадків не є спамом. Наприклад, якщо ви не бачите свою адресу в заголовку листа у полі Кому або Копія, можливо, відправник додав вашу адресу у приховану копію. В окремих випадках таке може статися, якщо в іншій поштовій скриньці налаштовано пересилання на вашу адресу. Якщо пересилання встановлено не вами, зверніться до адміністрації сервера, на якому розміщено поштову скриньку, що пересилає лист, і додайте копію листа з його властивостями.

Увага! Спамери часто зазначають адреси одержувачів у прихованій копії. Будьте уважні у разі отримання таких листів.

Якщо під час реєстрації ви отримали адресу alice.the.girl@yandex.ru, але в листі, надісланому вам, у полі Кому зазначено адресу alice-the-girl@yandex.ru, alice.the.girl@ya.ru, alice.the.girl@yandex.com або подібну, значить, лист було надіслано на один із ваших поштових аліасів.

Якщо ви отримали лист, текст якого призначено не вам, можливо, відправник помилився адресою під час надсилання або під час реєстрації на сайті. Зв'яжіться з відправником або зверніться до адміністрації сайту, щоб повідомити про помилку.

Отримую спам із власної адреси

Якщо вам повідомили про те, що від вас надійшов спамовий лист, або ви отримуєте спамові листи із власної адреси, причинами цього можуть бути:

Зараження комп'ютера шкідливою програмою
Якщо комп'ютер було заражено вірусом, ваш акаунт Яндекс.Пошти міг бути зламаний. Перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.
Спуфінг (підроблення поштових заголовків)

Перевірте, чи немає цього листа у папці Надіслані. Якщо листа там немає, значить, хтось здійснив розсилку, в якій зазначено вашу адресу як зворотну.

Також ви можете отримати від сервісу «Mailer-Daemon» автоматичний звіт про недоставку листа на адресу, на яку ви нічого не надсилали.

Таке зазвичай відбувається через спуфінг. Спуфінг — це вид інтернет-шахрайства, метою якого є поширення інформації у вигляді небажаної реклами (спаму). Спамери зазначають у властивостях листів (наприклад, Від кого і Reply-To) підроблені адреси. При цьому у них немає доступу до вашої скриньки, але вашу адресу використано замість реальної адреси відправника.

Якщо ви отримали подібний лист, виділіть його і натисніть на кнопку Це спам!, щоб включити лист до правил фільтрації спаму.

Якщо ви хочете переконатися в тому, що з вашої поштової скриньки ніхто крім вас не надсилав лист, перевірте журнал відвідувань.

Розсилка не доходить одержувачам на Яндексі

Якщо ви здійснюєте розсилку на поштові скриньки на Яндексі та листи було відхилено поштовим сервером Яндекса, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», в якому зазначаються причини недоставки та ім'я сервера, що відхилив подальший рух листа за призначенням.

Небажані розсилки слід відрізняти від чесних. Ознаки чесних розсилок перелічено в документі Вимоги Яндекса до чесних розсилок. Яндекс.Пошта залишає за собою право відправляти у Спам або не приймати зовсім листи розсилок, які не відповідають обов'язковим пунктам цього документа. Дотримання необов'язкових вимог значно знижуватиме вірогідність того, що ваші листи потраплять у Спам.

Отримую повідомлення «Лист не може бути надіслано»

Якщо ви отримали повідомлення про помилку «Лист не може бути надіслано» («Spam limit exceeded») чи вимогу ввести контрольні цифри, це могло статися з таких причин:

Розсилаються комерційні пропозиції

Із вашої скриньки надсилається велика кількість однотипних або шаблонних листів, а також листів із комерційними або рекламними пропозиціями. У Яндекс.Пошті надсилання таких листів не дозволене — наш сервіс призначений для живого спілкування між людьми.

Порада. Якщо ви хочете масово розсилати листи вашим партнерам або клієнтам, використовуйте для цього тільки спеціальні сервіси розсилання.

Якщо ви розсилаєте однотипні листи, надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити в Пошту і отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Досягнуто обмеження на надсилання листів за добу

Із вашої скриньки щодня може надсилатися велика кількість листів, що може розцінюватися як спам. Листи можуть надсилатися як за вашої участі, так і без вашого відома.

Щоб цього не відбувалося, у Яндекс.Пошті встановлено обмеження кількості надісланих листів на добу. Є два види таких обмежень — на кількість надісланих листів та на кількість одержувачів листів, які надсилаються.

Якщо ви досягли одного з цих обмежень, надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити в Пошту і отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Протягом доби можна надіслати з однієї скриньки 500 листів. Якщо в листі кілька одержувачів, то лист кожному з них вважається окремим листом.

На кількість одержувачів встановлено такі обмеження:

Кількість одержувачівОбмеження
Сумарно в усіх листах за добу500
У листі, надісланому через сайт50
У листі, надісланому через поштову програму35

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Протягом доби можна надіслати з однієї скриньки 3000* листів. Якщо ви зазначили кількох одержувачів, то кожному з них надсилається окремий лист

На кількість одержувачів встановлено такі обмеження:

Кількість одержувачівОбмеження
Сумарно у всіх листах за добу (з однієї скриньки)3000*
Сумарно у всіх листах за добу (з усіх скриньок одного домену)5000*
У листі, надісланому через сайт50
У листі, надісланому через поштову програму35

* Враховуються лише зовнішні одержувачі; власники скриньок на цьому домені не враховуються.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Ваш акаунт здається підозрілим

Наша система безпеки визнала ваш акаунт підозрілим. Найчастіше це відбувається через те, що до вашої скриньки не прив'язано номер телефону або у Паспорті зазначено вигадані ім'я та прізвище.

Якщо ваш акаунт здався нам підозрілим, надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити у Пошту і отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Щоб усунути проблему, зазначте достовірні персональні дані на сторінці Паспорта і прив'яжіть до акаунту номер телефону на сторінці Номери телефонів.

Надсилаються листи на неіснуючі адреси

Велика кількість листів із вашої скриньки було надіслано на неіснуючі адреси. Переконайтеся, що адреси одержувачів записані у вас коректно і не застаріли.

У цьому випадку надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити у Пошту й отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Нам надійшли скарги про розсилання листів із вашої адреси

Нам надійшло кілька скарг від користувачів про розсилання спаму з вашої адреси. Переконайтеся, що всі одержувачі ваших листів добровільно погоджувалися на їх отримання.

У цьому випадку надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів — входити у Пошту й отримувати листи ви зможете. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист протягом цього часу, — інакше блокування продовжиться ще на 24 години.

Якщо ви впевнені, що не розсилали великої кількості листів за останні дні, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.

Потрібні листи потрапляють у папку «Спам»

Якщо потрібний лист помилково потрапив у папку Спам, виберіть його та натисніть на кнопку Не спам! — лист переміститься у Вхідні. За деякий час усі листи з цієї адреси знову надходитимуть у папку Вхідні.

Кнопка "Не спам!" не працює

Листи також можуть потрапляти у папку Спам, якщо ви користуєтеся поштовою програмою для роботи з Яндекс.Поштою (наприклад, Microsoft Outlook, The Bat!, Thunderbird для комп'ютера або Mail.Ru, Gmail, Mailbox для смартфона або планшета). У деяких програмах є вмонтовані фільтри, які можуть самостійно перекладати листи в папку Спам.

Якщо кнопка Це не спам! не працює на сайті Яндекс.Пошти, натискайте її у поштовій програмі або інших програмах (у різних програмах ця кнопка називається по-різному). Також щоб листи не перекладалися у Спам, вимкніть перевірку листів на спам у налаштуваннях вашої поштової програми.

Якщо перевірки листів на спам у програмі немає, змініть пароль від вашої скриньки на Яндексі. Зміна пароля допоможе в тому випадку, якщо ви налаштували програму раніше, а зараз не використовуєте її, але програма при цьому продовжує працювати і перекладати листи у Спам.

Як відписатися від тематичної розсилки?

Якщо ви підписалися на розсилку тематичного сайту або сервісу і більше не хочете отримувати від нього листи, ви можете відписатися від розсилки просто з поштової скриньки. Для цього відкрийте будь-який лист із розсилки та натисніть на кнопку Відписатися:

Після того як ви натиснете на кнопку, вибраний лист потрапить у папку Видалені. Ця розсилка більше не надходитиме у вашу поштову скриньку.

Увага! Якщо процедура відписування не спрацювала (наприклад, у листі було зазначено неправильне посилання, щоб відписатися, або запит було некоректно оброблено на стороні сайту або сервісу), розсилка як і раніше надходитиме у вашу поштову скриньку, але листи будуть потрапляти до папки Спам.
Рекомендації на сторінці не допомогли
спам
надходить спам
спам фільтр
спам налаштування
спам ліміт
спам із моєї адреси
небажаний лист
спамооборона
отримую спам
розсилки
розсилка
надходять дивні листи
спамерська розсилка
спам
spam
небажаний лист
моя адреса
спам із моєї адреси
через мене спам
спам із мого акаунту
надходить спам із мого акаунту
розсилка спаму з мого акаунту
розсилка з моєї адреси
Сталася помилка Повідомлення не може бути надіслано — виявлено спам
Повідомлення не може бути надіслано — виявлено спам
надходять повідомлення від MAILER-DAEMON (Mail Delivery System) про ненадіслані листи, які я не надсилав
спуфінг
Надходять повідомлення від MAILER-DAEMON
Я спами не розсилаю це помилка
що таке система демон
Мені надійшов лист про розсилку спаму з мого Акаунту
надходять дивні листи
надходять якісь дивні листи
відписатися від розсилки
припинити отримувати розсилки
відписатися від тематичної розсилки
відмовитися від розсилки
спамерська розсилка
видалити розсилку
видалити знижки
не хочу отримувати листи від розсилки
як відписатися від kasima
не хочу отримувати листи від kismia
відписатися від kismia
де папки спам
де спам