Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Інформація про відправника

Зміна імені

Ви можете змінити ім'я, яке відображається в полі Від кого поряд із вашою адресою. Для цього відкрийте меню Усі налаштування Особисті дані, підпис, портрет, введіть нове значення в розділі Ваше ім'я і збережіть зміни.

Примітка. Зміниться лише відображуване ім'я. Ваш логін на Яндексі залишиться тим самим.

Підпис

Створити підпис

Ви можете створити один або кілька підписів, які буде автоматично вставлено в лист під час його створення, відповіді або пересилання. Для цього відкрийте меню Усі налаштування Особисті дані, підпис, портрет і введіть текст підпису в розділі Ваші підписи. Ви також можете оформити текст підпису за допомогою панелі інструментів, розташованої над полем введення. Коли підпис буде готовий, натисніть на кнопку Додати підпис.

Відредагувати підпис

  1. Наведіть курсор на правий верхній кут підпису.
  2. Натисніть на значок, що з'явився .

Налаштувати підпис

Ви можете налаштувати для підпису розташування при відповіді, прив'язку до адреси і мови листа. Якщо у вас кілька підписів, ви зможете вибрати один із них на сторінці створення листа.

Прив'язка до адреси

Щоб використати підпис під час надсилання листів із певного поштового аліасу, увімкніть опцію прив'язати до адреси і виберіть потрібну електронну адресу.

Розташування при відповіді

За замовчуванням підпис підставляється в кінець листа або листування. Якщо ви хочете додавати її одразу після відповіді, встановіть відповідне значення в розділі Розташування підпису у відповіді.

Примітка. Ця опція налаштовується відразу для усіх підписів, які ви створили.
Прив'язка підпису до мови листа

Система визначає мову доданих підписів: у разі відповіді на листи, наприклад, англійською мовою, автоматично буде підставлено потрібний підпис. Щоб підставити цей підпис у відповіді на листи й іншою мовою, прив'яжіть його до потрібної мови:

  1. Наведіть курсор на правий верхній кут підпису.
  2. Натисніть на значок, що з'явився .
  3. Виберіть потрібну мову зі списку:

    .

  4. Натисніть на кнопку Зберегти.
Вибір підпису при створенні листа

Якщо у вас декілька підписів, ви можете вибрати один із них на сторінці створення листа:

  1. Наведіть курсор на поточний підпис.
  2. Натисніть на кнопку, що з'явилася (ліворуч від підпису).
  3. Виберіть підпис.

Видалити підпис

  1. Наведіть курсор на правий верхній кут підпису.
  2. Натисніть на значок, що з'явився .

Додаткові адреси

Якщо ви хочете, щоб лист для одержувача надійшов не з поштового аліасу, а з іншої вашої адреси електронної пошти, ви можете прив'язати до вашої скриньки додаткову адресу. Для цього відкрийте меню Усі налаштування Особисті дані, підпис, портрет і натисніть на посилання Редагувати в розділі Надсилати листи з адреси.

Введіть адресу пошти, яку ви хочете підтвердити, і натисніть на кнопку Додати. На зазначену адресу електронної пошти буде надіслано лист із підтвердженням. Щойно адресу буде підтверджено, ви зможете вибрати її зі списку ваших адрес.

Портрет відправника

Ви можете завантажити в Пошту свій портрет, який бачитимуть одержувачі ваших листів поряд із полем Від кого. Для цього відкрийте меню Усі налаштування Інформація про відправника і натисніть на кнопку Завантажити портрет у розділі Мій портрет. Якщо у вас немає відповідного зображення, ви можете сфотографуватися за допомогою веб-камери, натиснувши на відповідну кнопку.

Увага! Щоб змінити портрет у списку листів, може знадобитися кілька днів.

Якщо ви не завантажили портрет у Пошті, у листах може відображатися ваш аватар із профілю в соціальній мережі, яка підтримує можливість пошуку зображень і профілів користувача за адресою електронної пошти (наприклад, Facebook, «Мой Круг», «Однокласники», «Мой Мир» тощо).

Щоб змінити портрет, видаліть старе зображення і завантажте нове. Посилання видалити буде доступне під портретом.

Якщо ви завантажили портрет, а він не з'явився або замість вашого портрета відображається чужий, дотримуйтеся рекомендацій в розділі Проблеми з портретом.

Примітка. Відображення портрета гарантовано підтримується лише у Яндекс.Пошті. Якщо одержувач вашого листа користується іншим поштовим сервісом, ця можливість може в ньому не підтримуватися — одержувач не побачить ваш портрет у заголовку листа.

Соціальні профілі відправника

Якщо у вас є профілі в соціальних мережах, їх бачитимуть одержувачі ваших листів під полем Від кого.

Примітка. Відображення соціальних профілів підтримується лише у Яндекс.Пошті. Якщо одержувач вашого листа користується іншим поштовим сервісом, він не побачить ваші профілі в заголовку листа.

Пошта використовує для пошуку профілів інформацію з відкритих джерел — соціальних сервісів Facebook, «Мой Круг», «Однокласники», «Мой Мир» та інших сайтів, що підтримують можливість пошуку зображень і профілів користувача за адресою електронної пошти.

Якщо ви хочете заборонити пошук за даними своїх профілів, ви можете змінити налаштування на стороні соціального сервісу або Яндекса — посилання на профілі перестануть показуватися впродовж семи днів.

Facebook

Зайдіть у налаштування облікового запису на сторінку Конфіденційність. Виберіть пункт Чи бажаєте ви, щоб пошукові системи змогли знаходити ваш життєпис? і натисніть на посилання Редагувати. Зніміть прапорець із пункту Дозволити пошуковим системам посилатися на ваш життєпис і натисніть на кнопку Підтвердити.

Однокласники

Зайдіть в налаштування облікового запису на сторінку Налаштування публічності. Встановіть у пункті Відкрити сторінку для пошукових систем і поштових сервісів значення Ні та збережіть зміни.

Мой Круг

Зайдіть у налаштування облікового запису на сторінку Конфіденційність. Встановіть у пункті Показувати мій профіль значення лише користувачам Моего Круга та збережіть зміни.

Налаштування у Яндексі

Ви можете заборонити показ знайдених профілів у Пошті. Зайдіть на сторінку social.yandex.ua, використовуючи обліковий запис на Яндексі. Якщо ви хочете заборонити пошук вашого профілю за адресою іншого поштового сервісу, використайте для авторизації профіль у соціальній мережі.

Якщо ваш профіль у соціальній мережі ще не прив'язано до вашого акаунту на Яндексі, натисніть на значок потрібної соціальної мережі, авторизуйтеся і дозвольте програмі «Яндекс.Паспорт» використовувати доступ до профілю. Цією дією ви підтверджуєте, що профіль належить вам.

Якщо профіль у соціальній мережі уже прив'язано до вашого акаунту на Яндексі, вимкніть опцію Пошта у розділі Використовувати на сервісах.

Увага! Профіль зі списку на сторінці social.yandex.ua після збереження налаштувань видаляти не можна, інакше налаштування буде скасовано.