Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Питання і відповіді

Як змінити логін?

Ви не можете змінити створений під час реєстрації на Яндексі логін, але можете зареєструвати новий. Для цього завершіть поточну авторизацію, натиснувши на посилання Вихід у меню облікового запису у правому верхньому куті сторінки та натисніть на посилання Завести скриньку у блоці авторизації.

Увага! Якщо ви зареєстрували нову поштову скриньку і хочете мати доступ до своїх старих листів, вам потрібно налаштувати збирач пошти зі старої скриньки. Якщо ви хочете надсилати листи з обох адрес, ви можете додати стару у вигляді додаткової адреси.

Як змінити пароль або відповідь на контрольне питання?

З метою безпеки рекомендовано змінювати пароль кожні 6 місяців.

Щоб змінити ваш пароль у Яндексі, відкрийте меню облікового запису у правому верхньому куті екрана і натисніть на кнопку Змінити пароль.

На сторінці, що відкрилася, зазначте свій поточний пароль і двічі новий для підтвердження правильності введення. Введіть символи із зображення і натисніть на кнопку Готово.

Увага! Після зміни пароля усі сесії, відкриті з вашим логіном на інших комп'ютерах, буде автоматично завершено.

Якщо ви забули свій пароль, пройдіть процедуру відновлення пароля і зазначте свій логін на Яндексі або поштову адресу. Ви можете відновити пароль за допомогою відповіді на контрольне питання, SMS-повідомлення на підтверджений номер телефону або додаткової адреси електронної пошти.

Ви можете змінити контрольне питання або відповідь на нього на сторінці Яндекс.Паспорта, натиснувши на посилання Змінити контрольне питання/відповідь.

Як змінити мову у Пошті?

Щоб змінити мову інтерфейсу в Пошті, перейдіть у розділ Усі налаштування і виберіть у лівій колонці потрібну мову.

У двохпанельному інтерфейсі ви також можете скористатися перемикачем мови у правому нижньому куті сторінки.

Якого розміру файли можна надсилати?

Максимальний розмір вкладень для одного листа — 30 МБ.

Увага!  Багато поштових сервісів не приймають вкладення більші за 10 МБ. Якщо ви не впевнені, що адресат зможе прийняти вкладення обсягом понад 10 МБ, надсилайте це вкладення частинами (кількома листами) або додайте потрібні файли до листа через Яндекс.Диск.

Докладніше про додавання файлів до листа ви можете прочитати у статті Вкладення.

Як отримувати сповіщення про нові листи?

Ви можете дізнаватися про нові листи будь-яким з описаних нижче способів.

На головній сторінці Яндекса

Якщо ви авторизовані на Яндексі, то на головній сторінці у блоці авторизації ви побачите загальну кількість непрочитаних листів у вашій поштовій скриньці.

За допомогою Елементів Яндекса

Елементи Яндекса — це набір додаткових функцій, який вбудовується у браузер у вигляді додаткової панелі інструментів. За допомогою Елементів ви можете не лише відслідковувати кількість нових листів, але й виконувати різні дії з листами. З Елементів ви також можете швидко перейти на сторінку сервісу.

За допомогою мобільного пристрою

Ви можете дізнаватися про нові листи на вашому мобільному пристрої через інтерфейс для мобільних пристроїв або за допомогою мобільної програми «Яндекс.Пошта».

За допомогою іншої поштової адреси

Якщо у вас є кілька електронних адрес, ви можете налаштувати надсилання повідомлень про появу нових листів у Пошті на іншу адресу в меню Усі налаштування Правила обробки листів.

Як видалити поштову скриньку?

Щоб видалити поштову скриньку, виконайте такі дії:

  1. Перейдіть у розділ Усі налаштування.
  2. Натисніть на посилання видалити внизу сторінки:

  3. Введіть пароль від вашого облікового запису на Яндексі та підтвердьте видалення.
Увага! Разом зі скринькою буде видалено усі листи, що в ній містяться. Кореспонденцію, що скеровується на цю поштову адресу, доставлено не буде.
Примітка. Після видалення поштової скриньки ви як і раніше зможете використовувати свій логін для входу на інші сервіси Яндекса.

Якщо ви хочете повністю видалити обліковий запис на Яндексі, ознайомтеся зі статтею Видалення акаунту.

Що таке поштові аліаси?

Коли ви реєструєтеся на Яндексі, ви отримуєте поштову скриньку в домені вашої країни, наприклад «capt.kirk@yandex.ua». До цієї скриньки також автоматично прив'язуються додаткові адреси в національних доменах ua (Україна), by (Білорусь), kz (Казахстан), ru (Росія) і в домені com. Ці адреси є аліасами вашої основної поштової адреси.

Аліаси потрібні, щоб зберегти унікальність вашого логіна. Якщо ви зареєструвалися на Яндексі в Україні, інший користувач в Казахстані, Білорусі чи Росії не зможе створити клон вашої поштової скриньки з тим же логіном.

Примітка. Якщо ви створили скриньку з логіном, що містить крапку, наприклад «capt.kirk», крім доменних аліасів для нього також буде створено аліас логіна типу «capt-kirk».

Ви можете вибрати, з якої адреси хочете надсилати листи, у розділі Усі налаштування Особисті дані, підпис, портрет. Цей аліас буде використовуватися за замовчуванням для всіх листів.

Також ви можете використовувати свій номер телефону як аліас.

Щоб зазначити аліас для конкретного листа, натисніть на адресу на сторінці написання листа і виберіть аліас у випадному списку в полі Від кого.

Як подивитися властивості листа?

За замовчуванням у поштовій скриньці користувача показується лише тіло листа і заголовок — поля Від кого (From), Кому (To), Дата (Date) і Тема (Subject).

Властивості листа можуть містити докладну службову інформацію про лист:

  • точний час надсилання і доставки повідомлення;
  • кодування;
  • тип повідомлення;
  • шлях прямування листа від сервера відправника до одержувача;
  • протокол, за яким було отримано лист.

Інформація з властивостей листа може допомогти в боротьбі зі спамом або вирішити технічну проблему у вашій поштовій скриньці.

Щоб переглянути властивості листа у Яндекс.Пошті, натисніть на сторінці читання листа на посилання докладніше, а потім Властивості листа.

Ви також можете переглянути властивості листа в будь-якій із використовуваних вами програм або в інших поштових сервісах.

Перегляд властивостей листа у поштових програмах

Microsoft Outlook 2007 і нижче

Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Параметри повідомлення.

Outlook Express

Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Властивості. Перейдіть на вкладку Докладно і скопіюйте текст.

Mozilla Thunderbird

Відкрийте лист і натисніть на кнопку Інші діїГлянути джерело.

The Bat!

Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт СпеціальнеПереглянути джерело.

Apple Mail

Виділіть лист у списку і перейдіть у меню ПереглядЛистВсі заголовки.

Перегляд властивостей листа в інших поштових сервісах

Gmail

Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Більше пункт Показати оригінал.

Mail.ru

Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Ще пункт Службові заголовки.

Ukr.Net

Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Інші дії пункт Завантажити листа.

Outlook.com

Якщо ви використовуєте пошту Outlook.com, Hotmail або Live.com, відкрийте лист і виберіть в меню Дії пункт Переглянути джерело.

Yahoo

Відкрийте лист і виберіть у меню Ще пункт Переглянути повні заголовки.

Як відписатися від тематичної розсилки?

Якщо ви підписалися на розсилку тематичного сайту або сервісу і більше не хочете отримувати від нього листи, ви можете відписатися від розсилки просто з поштової скриньки. Для цього відкрийте будь-який лист із розсилки та натисніть на кнопку Відписатися:

Після того як ви натиснете на кнопку, вибраний лист потрапить у папку Видалені. Ця розсилка більше не надходитиме у вашу поштову скриньку.

Увага! Якщо процедура відписування не спрацювала (наприклад, у листі було зазначено неправильне посилання, щоб відписатися, або запит було некоректно оброблено на стороні сайту або сервісу), розсилка як і раніше надходитиме у вашу поштову скриньку, але листи будуть потрапляти до папки Спам.

Як зробити скриншот?

Скриншот (від англ. screenshot) — це знімок екрана вашого комп'ютера або мобільного пристрою, який можна отримати за допомогою стандартних засобів або спеціальної програми.

Про способи створення скриншотів ви можете прочитати у спеціальній статті.

Як скопіювати повідомлення з консолі помилок?

Інформація з консолі помилок може допомогти вирішити технічну проблему з вашою поштовою скринькою, спричинену конфліктами використовуваного програмного забезпечення (браузерів, розширень і доповнень до них, фаєрвола або антивіруса тощо).

Браузери на основі Chromium (Яндекс.Браузер, Google Chrome)

Щоб відкрити консоль помилок:

  1. Натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + І або виберіть у меню пункт ІнструментиІнструменти розробника.
  2. Перейдіть на вкладку Console.
  3. Перейдіть у меню Filter Errors.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Errors з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Network.

Internet Explorer 8 та вище

Щоб відкрити консоль помилок:

  1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
  2. Перейдіть на вкладку Консоль.
  3. Натисніть правою кнопкою миші в будь-якій зоні консолі та вимкніть опції Попередження, Повідомлення і Журнал — залиште лише Помилки.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо в консолі з'явилися повідомлення, натисніть правою кнопкою миші в будь-якій зоні правої колонки і виберіть пункт Копіювати все.

Internet Explorer 7 і нижче

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на некоректно завантаженій сторінці значок у лівому нижньому куті сторінки.

Натисніть у вікні, що відкрилося, на кнопку Показати подробиці. Зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Mozilla Firefox

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Shift + J або натисніть у правому верхньому куті на кнопку і виберіть у меню пункт Веб-розробкаКонсоль браузера. Переконайтеся, що у всіх вкладках позначено опцію Помилки — натисніть на значок на кожній вкладці.

Увага! Якщо ви натиснете на саму назву вкладки, а не на значок , то вимкнете перевірку помилок. Переконайтеся, що перевірку увімкнено (вкладку виділено блакитним).

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо у вікні консолі з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Firebug

Ви можете встановити для браузера Mozilla Firefox доповнення Firebug, яке має розширені можливості порівняно із вбудованою консоллю помилок.

Натисніть у правому верхньому куті екрана на значок , щоб відкрити консоль Firebug. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Консоль.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Помилки з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Мережа.

Opera

Активуйте консоль помилок. Для цього натисніть у лівому верхньому куті на кнопку Opera і виберіть пункт Додаткові інструментиУвімкнути інструменти розробника.

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + I або виберіть у меню пункт Інструменти розробникаВебревізор. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Console.

Щоб відкрити консоль помилок:

  1. Натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Shift + I або виберіть у меню пункт Інструменти розробникаВеб-інспектор.
  2. Перейдіть на вкладку Console.
  3. Перейдіть у меню Filter Errors.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Errors з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Safari

Активуйте консоль помилок. Для цього натисніть у правому верхньому куті екрана на значок , відкрийте меню ПараметриЕкспертні і встановіть прапорець Показувати меню «Розробка» на смузі рядка меню.

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Alt + C або натисніть у правому верхньому куті екрана на значок і виберіть у меню пункт РозробкаПоказати консоль помилок. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Консоль.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Помилки з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Мережа.

Як увімкнути Java або JavaScript у різних браузерах?

Для коректної роботи Яндекс.Пошти потрібно увімкнути підтримку JavaScript у вашому браузері.

Яндекс.Браузер

  1. Відкрийте меню Налаштування і натисніть на посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
  2. Натисніть на кнопку Налаштування вмісту.... У розділі JavaScript встановіть значення Дозволити JavaScript на всіх сайтах.
  3. Натисніть на кнопкуГотово, щоб зберегти зміни.

Google Chrome

  1. Відкрийте меню Налаштування і натисніть на посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
  2. Натисніть на кнопку Налаштування контенту. У розділі Javascript встановіть значення Дозволити всім сайтам запускати JavaScript.
  3. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.

Internet Explorer 6 і вище.

  1. Відкрийте меню Сервіс Властивості браузера.
  2. На вкладці Безпека виберіть зону Інтернет і натисніть на кнопку Інший....
  3. Встановіть у пунктах Активні сценарії і Виконувати сценарії аплетів Java значення Увімкнути.
  4. Натисніть на кнопку OK, щоб зберегти зміни, та перезапустіть Internet Explorer.

Mozilla Firefox

  1. Відкрийте меню FirefoxНалаштування.
  2. На вкладці Вміст установіть прапорець Використовувати JavaScript.
  3. Натисніть на кнопкуГотово, щоб зберегти зміни.
Примітка. У Mozilla Firefox версії 23 і вище вручну вмикати JavaScript не потрібно — опцію увімкнено за замовчуванням.

Opera

  1. Відкрийте меню OperaПараметри.
  2. На вкладці Сайти в розділі JavaScript встановіть значення Дозволити виконання JavaScript.

Safari

  1. Натисніть у правому верхньому куті екрана на значок і відкрийте меню ПараметриБезпека.
  2. Встановіть у розділі Вміст сторінок прапорці Увімкнути Java та Увімкнути JavaScript.

Що означає режим «тільки читання»?

Якщо з Поштою проводяться технічні роботи, ви побачите відповідне повідомлення вгорі сторінки (двохпанельний інтерфейс) або в лівому нижньому куті (трьохпанельний інтерфейс).

Під час проведення технічних робіт поштова скринька доступна лише для надсилання листів або перегляду вже отриманих. Ви не можете вносити які-небудь зміни, наприклад переміщувати листи в інші папки або змінювати налаштування поштової скриньки.

У режимі «лише читання» може відображатися неактуальний стан поштової скриньки. Якщо ви отримали або надіслали лист, він не відображатиметься у списку листів до закінчення робіт.

Після завершення технічних робіт дані у скриньці буде оновлено — ви побачите усі отримані та надіслані за час робіт листи.

Як вимкнути портрети відправників?

Якщо ви не хочете бачити портрети відправників у кожному рядку списку листів, відкрийте меню Усі налаштування Інші параметри, вимкніть опцію показувати портрети відправників і збережіть зміни.

Чому під час авторизації потрібно ввести контрольні цифри?

Контрольні цифри під час входу в поштову скриньку з'являються у таких випадках:

  1. Кілька разів поспіль було введено неправильний логін або пароль. Перевірте коректність даних, які вводите. Якщо ви використовуєте поштову програму або вбудований поштовий клієнт у браузері Opera, переконайтеся, що дані у них заведено коректно.
  2. Якщо налаштування вашої локальної мережі дозволяють отримувати одну мережеву адресу кільком користувачам, Яндекс визначає їх як одного відвідувача. У цьому випадку контрольні цифри можуть з'являтися, якщо інші користувачі вашої мережі невдало авторизувалися на Яндексі. Зверніться до адміністратора мережі, щоб вирішити проблему.

Також рекомендуємо перевірити ваш комп'ютер на наявність вірусів — деякі шкідливі програми використовуються для автоматичного підбору пароля.

Чому у списку папок не відображаються особисті папки?

Перевірте, чи є ваші особисті папки в загальному списку папок у налаштуваннях поштової скриньки. Якщо там ви бачите усі папки, але під час перегляду списку листів вони не відображаються, список особистих папок згорнуто. Щоб розгорнути, натисніть на відповідний значок.