Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Знижкові сервіси

Розсилки від знижкових сервісів (Biglion, Groupon, KupiKupon тощо) можуть налаштовуватися залежно від ваших вподобань. Ви можете отримувати в папку Вхідні лише ті пропозиції, які вам дійсно цікаві, та не відволікатися на непотрібні листи. Усі інші пропозиції автоматично потраплятимуть в окрему папку Знижки або Знижкові сервіси.

Як створити правило

За замовчуванням усі розсилки від знижкових сервісів надходять у папку Вхідні. Якщо ви позначите лист із розсилки прочитаним, перемістите його в папку Спам чи видалите, відкриється спливаюче вікно з налаштуваннями:

Виберіть одну або кілька тематик зі списку і натисніть на кнопку Отримувати тільки такі знижки. Тепер у папку Вхідні потраплятимуть лише розсилки з вибраною тематикою.

Якщо ви не хочете отримувати пропозиції від певного знижкового сервісу, натисніть на кнопку Відписатися — буде автоматично створено правило обробки таких листів, і листи від цього відправника потраплятимуть у папку Спам. Щоб відредагувати, вимкнути або видалити правило, скористайтеся посиланнями праворуч від потрібного правила на сторінці Правила обробки пошти.

Папки «Знижки» і «Знижкові сервіси»

Якщо ви підписалися на одну або кілька тематик, усі інші листи від знижкових сервісів переміщатимуться в автоматично створену папку Знижки. Якщо папка з такою назвою вже є в Пошті, буде створено папку Знижкові сервіси.

Як змінити правило

Змінити правило можна в будь-який момент. Відкрийте будь-який лист із розсилки і натисніть на посилання змінити свої уподобання. Додайте або видаліть тематики і збережіть зміни:

Якщо ви більше не хочете отримувати пропозиції від знижкового сервісу, зніміть виділення з усіх тематик і натисніть на кнопку Відписатися. Лист від цього відправника буде позначено як спам.