Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Здається, мій акаунт зламали

Якщо ви вважаєте, що ваш акаунт зламали, перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського».

Якщо у вас є доступ до акаунту

  1. Змініть пароль на сторінці Зміна пароля.
  2. Перевірте, чи немає на сторінці Адреси електронної пошти чужих адрес. (Адреси виду ваш-логін@yandex.com, ваш-логін@ya.ua тощо — не чужі. Це аліаси вашої поштової скриньки).
  3. Перевірте, чи немає чужих номерів на сторінці Мої номери телефонів. Прив'яжіть до акаунту свій номер телефона — це найнадійніший засіб відновлення доступу.

Якщо доступ до акаунту втрачено

Спробуйте відновити його на сторінці відновлення пароля, використовуючи дані, які ви прив'язували до акаунту. Це може бути:

  • номер мобільного телефону;
  • відповідь на контрольне запитання;
  • додаткова електронна адреса.

Якщо з першого разу відновити пароль не вдалося, спробуйте виконати такі дії:

  • змініть розкладку клавіатури;
  • виберіть інший варіант написання відповіді на контрольне запитання;
  • постарайтеся згадати, яку ще електронну адресу або номер телефону ви могли прив'язати до акаунту.
Увага! Самостійно відновити пароль швидше і простіше, ніж звернутися до служби підтримки.
Рекомендації не допомогли

Якщо самостійно відновити пароль не вдалося, заповніть спеціальну анкету. Бажано зробити це на тому ж пристрої (комп'ютері, телефоні, планшеті), з якого ви зазвичай заходите на Яндекс. До анкети ви можете додати своє фото з одним із таких документів у руках: паспортом, водійським посвідченням, закордонним паспортом, військовим квитком. Робити це необов'язково, але, можливо, фото буде потрібне на наступному етапі процесу відновлення — і тоді доданий документ прискорить обробку вашої анкети.

Вимоги до фотографії
Примітка. Сфотографуватися з документом необхідно для того, щоб доступ було відновлено саме власникові акаунту, а не шахраю.
Отримую повідомлення про помилку «Дані анкети не збігаються з інформацією про акаунт»

Якщо ви не можете заповнити анкету відновлення доступу або при заповненні отримуєте повідомлення про помилку «Дані анкети не збігаються з інформацією про акаунт», скористайтеся додатковими рекомендаціями.