Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Створення листів

Щоб створити новий лист, натисніть у верхньому меню поштової скриньки на кнопку Написати . У вікні, що відкрилося, вам буде доступна форма для написання листа, а також можливість оформити або перекласти лист, перевірити орфографію, прикріпити файли і задати додаткові параметри для надсилання листа.

Введення адреси

У полі Кому введіть адресу одержувача або виберіть контакт з адресної книги. Якщо ви пишете адресатові, якого ще немає у списку ваших контактів, адресу буде виділено сірим. Щоб додати цю адресу до списку, натисніть на неї лівою кнопкою миші та виберіть пункт Додати в адресну книгу.

Коли ви почнете вводити перші букви імені, прізвища або адреси електронної пошти в полі Кому, ви побачите список підказок із відповідними контактами.

Для пошуку за іменем і прізвищем можна використовувати кириличні символи замість латинських і навпаки. Наприклад, для пошуку контакту Nyota Uhura можна ввести як латинську N, так і кириличну Н. Першими у списку підказок будуть ті адресати, з якими ви листувалися нещодавно.

Примітка.  Якщо ви хочете бачити в полі Кому не лише імена одержувачів і відправників, але й їхні адреси, виконайте такі дії:
  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Контакти.
  2. Вимкніть опцію Показувати імена одержувачів та відправників замість поштових адрес.
  3. Натисніть на кнопку зберегти зміни.

Щоб перемістити адресу з поля Кому в інше поле (наприклад, у поле Копія), перетягніть потрібну адресу, утримуючи ліву кнопку миші.

Надсилання листів кільком адресатам

Ви можете надіслати лист одразу кільком адресатам. Для цього в полі Кому введіть кілька адрес і розділіть їх комою та пробілом, наприклад comm.spock@yandex.ua, nyota.uhura@yandex.ua, capt.pike@yandex.ua.

Примітка. В одному листі можна зазначити не більше 35 адрес.

Якщо у вашого листа є головний одержувач, а іншим лист надсилається для ознайомлення, введіть головну адресу в полі Кому, а інші — у полі Копія.

Усі адреси, зазначені в полі Кому, буде видно одержувачам листа. Якщо ви хочете, щоб якісь із цих адрес не було видно іншим, перемістіть їх у поле Прихована копія.

Увага! Адресат, зазначений у прихованій копії листа, може не отримати лист, оскільки деякі спам-фільтри видаляють листи, у видимій частині яких немає поштової адреси цієї скриньки.

Надсилання з іншої адреси

Якщо ви хочете, щоб лист для одержувача надійшов з іншої вашої адреси електронної пошти, додайте додаткову адресу на сторінці Адреси електронної пошти. Після підтвердження ви зможете вибрати в полі Від кого не тільки аліаси вашої адреси на Яндексі, але і додаткову адресу.

Оформлення тексту

Якщо ви хочете оформити текст за допомогою панелі форматування, натисніть праворуч від поля введення на посилання Оформити лист.

За допомогою інструментів панелі форматування ви зможете виділити частину тексту жирним або курсивом, змінити колір і розмір шрифту, задати маркований або нумерований список тощо.

Перевірка орфографії

Щоб перевірити правопис у режимі оформлення, натисніть праворуч від поля введення на посилання Перевірити орфографію. Якщо ви набираєте текст листа з вимкненим оформленням, перевірка орфографії відбувається автоматично.

Слова, написані неправильно, буде підкреслено червоною лінією. Натисніть на слово, щоб відкрити меню з варіантами правильного написання і виправити помилку.

Якщо ви впевнені, що слово написано правильно, виберіть у меню пункт Пропустити слово, щоб це слово не виділялося як написане з помилкою.

Чернетки і шаблони

Коли ви пишете лист, усі зроблені вами зміни кожні 10 секунд автоматично зберігаються у вигляді чернетки. Якщо ви хочете завершити і надіслати лист пізніше, ви зможете повернутися до його редагування. Для цього перейдіть у папку Чернетки і відкрийте останній збережений варіант листа.

Якщо ви часто надсилаєте листи з однаковим або схожим змістом (наприклад, запрошення, резюме або пропозиції про співпрацю), ви можете зберегти їх у вигляді шаблонів. На відміну від чернеток, вони не зникають після надсилання листів. Ви можете використовувати один шаблон кілька разів, створюючи на його основі листи партнерам, колегам або друзям.

Щоб створити шаблон, відкрийте форму створення листа і натисніть у полі Тема на посилання Шаблон:

Натисніть на кнопку Створити шаблон, зазначте тему і введіть текст листа. За бажання ви також можете додати вкладення.

Коли все буде готово, натисніть на кнопку Зберегти шаблон. Тепер під час написання листа ви одразу зможете перейти до потрібного шаблону. Для цього натисніть на посилання Шаблон і виберіть шаблон зі списку.

Усі створені вами шаблони зберігаються в окремій папці в Чернетках і містять лише тему, вкладення і текст листа (без зазначення одержувачів).

Надсилання копії листа в SMS

Ви можете безкоштовно надіслати копію листа на мобільний пристрій адресата.

Натисніть на посилання копія в SMS у полі Кому (поряд з ім'ям адресата). Якщо ваш номер мобільного телефону не прив'язано до поштової скриньки, необхідно спочатку пройти процедуру підтвердження.

Якщо в адресній книзі для контакту зазначено номер телефону, у полі SMS він підставиться автоматично. Інакше введіть номер мобільного телефону вручну.

Примітка. 

На надсилання SMS встановлено такі обмеження:

  • надіслати SMS можна тільки одному адресатові та тільки на один номер;

  • не можна надіслати копію листа в SMS самому собі.

Увага! Вводьте дані уважно. Переконайтеся, що адреса пошти і номер телефону належать одній людині.

Після того як ви надішлете лист, адресат отримає SMS із посиланням на лист. Якщо адресат користується смартфоном, він може надіслати вам відповідь, не заходячи в поштову скриньку. Для цього йому треба буде:

  1. Перейти за посиланням із SMS.
  2. Набрати повідомлення у формі внизу сторінки.
  3. Натиснути на посилання Надіслати.

Відповідь надійде вам у папку Вхідні, і ви зможете продовжити спілкування.

Якщо ви прикріпили до листа вкладення, воно також буде доступне адресатові за посиланням на лист.

Примітка. Адресат зможе надіслати відповідь на лист через SMS незалежно від того, яким поштовим сервісом він користується.

Сповіщення про доставку листа

Якщо ви хочете отримати звіт про доставку листа, перед надсиланням натисніть на кнопку повідомити про отримання (під формою введення листа, праворуч).

Щойно лист буде доставлено адресатові, звіт надійде у вашу поштову скриньку.

Увага! Ви отримаєте звіт про те, що лист потрапив у скриньку адресата, але не про прочитання листа одержувачем.

Нагадування про повторне надсилання

Якщо ви надсилаєте важливий лист, на який чекаєте відповідь, ви можете встановити нагадування про повторне надсилання листа. Для цього перед надсиланням натисніть на кнопку нагадати (під формою введення листа, праворуч).

Якщо адресат не відповість упродовж 5 днів, ви отримаєте повідомлення з нагадуванням надіслати лист ще раз.

Щоб побачити всі листи, на які ви чекаєте відповідь, натисніть під списком із папками на кнопку .

Відкладене надсилання

Якщо ви хочете, щоб лист було надіслано у зазначену дату і час:

  1. Натисніть на кнопку (під формою введення листа, поряд із кнопкою Надіслати).
  2. Увімкніть опцію надіслати <дата> о <час>.
  3. Встановіть бажані дату і час надсилання.
Примітка. Надсилання листа можна відкласти не більше ніж на один рік із поточної дати.