Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Проблеми із вкладеннями

Немає кнопки Прикріпити файли або вона не працює

Кнопки може не бути, якщо у браузері змінено масштаб сторінки Пошти. Натисніть на комбінацію клавіш Ctrl+0, щоб скинути масштаб сторінки на стандартний.

Якщо кнопка не працює, оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистіть кеш браузера, а потім ще раз спробуйте повторити потрібну дію.

Також можливими причинами некоректної роботи Яндекс.Пошти є:

  • використання застарілих браузерів, які не відповідають сучасним вимогам безпеки і працездатності;
  • втрата даних під час їх передавання від серверів Яндекса на ваш комп'ютер.

Щоб усунути можливі причини, встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо у налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, це може вплинути на роботу Яндекс.Пошти. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.

Отримую повідомлення про помилку під час прикріплення файлу

Якщо під час спроби завантажити файл ви отримуєте повідомлення про помилку, переконайтеся, що розмір файлу не більший ніж 2 ГБ, файли більшого розміру надіслати за допомогою Яндекс.Пошти не можна.

Якщо файл менший ніж 2 ГБ, але помилка з'являється, оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистіть кеш браузера, а потім ще раз спробуйте повторити потрібну дію.

Також причинами некоректної роботи Пошти можуть бути:

  • використання застарілих браузерів, які не відповідають сучасним вимогам безпеки і працездатності;
  • використання проксі-сервера;
  • використання додаткового файрвола, крім стандартного брандмауера Windows.

Щоб усунути можливі причини, встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо ви використовуєте додаткові файрволи або проксі-сервери, вимкніть їх, щоб з'ясувати, чи є вони причиною повільної роботи сайту.

Якщо у налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, це може вплинути на роботу Яндекс.Пошти. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.

Отримую повідомлення «Перевищено допустимий розмір вкладень»
Примітка.  Максимальний розмір вкладень для одного листа — 30 МБ.

Якщо розмір вкладень перевищує допустимий обсяг, файли автоматично завантажаться на ваш Яндекс.Диск (папка Поштові вкладенняНадіслані як посилання на Диск).

Примітка.  Максимальний розмір завантажуваного на Диск файлу — 10 ГБ. Кількість таких вкладень у листі не обмежено.

Багато поштових сервісів не приймають вкладення більші за 10 МБ. Якщо ви не впевнені, що адресат зможе прийняти вкладення обсягом понад 10 МБ, надсилайте це вкладення частинами (кількома листами) або додайте потрібні файли до листа через Яндекс.Диск.

Зависає прикріплення файлів до листа

Причинами некоректної роботи Пошти можуть бути:

  • використання застарілих браузерів, які не відповідають сучасним вимогам безпеки і працездатності;
  • використання проксі-сервера;
  • використання додаткового файрвола, крім стандартного брандмауера Windows.

Щоб усунути можливі причини, встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо ви використовуєте додаткові файрволи або проксі-сервери, вимкніть їх, щоб з'ясувати, чи є вони причиною повільної роботи сайту.

Якщо у налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, це може вплинути на роботу Яндекс.Пошти. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.

Некоректно відображаються файли під час прикріплення
Якщо у процесі прикріплення файл неправильно відображається, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти за допомогою форми зворотного зв'язку. До звернення додайте, будь ласка, оригінальний файл, а також скриншоти, що ілюструють проблему.
Не можу завантажити файл

Причинами некоректної роботи Пошти можуть бути:

  • використання застарілих браузерів, які не відповідають сучасним вимогам безпеки і працездатності;
  • використання проксі-сервера;
  • використання додаткового файрвола, крім стандартного брандмауера Windows.

Щоб усунути можливі причини, встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо ви використовуєте додаткові файрволи або проксі-сервери, вимкніть їх, щоб з'ясувати, чи є вони причиною повільної роботи сайту.

Якщо у налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, це може вплинути на роботу Яндекс.Пошти. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.

Зворотний зв'язок