Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Збір пошти з інших скриньок

Ви можете перенаправляти пошту з інших ваших поштових скриньок у вашу скриньку на Яндексі.

Примітка. В одній скриньці можна створити не більше 10 збирачів.

Створити збирач пошти

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. У блоці Забирати пошту зі скриньки введіть логін і пароль, які ви використовуєте для входу в іншу скриньку. Потім натисніть на кнопку Увімкнути збирач.
  3. Якщо з'єднання з іншою скринькою успішно встановлено, ви побачите відповідне повідомлення. Після цього ви можете налаштувати правила для обробки зібраної пошти (присвоювати мітку, переміщати в папку).
Якщо автоматично налаштувати з'єднання збирача із сервером неможливо
  1. Натисніть на посилання Налаштування з'єднання з сервером.
  2. Введіть ім'я поштового сервера і номер порту вручну. Значення цих параметрів ви можете дізнатися у службі підтримки поштового сервісу, на якому розміщено вашу скриньку.

Перший збір пошти відбудеться протягом кількох хвилин після того, як ви налаштуєте збирач. Час звернення до іншого поштового сервера під час періодичного збирання пошти може займати від 10 хвилин до кількох годин — це залежить від особливостей роботи сервера, з якого збирається пошта. Встановити або змінити цей параметр не можна.

Відредагувати налаштування збирача

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. Натисніть на назву збирача у списку підключених скриньок.

  3. Перейдіть за посиланням Налаштувати. Тут ви зможете відредагувати правила обробки пошти, що збирається, і параметри з'єднання збирача із сервером.

Щоб вимкнути збирач, перейдіть на сторінку Збір пошти і натисніть на посилання вимк.

Якщо збирач більше не потрібен, натисніть на назву збирача, а потім на посилання Видалити.

Зібрати пошту з іншої скриньки на Яндексі

Збирати нові листи

Якщо ви хочете збирати пошту з іншої вашої скриньки на Яндексі, ви можете налаштувати у ній правило пересилання. Після підтвердження правила всі нові листи буде перенаправлено у вашу поточну скриньку.

Забрати стару скриньку

Щоб зібрати старі листи з іншої скриньки на Яндексі:

  1. Авторизуйтесь у поштовій скриньці, з якої ви хочете зібрати листи.
  2. Відкрийте меню Налаштування Усі налаштування:

  3. Натисніть на Поштові програми і виберіть пункти З сервера pop.yandex.ru за протоколом POP3 і Надіслані.
  4. Натисніть на кнопку зберегти зміни (кнопка з'явиться після того, як ви виділите нові пункти або знімете виділення з інших пунктів списку).
  5. Створіть збирач листів у поточній поштовій скриньці.
    Увага! У разі збирання пошти з Яндекса не можна увімкнути опцію Зберігати оригінали листів у скриньці. Усі ваші листи повністю перемістяться з однієї скриньки в іншу.
  6. Якщо ви налаштували правило пересилання, вимкніть збирач, коли всі старі листи будуть переміщені, інакше листи надходитимуть у нову скриньку в подвійному екземплярі. Ви також можете вимкнути правило пересилання і залишити тільки збирач.

Проблеми зі збирачем пошти

Причини, з яких збирач пошти може працювати некоректно:

У налаштуваннях збирача зазначено неправильний пароль

Якщо ви зміните пароль у поштовій скриньці, з якої збираються листи, збирач не зможе зібрати пошту. Щоб усунути проблему:

  1. Перейдіть у налаштування збирача пошти.
  2. Натисніть на назву збирача у списку підключених скриньок, а потім натисніть на посилання Налаштувати.
  3. Натисніть на посилання Налаштування з'єднання з сервером.
  4. У Параметрах з'єднання введіть новий пароль.
  5. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.
Не активовано доступ за потрібним протоколом

Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки, з якої збираються листи, активовано доступ за протоколами POP3 або IMAP.

Примітка. Поштова служба Yahoo може передавати листи тільки за протоколом IMAP.

Щоб зібрати листи зі скриньки Gmail:

  1. Перейдіть у налаштування скриньки Gmail, а потім на вкладку Пересилання та POP/IMAP.
  2. У блоці Завантаження POP (пункт Статус) встановіть перемикач у положення Увімкнути POP для всієї пошти (навіть для тієї, яку вже було завантажено).
  3. У блоці Доступ IMAP (пункт Стан) встановіть перемикач у положення Увімкнути IMAP.
  4. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.

Якщо вашого поштового сервісу немає у списку, зверніться за інформацією до служби підтримки цього сервісу.

Після налаштування збирача листи не зібралися

Якщо після налаштування збирача листи не з'явилися у поштовій скриньці одразу, почекайте — збір пошти може початися за кілька хвилин.

У налаштуваннях іншої скриньки встановлено заборону на завантаження листів з окремих папок

Якщо після налаштування збирача минуло кілька годин, а листів усе ще немає:

  1. Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки, з якої ви хочете зібрати листи, дозволено доступ за протоколами POP3 або IMAP до всіх потрібних папок.
  2. Також перевірте, чи встановлено у налаштуваннях скриньки заборону на завантаження листів із конкретних папок або листів за конкретний період.

Поштова служба Outlook.com (hotmail.com, live.com) дозволяє пересилати листи тільки з папки Вхідні. Якщо ви зберігали листи в іншій папці, перемістіть їх у папку Вхідні.

Стався збій на сервері іншої поштової служби

Збій у роботі збирача міг статися через проблеми на сервері поштової служби, зі скриньки на якій збираються листи.

Перед налаштуванням пересилання вимкніть збирач — інакше листи надходитимуть у подвійному екземплярі.

Налаштувати пересилання листів на Mail.ru
  1. У поштовій скриньці на Яндексі перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. Натисніть на кнопку Вимк. навпроти збирача пошти з вашої скриньки на Mail.ru.
  3. Увійдіть у поштову скриньку на Mail.ru, а потім перейдіть у розділ Фильтры и пересылка у налаштуваннях скриньки.
  4. У списку Добавить фильтр виберіть пункт Создать пересылку.
  5. На сторінці Пересылка писем зазначте адресу скриньки на Яндексі, в яку ви хочете отримувати листи.
  6. У рядку з правилом натисніть на посилання Подтвердить.
  7. У вікні Подтверждение электронной почты зазначте потрібні дані.
  8. Натисніть на кнопку Подтвердить.
Налаштування пересилання листів на Rambler.ru
  1. У поштовій скриньці на Яндексі перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. Натисніть на кнопку Вимк. навпроти збирача пошти з вашої скриньки на Rambler.ru.
  3. Увійдіть у поштову скриньку на Rambler.ru, а потім перейдіть у розділ НастройкиПересылка писем.
  4. У полі Кому зазначте адресу скриньки на Яндексі, в яку ви хочете отримувати листи.
  5. Увімкніть опцію Сохранять адреса получателей (To:/Cc:).
  6. Натисніть на кнопку Зберегти.