Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Не можу надіслати лист з адреси на Яндексі

Якщо ви надіслали лист із вашої поштової скриньки на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером одержувача, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», у якому буде зазначено причини недоставки та ім'я сервера, який відхилив подальший рух листа за призначенням.

Примітка. Якщо ви надіслали лист на поштову скриньку на Яндексі з іншого поштового сервісу і його було відхилено поштовим сервером Яндекса, ви можете ознайомитися зі списком можливих причин у статті Не можу надіслати лист на адресу на Яндексі.

Лист може бути не доставлено з таких причин:

Неправильна адреса одержувача

Якщо у звіті є такі рядки, лист було надіслано на неіснуючу адресу:

  • «User not found»;
  • «User unknown»;
  • «No such user here»;
  • «Unrouteable address»;
  • «Invalid mailbox»;
  • «Mailbox unavailable»;
  • «Invalid recipient»;
  • «DNS: no such domain»;
  • «Host or domain name not found»;
  • «The email account that you tried to reach does not exist».

Переконайтеся, що адреса одержувача не містить зайвих розділових знаків, пропусків або лапок. Уточніть адресу в одержувача ще раз і повторіть надсилання листа.

Поштова скринька одержувача переповнена

Якщо у звіті є такі рядки, у поштовій скриньці одержувача немає місця, щоб прийняти ваш лист:

  • «Over quota»;
  • «Inbox full»;
  • «Quota exceeded»;
  • «Recipient's mailbox is full»;
  • «User has exhausted allowed storage space»;
  • «Error writing message: Disk quota exceeded»;
  • «Аccount is full».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему.

Адресу одержувача заблоковано поштовою службою одержувача

Якщо у звіті є такі рядки, поштовий сервіс одержувача з якихось причин заблокував його обліковий запис і можливість доставки листів на цю адресу:

  • «Sorry your message to <mail_address> cannot be delivered. This account has been disabled or discontinued»;
  • «Your emails has been returned because the intented recipient's email account has been suspended. The account must be re-activated to receive incoming messages»;
  • «User account disabled for being inactive»;
  • «Policy rejection on the target address».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомити йому про проблему, а також уточнити причини блокування в адміністрації поштового сервісу одержувача.

Поштовий сервер одержувача не приймає листи великого обсягу

Якщо у звіті є такі рядки, вкладення, яке ви надсилаєте в листі, не може бути прийнято поштовим сервером одержувача через встановлені на ньому обмеження:

  • «Message size exceeds fixed maximum message size»;
  • «Message size 4615244 exceeds size limit 3145728 of server <servername>»;
  • «Message file too big»;
  • «Message size exceeds fixed limit».

Завантажте вкладення на Яндекс.Диск і надішліть одержувачеві публічне посилання на завантаження файлу.

Поштовий сервер одержувача приймає листи за спам

Якщо у звіті є такі рядки, вміст вашого листа було розпізнано поштовим сервером одержувача як спам:

  • «Message rejected under suspicion of SPAM»;
  • «Sorry, message looks like SPAM to me»;
  • «Message rejected as spam by Content Filtering»;
  • «Message rejected. See http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=69585 for more information».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем або адміністрацією його поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Поштовий сервер Яндекса потрапив до чорного списку

Якщо у звіті є такі рядки, поштовий сервер Яндекса потрапив до чорного списку DNSBL:

  • «Recipient address rejected: Blocked by external RBL»;
  • «Email from <IP_host> is currently blocked by Verizon Online's anti-spam system»;
  • «Client host [<IP_host>] blocked using bl.spamcannibal.org; blocked, See: http://www.spamcannibal.org/cannibal.cgi?page=lookup&lookup=<IP_host>»;
  • «Email blocked by SPAMCANNIBAL — to unblock see...;»
  • «Your server IP address is in the bl.spamcannibal.org database, bye»;
  • «Client host [<IP_host>] blocked using dnsbl-1.uceprotect.net; IP <IP_host> is UCEPROTECT-Level 1 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=<IP_host>»;
  • «Your host [<IP_host>] is blacklisted by dnsbl.sorbs.net. Currently Sending Spam See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?<IP_host>».

Ви можете спробувати видалити адресу поштового сервера Яндекса з чорного списку самостійно, перейшовши за посиланням у звіті, або написати лист службі підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку, переславши повний текст отриманого звіту.

Також спробуйте зв'язатися з одержувачем або адміністрацією його поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Примітка. Докладніше про проблему чорних списків dnsbl.sorbs.net ви можете прочитати на сторінці about-SORBS.narod.ru.
Виявлено «закільцьовування» листів, що пересилаються

Якщо у звіті є такі рядки, сталося закільцьовування листів, що пересилалися, через некоректно налаштовані правила переадресації або збирача листів:

  • «Mail for <destination_address> loops back to myself»;
  • «Loop detected! Message rejected»;
  • «Our servers have detected a mail loop».

Перевірте правила переадресації та збирачі на усіх використовуваних вами поштових скриньках. Якщо ви впевнені, що проблема не на вашій стороні, зв'яжіться з одержувачем альтернативним способом зв'язку і повідомте йому про проблему.

Пересилання заборонено

Якщо у звіті є такі рядки, поштовий сервер одержувача не розпізнає поштові сервери Яндекс.Пошти через некоректно налаштований MX-запис:

  • «Relay not permitted»;
  • «Sorry, relaying denied from your location».

Спробуйте зв'язатися з одержувачем або адміністрацією його поштового сервісу альтернативним способом зв'язку і повідомити про проблему.

Помилка під час перевірки відправника

Якщо у звіті є рядок «Sender verification failed», поштовий сервер Яндекс.Пошти не пройшов перевірку відправника на поштовому сервері одержувача. Щоб вирішити проблему, зв'яжіться з адміністрацією поштового сервісу одержувача і попросіть внести поштові адреси Яндекс.Пошти до білого списку служби перевірки відправників.

Зворотний зв'язок