Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Не можу надіслати лист на адресу на Яндексі

Якщо ви надіслали лист на поштову скриньку на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером Яндекса, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», у якому буде зазначено причини недоставки та ім'я сервера, який відхилив подальший рух листа за призначенням.

Примітка. Якщо ви надіслали лист із вашої поштової скриньки на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером одержувача, ви можете ознайомитися зі списком можливих причин у статті Не можу надіслати лист з адреси на Яндексі.

В автоматичному звіті може бути зазначено такі системні помилки:

No such user

Якщо у звіті є такі рядки, лист було надіслано на неіснуючу адресу:

  • «No such user»;
  • «No correct recipients»;
  • «Bad recipient address syntax»;
  • «Bad address mailbox syntax»;
  • «Recipient address rejected: need fully-qualified address».

Переконайтеся, що адреса одержувача не містить зайвих розділових знаків, пропусків або лапок. Уточніть адресу в одержувача ще раз і повторіть надсилання листа.

Message rejected under suspicion of SPAM

Якщо у звіті є рядок «Message rejected under suspicion of SPAM», вміст вашого листа було розпізнано сервісом «Спамооборона» як спам. Зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку, щоб з'ясувати причини проблеми.

Якщо з вашої поштової скриньки надходить тільки спам, поштовий сервер Яндекса заблокує приймання листів із неї на 24 години. У цьому випадку у звіті про недоставку буде рядок «Client host [<IP_host>] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see...» или «Blocked by spam statistics — see...».

Якщо ви впевнені, що ваш комп'ютер не заражений вірусом і що з нього не розсилали спам, повідомте про це службі підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку, прикріпивши до листа файл листа зі звітом.

Примітка. Якщо Ви надсилаєте легальні розсилки користувачам свого сайту або підписникам, ознайомтеся з вимогами Яндекса до «чесних» розсилок.
Error: too many recipients

Якщо у звіті є рядок «Error: too many recipients», у вашого листа занадто велика кількість одержувачів: понад 35 адрес у полях Кому, Копія і Прихована копія. Відредагуйте список одержувачів і повторіть спробу.

Message size exceeds fixed limit (Error: message file too big)

Якщо у звіті є рядок «Error: message file too big» або «Message size exceeds fixed limit», вкладення, яке ви надсилаєте в листі, не може бути прийнято поштовим сервером Яндекса через встановлені на ньому обмеження.

Максимальний розмір листів із вкладеннями, що надсилаються на поштову скриньку на Яндексі, не повинен перевищувати 30 МБ.

Message infected by virus

Якщо у звіті є рядок «Message infected by virus», ваш лист було позначено поштовим сервером Яндекса як заражений вірусом.

Policy rejection on the target address

Якщо у звіті є рядок «Policy rejection on the target address», обліковий запис одержувача вашого листа було заблоковано у зв'язку із порушенням Угоди користувача. Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему.

Якщо ви власник адреси, на яку було надіслано лист, ви можете самостійно зняти блокування. Заповніть коректну інформацію про себе на сторінці Змінити персональні дані і пройдіть процедуру зняття блокування.

The recipient has exceeded their message rate limit. Try again later

Якщо у звіті є рядок «The recipient has exceeded their message rate limit. Try again later», доставку листів на адресу одержувача було тимчасово призупинено через велику кількість листів, що надходять у його поштову скриньку за одиницю часу. Спробуйте надіслати лист повторно через 24 години.

Mailbox size exceeded

Якщо у звіті є рядок «Mailbox size exceeded», у поштовій скриньці одержувача немає місця, щоб прийняти ваш лист. Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему.

Error: timeout exceeded

Якщо у звіті є рядок «Error: timeout exceeded», ваш поштовий сервер занадто довго не відповідав на системні команди і поштовий сервер Яндекса припинив спробу з'єднання і передачі листа. Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Error: too many connections

Якщо у звіті є рядок «Error: too many connections», ваш поштовий сервер створює велику кількість звернень до поштового сервера Яндекса за одиницю часу, що призводить до зростання навантаження й уповільнення роботи. Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

EHLO requires domain address (HELO requires domain address)

Якщо у звіті є рядок «EHLO requires domain address» або «HELO requires domain address», ваш поштовий сервер під час спроби передати лист неправильно зазначив своє ім'я. Така помилка може видаватися у разі використання заборонених символів у імені машини відправника відповідно до стандартів RFC 2821 і RFC 1045.

Для вирішення цієї проблеми зверніться до вашого системного адміністратора.

Інші системні помилки

У звіті про недоставку також можуть бути такі рядки:

  • 501 5.5.4 «Syntax: MAIL FROM: address» — неправильно задано послідовність mail from;
  • 501 5.5.4 «Wrong param» — неправильний параметр;
  • 502 5.5.2 «Syntax error, command unrecognized» — неправильно задано команду.

Спробуйте зв'язатися з адміністрацією вашого поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Зворотний зв'язок