Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Розсилка не доходить одержувачам на Яндексі

Якщо ви здійснюєте розсилку на поштові скриньки на Яндексі та листи було відхилено поштовим сервером Яндекса, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», в якому зазначаються причини недоставки та ім'я сервера, що відхилив подальший рух листа за призначенням.

Небажані розсилки слід відрізняти від чесних. Ознаки чесних розсилок перелічено в документі Вимоги Яндекса до чесних розсилок. Яндекс.Пошта залишає за собою право відправляти у Спам або не приймати зовсім листи розсилок, які не відповідають обов'язковим пунктам цього документа. Дотримання необов'язкових вимог значно знижуватиме вірогідність того, що ваші листи потраплять у Спам.

Зворотний зв'язок