Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Вхід і вихід

Ви можете зайти у свою поштову скриньку з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету. Для цього наберіть в адресному рядку браузера mail.yandex.ua, введіть ваш логін і пароль на Яндексі та натисніть на кнопку Увійти.

Примітка. Якщо ви зайшли в інтернет із чужого пристрою і не хочете, щоб браузер запам'ятав ваш логін і пароль, увімкніть опцію чужий комп'ютер на сторінці авторизації. Сесія завершиться відразу, після того як ви закриєте браузер, або через 2 години після закінчення роботи з Поштою.

Якщо ви хочете авторизуватися, використовуючи свій профіль у соціальній мережі (наприклад, Facebook), потрібно надати Яндексу доступ до ваших персональних даних.

Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашого профілю в соціальній мережі, для того щоб підключити його до вашої скриньки. Жодних дій із профілем без вашого відома Яндекс виконувати не буде.

Докладніше про вхід на Яндекс див. у розділі Вхід на Яндекс.

Якщо ви не можете зайти на Яндекс, скористайтеся інструкцією з відновлення логіна і пароля.

Перемикання між скриньками

Якщо ви користуєтеся кількома поштовими скриньками на Яндексі, ви можете перемикатися між ними, не вводячи логін і пароль:

Ви можете вибирати акаунт у Пошті, Паспорті та на інших сервісах Яндекса, які підтримують цю можливість. Вибраний акаунт вважається основним: із ним ви будете авторизовані на сервісах, які поки не підтримують перемикання.

До списку можна додати не більше 5 облікових записів. Щоб видалити якийсь акаунт зі списку, перемкніться на нього та перейдіть за посиланням Вихід. Поточний акаунт зникне зі списку, і ви автоматично перемкнетеся на наступний.

Примітка. На головній сторінці Яндекса і в результатах пошуку посилання Вихід видаляє зі списку всі акаунти — для продовження роботи потрібно буде авторизуватися заново.

Щоб видалити кілька акаунтів, перейдіть за посиланням Додати користувача і натисніть на Редагувати список.

Вихід із поштової скриньки

Щоб завершити сесію, відкрийте меню облікового запису у правому верхньому куті екрана і натисніть на кнопку Вихід.

Якщо ви забули завершити сесію після роботи на чужому пристрої, натисніть у меню облікового запису на посилання Вихід на всіх пристроях. Також це можна зробити на сторінці Паспорта — за допомогою посилання Вийти на всіх комп'ютерах.

Увага! Для подальшого доступу до сервісів Яндекса треба буде знову ввести логін і пароль на кожному пристрої.