Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Після введення логіна і пароля отримую повідомлення про помилку

Якщо при спробі авторизуватися (ввести логін і пароль) ви стикнулися із проблемою, уважно прочитайте повідомлення про помилку, у якому також описано способи вирішення.

Неправильна пара логін-пароль! Авторизуватися не вдалося
Якщо ви бачите помилку «Неправильна пара логін-пароль! Авторизуватися не вдалося», переконайтеся, що ви коректно вводите авторизаційні дані, клавіша Caps Lock не натиснута і встановлено латинську розкладку клавіатури. Якщо проблему вирішити не вдалося, скористайтеся рекомендаціями щодо відновлення пароля.
Ваш логін заблоковано!

Якщо ви бачите помилку «Ваш логін заблоковано!», перейдіть на сторінку відновлення пароля і введіть логін та контрольні цифри. Якщо логін існує і заблокований (не видалений), вам буде запропоновано посилання для звернення до служби підтримки.

Увага! Звертайтеся саме через ту форму, яку ви отримаєте за зазначеним посиланням. Не дублюйте свої звернення в інші форми зворотного зв'язку, це може збільшити строк розгляду заявки.
Користувача з таким логіном не існує

Якщо ви бачите помилку «користувача з таким логіном не існує», цього логіна не існує або його було видалено користувачем. Перевірте написання свого логіна.

Якщо ви забули логін, спробуйте скористатися підказкою на сторінці відновлення пароля. Підказка може спрацювати, якщо ви нещодавно заходили на Яндекс із цього ж комп'ютера.

Якщо логін написано правильно, але ви бачите це повідомлення, значить, його було видалено. Зареєструвати акаунт із таким же логіном можна буде приблизно через півроку. При цьому логін стане доступний для реєстрації на загальних підставах, його зможе зареєструвати будь-яка людина. Перевірити доступність акаунту ви зможете самостійно на сторінці реєстрації в Паспорті.

Помилка cookies
Якщо ви бачите помилку «Помилка cookies», перевірте, чи увімкнено підтримку cookies. Якщо прийом cookies увімкнено, але авторизуватися не вдається, видаліть усі cookies за інструкцією на тій же сторінці Допомоги.
Введіть символи із зображення

Вимога ввести контрольні цифри з'являється в тому випадку, якщо з вашої IP-адреси було зафіксовано багато невдалих спроб увійти у поштову скриньку. Це могло статися у таких випадках:

  • Кілька разів поспіль було введено неправильний логін або пароль. Перевірте коректність даних, які вводите. Якщо ви використовуєте поштову програму або вбудований поштовий клієнт у браузері Opera, переконайтеся, що дані у них заведено коректно.
  • Якщо налаштування вашої локальної мережі дозволяють отримувати одну мережеву адресу кільком користувачам, Яндекс визначає їх як одного відвідувача. У цьому випадку контрольні цифри можуть з'являтися, якщо інші користувачі вашої мережі невдало авторизувалися на Яндексі. Зверніться до адміністратора мережі, щоб вирішити проблему.

Також рекомендуємо перевірити ваш комп'ютер на наявність вірусів — деякі шкідливі програми використовуються для автоматичного підбору пароля.

Не вдалося завантажити дані, спробуйте пізніше

На завантаження даних можуть впливати:

  • використання застарілих браузерів, які не відповідають сучасним вимогам безпеки і працездатності;
  • використання проксі-сервера;
  • використання додаткового файрвола, крім стандартного брандмауера Windows.

Щоб усунути можливі причини, встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо ви використовуєте додаткові файрволи або проксі-сервери, вимкніть їх, щоб з'ясувати, чи є вони причиною повільної роботи сайту.

Якщо у налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, це може вплинути на роботу Яндекс.Пошти. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.