Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Лист надіслано, але він не дійшов до одержувача

Якщо ви надіслали лист, але адресат його не отримав, перевірте, чи є лист у папці Надіслані. Якщо листа немає, можливо, на момент надсилання сталася помилка, спробуйте надіслати лист повторно.

Якщо ви надіслали лист із вашої поштової скриньки на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером одержувача, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», в якому зазначаються причини недоставки та ім'я сервера, що відхилив подальший рух листа за призначенням.

Якщо ви не отримали звіту про недоставку, лист було успішно надіслано на поштові сервери одержувача. Зверніться до служби підтримки поштового сервісу одержувача, щоб з'ясувати причини недоставки. До звернення додайте властивості листа, який ви надіслали.

Зворотний зв'язок