Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Не можу надіслати лист через поштову програму

Отримую повідомлення про помилки

Message rejected under suspicion of SPAM

Якщо виникає повідомлення «Message rejected under suspicion of SPAM», вміст вашого листа було розпізнано сервісом «Спамооборона» як спам. Зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку, щоб з'ясувати причини проблеми.

Також перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool«Лабораторії Касперського».

Для надсилання листа скористайтеся веб-інтерфейсом Яндекс.Пошти.

Sender address rejected: Access denied («Authentication required», «Send auth command first»)
Якщо виникає повідомлення «Authentication required», «Sender address rejected: Access denied» або «Send auth command first», у налаштуваннях поштової програми вимкнено авторизацію на SMTP-сервері Яндекса. Переконайтеся, що активовано опцію Перевірка справжності користувача (для Outlook Express) або Аутентифікація SMTP (для The Bat!).
Sender address rejected: not owned by auth user
Якщо виникає повідомлення «Sender address rejected: not owned by auth user», адреса, із якої ви намагаєтеся надіслати лист, не збігається з тією, під логіном якої ви авторизовані на SMTP-сервері. Переконайтеся, що в налаштуваннях поштової програми як зворотну адресу зазначено саме ту адресу, логін від якої використовується в налаштуваннях авторизації на SMTP.
Cannot connect to SMTP server

Якщо виникає повідомлення про відсутність з'єднання з сервером, спробуйте авторизуватися з тими ж логіном і паролем у веб-інтерфейсі, увівши дані знову, а не використовуючи ті, що запам'яталися раніше.

Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової програми ви точно зазначили такі параметри сервера SMTP: адреса smtp.yandex.ru і порт 465 з SSL.

Докладніше про те, як перевірити налаштування серверів у різних поштових програмах, див. у розділі Шифрування передаваних даних.

Use Web to Login

Якщо з'являється повідомлення «Use Web to Login», під час реєстрації на Яндексі ви заповнили анкету некоректно і не повністю, тому система сприймає ваш акаунт як акаунт робота або спамера. Авторизуйтесь у веб-інтерфейсі, використовуючи той логін, з яким виникла проблема, і повніше заповніть анкету на Яндекс.Паспорті. Також у налаштуваннях акаунту зазначте номер телефону, щоб підтвердити, що дії виконує не робот.

Увага! Яндекс нікому не передає номери телефонів. Номер зберігається лише у налаштуваннях акаунту і може бути використаний для відновлення доступу до скриньки, якщо ви забудете пароль.

Програма просить ввести пароль

Якщо програма постійно просить вас ввести пароль, переконайтеся, що у налаштуваннях поштової програми ви коректно ввели логін і пароль. Перевірте, що ви можете авторизуватися з цими ж даними у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти, ввівши дані заново, а не використовуючи збережені раніше.

Зворотний зв'язок