Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Зникли листи зі скриньки

Якщо листи зникли із Вхідних, то, швидше за все, вони потрапили у папку Видалені, Спам або в іншу папку. Якщо ви пам'ятаєте ім'я або адресу відправника, частину тексту листа або тему — спробуйте пошукати лист у всіх папках вашої скриньки.

Відновлення листів із папки Видалені

Увага! Якщо у Видалених немає зниклих листів, то, можливо, з моменту їх переміщення у Видалені минув місяць — папка Видалені автоматично очистилася. Тому такі листи відновити не вдасться.

Якщо листи було переміщено з папки Вхідні у папку Видалені менше місяця тому, ви можете їх відновити. Для цього перейдіть у папку Видалені, виділіть потрібні листи, натисніть на посилання Перекласти в папку і виберіть зі списку потрібну папку.

Чому листи потрапляють у Видалені та як цього уникнути

В іншому поштовому сервісі налаштовано збирання листів із вашої скриньки на Яндексі

Якщо у вас є скринька іншого поштового сервісу й у ній налаштовано збирання листів зі скриньки на Яндексі, то листи у Яндекс.Пошті буде автоматично переміщено в папку Видалені. Щоб вирішити проблему, вимкніть збирач на іншому поштовому сервісі та налаштуйте у Яндекс.Пошті пересилання листів на іншу адресу, увімкнувши опцію зберегти копію під час пересилання.

Налаштовано правило, що видаляє листи
Переконайтеся, що у правилах обробки пошти немає правил, налаштованих на видалення вхідних листів. Якщо вони є, спробуйте їх вимкнути на деякий час і перевірити, чи будуть листи надходити в папку Вхідні.
Доступ до вашої поштової скриньки є в іншого користувача

Листи може бути видалено користувачем, у якого з якихось причин є доступ до вашої поштової скриньки: можливо, ви забули завершити сесію після роботи на чужому пристрої. Щоб завершити сесію, натисніть у меню облікового запису на посилання Вихід на всіх пристроях. Також це можна зробити на сторінці Паспорта — за допомогою посилання Вийти на всіх комп'ютерах.

Зайдіть у журнал відвідувань і перевірте, чи є в ньому операції видалення листів.

Обмеження. У журналі зберігається близько 2000 дій. Якщо після видалення листів було виконано понад 2000 дій, то дані про видалення не відображатимуться в журналі.

Якщо ви впевнені, що доступ до вашої скриньки є лише у вас, перевірте ваш комп'ютер антивірусом, змініть пароль і додаткову адресу. Також перевірте, чи немає незнайомих вам номерів на сторінці Номери телефонів.

Зворотний зв'язок