Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Яндекс.Пошта не завантажується або працює некоректно

Якщо в роботі Пошти є проблеми, наприклад, поштова скринька завантажується занадто довго, не виконуються які-небудь дії або пропонується скористатися полегшеним варіантом Пошти, можливими причинами такої поведінки є:

  • використання застарілих браузерів, які не відповідають сучасним вимогам безпеки і працездатності;
  • втрата даних під час їх передавання від серверів Яндекса на ваш комп'ютер.

Щоб усунути можливі причини, встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо після оновлення браузер Internet Explorer продовжує працювати некоректно, це може бути викликано кількома причинами. Нижче наведено найпоширеніші проблеми і способи їх вирішення.

У браузері вимкнено виконання елементів ActiveX
  1. Відкрийте меню СервісВластивості браузера, перейдіть на вкладку Безпека і натисніть на кнопку Інший.

  2. Встановіть у розділі Запускати елементи керування ActiveX і компоненти Plug-in значення Увімкнути та натисніть на кнопку OK.

  3. Перезавантажте браузер, щоб зміни почали діяти.
У браузері вимкнено доповнення для обробки xml- та xsl-елементів сторінок

Якщо ви використовуєте Internet Explorer версії 7, відкрийте меню ЗнаряддяКерування компонентами і переконайтеся, що компоненти XML DOM Document, XML DOM Document 3.0 і XSL Template 6.0 увімкнено.

Якщо ви використовуєте Internet Explorer версії 8 і вище, відкрийте меню ЗнаряддяКерування додатковими компонентами і виберіть у розділі Відображати пункт Усі додаткові компоненти. Переконайтеся, що компоненти Free Threaded XML DOM Document 6.0, XML DOM Document 3.0 і XSL Template 6.0 увімкнено.

В Internet Explorer 8 і вище вибрано не той режим сумісності

Якщо у браузері Internet Explorer 8 і вище ви використовуєте режим сумісності зі старішою версією, це може призводити до помилок у роботі сторінок. Щоб змінити режим поведінки, натисніть на кнопку F12 або виберіть у меню пункт Знаряддя розробника і встановіть параметри Режим браузера і Режим документів відповідно до версії використовуваного вами браузера.

Якщо в налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, у деяких випадках це може призвести до таких проблем:

  • вміст сторінки Пошти не завантажується або відображається некоректно (не завантажуються стилі та виконувані скрипти);
  • під час завантаження сторінки з'являються помилки, пов'язані із сертифікатом безпеки.

Щоб вирішити проблему, вимкніть перевірку і почистьте кеш браузера.

Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в Kaspersky Internet Security

  1. Відкрийте вікно антивірусу і натисніть на кнопку Настройка у правому верхньому куті.

  2. Перейдіть на вкладку Дополнительные параметры і виберіть пункт Сеть.
  3. Зніміть прапорець із пункту Проверять защищенные соединения і натисніть на кнопку OK, щоб зберегти зміни.

Вимкнення перевірки HTTPS-з'єднання в ESET NOD32 Smart Security

  1. Відкрийте вікно антивірусу, перейдіть у розділ Параметри і натисніть на посилання Увійти до додаткових параметрів....

  2. Встановіть у розділі Інтернет і електронна поштаSSL значення Не перевіряти поток SSL.

  3. Встановіть у розділі Інтернет і електронна поштаЗахист доступу до ІнтернетуHTTP, HTTPS значення Не використовувати перевірку протоколу HTTPS.

  4. Натисніть на кнопкуГотово, щоб зберегти зміни.