Технічний довідник

Як видалити поштову скриньку?

Увага. Якщо ви не пам'ятаєте відповідь на запитання або у вас немає доступу до номером телефону, ви не зможете видалити поштову скриньку. Про те, як змінити номер телефону, див. у розділі Змінити номер телефону. Що робити, якщо ви не пам'ятаєте відповідь на контрольне запитання, див. у розділі Не пам'ятаю відповідь на контрольне запитання.

Разом зі скринькою буде видалено усі листи, що в ній містяться. Кореспонденцію, що скеровується на цю поштову адресу, доставлено не буде.

Після видалення поштової скриньки ви як і раніше зможете використовувати свій логін для входу на інші сервіси Яндекса.

Щоб видалити поштову скриньку, виконайте такі дії:

  1. Перейдіть до розділу Усі налаштування.
  2. Натисніть посилання видалити унизу сторінки:
  3. Введіть пароль від облікового запису на Яндексі та підтвердьте видалення одним із способів:
    • введіть код із SMS-повідомлення, надісланого на ваш номер телефону;
    • дайте відповідь на контрольне запитання.

Якщо ви хочете повністю видалити обліковий запис на Яндексі, ознайомтеся зі статтею Видалення акаунту.

Як отримувати сповіщення про нові листи?

На головній сторінці Яндекса

Якщо ви авторизовані на Яндексі, то на головній сторінці у блоці авторизації ви побачите загальну кількість непрочитаних листів у вашій поштовій скриньці.

За допомогою спливаючих сповіщень у браузері

Ви можете отримувати сповіщення про нові листи одразу, як вони потраплять у скриньку. Такі сповіщення буде показано, навіть якщо вкладку Яндекс.Пошти закрито.

Примітка. Спливаючі сповіщення підтримуються такими браузерами: Yandex (версія 16.6 і вище), Google Chrome (версія 52 і вище), Mozilla Firefox (версія 46 і вище).

Виберіть ваш браузер:

Яндекс.Браузер

Щоб увімкнути сповіщення:

  1. Відкрийте у Яндекс.Пошті меню Налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. В автоматичному повідомленні Сайт https://mail.yandex.ru запитує дозвіл на відображення сповіщень натисніть кнопку Дозволити.
  4. Збережіть зміни.

Якщо ви випадково натиснули Блокувати або закрили повідомлення, то для увімкнення сповіщень уручну:

  1. У браузері відкрийте меню  → Налаштування.
  2. Натисніть посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
  3. У блоці Особисті дані натисніть кнопку Налаштування вмісту.
  4. У блоці Сповіщення натисніть кнопку Керування винятками.
  5. Знайдіть рядок зі значенням https://mail.yandex.ua:443, виділіть його й у списку виберіть Дозволити.
  6. Натисніть на Готово.
Google Chrome

Щоб увімкнути сповіщення:

  1. Відкрийте у Яндекс.Пошті меню Налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. В автоматичному повідомленні https://mail.yandex.ru запитує дозвіл на: показувати сповіщення натисніть кнопку Дозволити.
  4. Збережіть зміни.

Якщо ви випадково натиснули Блокувати або закрили повідомлення, то для увімкнення сповіщень уручну:

  1. У браузері відкрийте меню  → Налаштування.
  2. Натисніть посилання Додаткові унизу сторінки.
  3. У блоці Конфіденційність і безпека натисніть кнопку Налаштування контенту.
  4. У блоці Особисті дані виберіть рядок Налаштування контенту → Сповіщення.
  5. У блоці Блокувати знайдіть рядок зі значенням https://mail.yandex.ua:443. Навпроти рядка натисніть кнопку  → Дозволити.
Mozilla Firefox

Щоб увімкнути сповіщення:

  1. Відкрийте у Яндекс.Пошті меню Налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. в автоматичному повідомленні Ви дозволяєте mail.yandex.ru надсилати сповіщення? виберіть Дозволяю сповіщення.
  4. Збережіть зміни.

Якщо ви випадково натиснули Не дозволяю або закрили повідомлення, то для увімкнення сповіщень уручну:

  1. Відкрийте меню  → Налаштування.
  2. Перейдіть на вкладку Вміст.
  3. У блоці Сповіщення натисніть кнопку Вибрати....
  4. У списку сайтів виберіть https://mail.yandex.ua.
  5. Натисніть кнопку Видалити сайт, а потім – кнопку Зберегти зміни. Після цього Яндекс.Пошта знову покаже автоматичне повідомлення.
Ви можете налаштувати сповіщення лише для листів із певних папок. Для цього:
  1. Відкрийте меню Усі налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. У списку позначте потрібні папки.
  4. Збережіть зміни.

За допомогою Елементів Яндекса

Елементи Яндекса — це набір додаткових функцій, який вбудовується у браузер у вигляді додаткової панелі інструментів. За допомогою Елементів ви можете не лише відслідковувати кількість нових листів, але й виконувати різні дії з листами. З Елементів ви також можете швидко перейти на сторінку сервісу.

За допомогою мобільного пристрою

Ви можете дізнаватися про нові листи на вашому мобільному пристрої через інтерфейс для мобільних пристроїв або за допомогою мобільної програми «Яндекс.Пошта».

За допомогою іншої поштової адреси

Якщо у вас є декілька електронних адрес, ви можете налаштувати надсилання сповіщень про появу нових листів у Яндекс.Пошті на іншу адресу в меню Налаштування  → Правила опрацювання листів.

Як подивитися властивості листа?

За замовчуванням у поштовій скриньці користувача показується лише тіло листа і заголовок — поля Від кого (From), Кому (To), Дата (Date) і Тема (Subject).

Властивості листа можуть містити докладну службову інформацію про лист:

  • точний час надсилання і доставки повідомлення;
  • кодування;
  • тип повідомлення;
  • шлях прямування листа від сервера відправника до одержувача;
  • протокол, за яким було отримано лист.

Інформація із властивостей листа може допомогти у боротьбі зі спамом або вирішити технічну проблему у вашій поштовій скриньці.

Щоб переглянути властивості листа у Яндекс.Пошті, натисніть на сторінці читання листа на кнопку , а потім Властивості листа.

Ви також можете переглянути властивості листа в будь-якій із використовуваних вами програм або в інших поштових сервісах.

Перегляд властивостей листа у поштових програмах

Microsoft Outlook 2007 і нижче

Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Параметри повідомлення.

Outlook Express

Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Властивості. Перейдіть на вкладку Докладно і скопіюйте текст.

Mozilla Thunderbird

Відкрийте лист і натисніть на кнопку Інші дії → Глянути джерело.

The Bat!

Натисніть на лист правою кнопкою миші та виберіть пункт Спеціальне → Переглянути джерело.

Apple Mail

Виділіть лист у списку і перейдіть у меню Перегляд → Лист → Всі заголовки.

Перегляд властивостей листа в інших поштових сервісах

Gmail

Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Більше пункт Показати оригінал.

Mail.ru

Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Ще пункт Службові заголовки.

Ukr.Net

Відкрийте лист і виберіть у додатковому меню Інші дії пункт Завантажити листа.

Outlook.com

Якщо ви використовуєте пошту Outlook.com, Hotmail або Live.com, відкрийте лист і виберіть в меню Дії пункт Переглянути джерело.

Yahoo

Відкрийте лист і виберіть у меню Ще пункт Переглянути повні заголовки.

Як зробити скриншот?

Скриншот (від англ. screenshot) — це знімок екрана вашого комп'ютера або мобільного пристрою, який можна отримати за допомогою стандартних засобів або спеціальної програми.

Про створення скриншотів ви можете прочитати у статті Як зробити скриншот.

Як налаштувати опрацювання посилань mailto в різних браузерах?

Посилання mailto – це посилання з адресою електронної пошти, під час переходу за ними відкривається поштова програма. Щоб одразу переходити за ним на сторінку створення листа в Яндекс.Пошті, налаштуйте опрацювання протоколу mailto у своєму браузері.

  1. Яндекс.Браузер
  2. Mozilla Firefox
  3. Google Chrome

Яндекс.Браузер

Яндекс.Пошта сама пропонує призначити обробник протоколу:

  1. Зайдіть на Яндекс.Пошту під своїм обліковим записом.
  2. Натисніть значок у правій частині Розумного рядка.
  3. Встановіть перемикач у положення Дозволити.
  4. Натисніть кнопку Готово.

Mozilla Firefox

  1. Натисніть кнопку  → Налаштування.
  2. Виберіть пункт Програми → mailto.
  3. У правій частині виберіть пункт Використовувати Яндекс.Пошта.

Google Chrome

  1. Перейдіть на сторінку Яндекс.Пошти.
  2. Натисніть значок в адресному рядку.
  3. Виберіть пунктДозволити → Готово.

Як скопіювати повідомлення з консолі помилок?

Інформація з консолі помилок може допомогти вирішити технічну проблему з вашою поштовою скринькою, спричинену конфліктами використовуваного програмного забезпечення (браузерів, розширень і доповнень до них, фаєрвола або антивіруса тощо).

Браузери на основі Chromium (Яндекс.Браузер, Google Chrome)

Щоб відкрити консоль помилок:

  1. Натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + І або виберіть у меню пункт Інструменти → Інструменти розробника.
  2. Перейдіть на вкладку Console.
  3. Перейдіть у меню Filter  → Errors.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Errors з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Network.

Internet Explorer 8 та вище

Щоб відкрити консоль помилок:

  1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
  2. Перейдіть на вкладку Консоль.
  3. Натисніть правою кнопкою миші в будь-якій зоні консолі та вимкніть опції Попередження, Повідомлення і Журнал — залиште лише Помилки.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо в консолі з'явилися повідомлення, натисніть правою кнопкою миші в будь-якій зоні правої колонки і виберіть пункт Копіювати все.

Internet Explorer 7 і нижче

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на некоректно завантаженій сторінці значок у лівому нижньому куті сторінки.

Натисніть у вікні, що відкрилося, на кнопку Показати подробиці. Зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Mozilla Firefox

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Shift + J або натисніть у правому верхньому куті на кнопку і виберіть у меню пункт Веб-розробка → Консоль браузера. Переконайтеся, що у всіх вкладках позначено опцію Помилки — натисніть на значок на кожній вкладці.

Увага. Якщо ви натиснете на саму назву вкладки, а не на значок , то вимкнете перевірку помилок. Переконайтеся, що перевірку увімкнено (вкладку виділено блакитним).

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо у вікні консолі з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Firebug

Ви можете встановити для браузера Mozilla Firefox доповнення Firebug, яке має розширені можливості порівняно із вбудованою консоллю помилок.

Натисніть у правому верхньому куті екрана на значок , щоб відкрити консоль Firebug. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Консоль.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Помилки з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Мережа.

Opera

Активуйте консоль помилок. Для цього натисніть у лівому верхньому куті на кнопку Opera і виберіть пункт Додаткові інструменти → Увімкнути інструменти розробника.

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + I або виберіть у меню пункт Інструменти розробника → Вебревізор. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Console.

Щоб відкрити консоль помилок:

  1. Натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Shift + I або виберіть у меню пункт Інструменти розробника → Веб-інспектор.
  2. Перейдіть на вкладку Console.
  3. Перейдіть у меню Filter  → Errors.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Errors з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Safari

Активуйте консоль помилок. Для цього натисніть у правому верхньому куті екрана на значок , відкрийте меню Параметри → Експертні і встановіть прапорець Показувати меню «Розробка» на смузі рядка меню.

Щоб відкрити консоль помилок, натисніть на комбінацію клавіш Ctrl + Alt + C або натисніть у правому верхньому куті екрана на значок і виберіть у меню пункт Розробка → Показати консоль помилок. У вікні, що відкрилося, перейдіть на вкладку Консоль.

Виконайте дії, які призводять до помилки. Якщо на вкладці Помилки з'явилися повідомлення, розгорніть вікно на весь екран і зробіть скриншот вмісту. Якщо для перегляду потрібне прокручування по вертикалі, зробіть кілька знімків.

Для отримання додаткової інформації ви також можете зробити скриншот вмісту вкладки Мережа.

Як увімкнути Java або JavaScript у різних браузерах?

Для коректної роботи Яндекс.Пошти потрібно увімкнути підтримку JavaScript у вашому браузері.

Яндекс.Браузер

  1. Відкрийте меню Налаштування і натисніть на посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
  2. Натисніть на кнопку Налаштування вмісту.... У розділі JavaScript встановіть значення Дозволити JavaScript на всіх сайтах.
  3. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.

Google Chrome

  1. Відкрийте меню Налаштування і натисніть на посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
  2. Натисніть на кнопку Налаштування контенту. У розділі Javascript встановіть значення Дозволити всім сайтам запускати JavaScript.
  3. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.

Internet Explorer 6 і вище.

  1. Відкрийте меню Сервіс  → Властивості браузера.
  2. На вкладці Безпека виберіть зону Інтернет і натисніть на кнопку Інший....
  3. Встановіть у пунктах Активні сценарії і Виконувати сценарії аплетів Java значення Увімкнути.
  4. Натисніть на кнопку OK, щоб зберегти зміни, та перезапустіть Internet Explorer.

Mozilla Firefox

  1. Відкрийте меню Firefox → Налаштування.
  2. На вкладці Вміст установіть прапорець Використовувати JavaScript.
  3. Натисніть на кнопку Готово, щоб зберегти зміни.
Примітка. У Mozilla Firefox версії 23 і вище вручну вмикати JavaScript не потрібно — опцію увімкнено за замовчуванням.

Opera

  1. Відкрийте меню Opera → Параметри.
  2. На вкладці Сайти в розділі JavaScript встановіть значення Дозволити виконання JavaScript.

Safari

  1. Натисніть у правому верхньому куті екрана на значок і відкрийте меню Параметри → Безпека.
  2. Встановіть у розділі Вміст сторінок прапорці Увімкнути Java та Увімкнути JavaScript.

Що означає режим «тільки читання»?

Якщо з Поштою проводяться технічні роботи, ви побачите повідомлення Ведуться технічні роботи. Доступні лише для читання і надсилання листів угорі сторінки (двопанельний інтерфейс) або в лівому нижньому куті (трьохпанельний інтерфейс).

Під час проведення технічних робіт поштова скринька доступна лише для надсилання листів або перегляду вже отриманих. Ви не можете вносити які-небудь зміни, наприклад переміщувати листи в інші папки або змінювати налаштування поштової скриньки.

У режимі «лише читання» може відображатися неактуальний стан поштової скриньки. Якщо ви отримали або надіслали лист, він не відображатиметься у списку листів до закінчення робіт.

Після завершення технічних робіт дані у скриньці буде оновлено — ви побачите усі отримані та надіслані за час робіт листи.

Як вимкнути портрети відправників?

Якщо ви не хочете бачити портрети відправників у кожному рядку списку листів, відкрийте меню Усі налаштування  → Інші параметри, вимкніть опцію показувати портрети відправників і збережіть зміни.

Чому під час авторизації потрібно ввести контрольні цифри?

Контрольні цифри під час входу в поштову скриньку з'являються у таких випадках:

  1. Кілька разів поспіль було введено неправильний логін або пароль. Перевірте коректність даних, які вводите. Якщо ви використовуєте поштову програму або вбудований поштовий клієнт у браузері Opera, переконайтеся, що дані у них заведено коректно.
  2. Якщо налаштування вашої локальної мережі дозволяють отримувати одну мережеву адресу кільком користувачам, Яндекс визначає їх як одного відвідувача. У цьому випадку контрольні цифри можуть з'являтися, якщо інші користувачі вашої мережі невдало авторизувалися на Яндексі. Зверніться до адміністратора мережі, щоб вирішити проблему.
  3. З вашої скриньки було надіслано багато однотипних листів, тому наша система вважає ваш обліковий запис підозрілим. Докладніше див. у розділі Бачу повідомлення «Лист не може бути надіслано, оскільки він схожий на спам».

Також рекомендуємо перевірити ваш комп'ютер на наявність вірусів — деякі шкідливі програми використовуються для автоматичного підбору пароля.