Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Отримую повідомлення про ненадійне з'єднання

Якщо у браузері ви отримуєте повідомлення про ненадійне з'єднання або некоректний сертифікат безпеки, переконайтеся, що в адресний рядок браузера введено правильний адресу — mail.yandex.ua або passport.yandex.ua, а після ua стоїть символ /, а не крапка чи інший символ.

  • На комп'ютері встановлено коректний час (без відставань і «дат із майбутнього») Якщо встановлено неправильну дату, система помилково визначає, що строк сертифіката ще не настав або вже закінчився.
  • Встановлено всі оновлення операційної системи.
  • У налаштуваннях вашого антивіруса вимкнено перевірку HTTPS-з'єднань. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.