Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Переклад листів

Ви можете перекласти вхідний або вихідний лист іншою мовою за допомогою вбудованого перекладача.

Переклад вхідного листа

Яндекс.Пошта автоматично визначає мову вхідного листа і, якщо його мова відрізняється від мови інтерфейсу користувача, пропонує його перекласти. Щоб перекласти вхідний лист, виберіть мову із запропонованих варіантів або скористайтеся підказкою і натисніть на кнопку Перекласти.

Якщо ви хочете скасувати переклад, натисніть на кнопку Повернути.

Якщо ви переклали вхідний лист за допомогою перекладача, Яндекс.Пошта запропонує вам перекласти лист у відповідь. Щоб перекласти лист, натисніть на кнопку Відповісти з перекладачем.

Переклад вихідного листа

Щоб перекласти вихідний лист:

  1. Натисніть на посилання Перекладач праворуч від поля введення.
  2. Виберіть потрібну мову із запропонованих варіантів.
  3. Натисніть на кнопку Замінити лист перекладом.

Якщо ви вирішили дописати лист у вікні перекладача, переклад здійснюватиметься синхронно, поки розмір листа не перевищить 1000 символів. Якщо лист виявиться доволі об'ємним, для завершення перекладу потрібно буде натиснути на кнопку Перекласти, яка з'явиться внизу форми.

Відмовитися від перекладу листа можна кількома способами.

Спосіб 1 (якщо ви ще не замінили лист перекладом):

  1. Повторно натисніть на посилання Перекладач, щоб вийти з режиму перекладача.
  2. У спливаючому діалозі «Замінити лист перекладом?» натисніть на кнопку Ні.

Спосіб 2 (якщо ви вже замінили лист перекладом, але не редагували переклад після цього):

  1. Натисніть на посилання Перекладач, щоб знов увімкнути режим перекладача.
  2. Натисніть на посилання Скасувати праворуч від кнопки Замінити лист перекладом.

Вимкнення перекладача

Щоб вимкнути перекладач:

  1. Відкрийте меню Усі налаштування Інші.
  2. Вимкніть опцію пропонувати переклад листів.
  3. Збережіть зміни.