Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

У журналі відвідувань відображаються не мої дії

У журналі відвідувань зберігається історія змін, здійснених у вашій поштовій скриньці, а також IP-адреси, з яких відбувалася авторизація.

Дії, що не спричиняють візуальні зміни (наприклад, прочитання вже прочитаного листа, вхід у папку тощо), у журналі не відображаються.

Ви можете переглянути дані максимум за останні 7 днів (близько 2000 дій).

Увага! Журнал відвідувань містить довідкову інформацію і не дає можливості скасувати виконану дію (наприклад, відновити видалені листи).

Перевірити належність тієї чи іншої IP-адреси Ви можете на міжнародному сайті RIPE Network Coordination Centre. Яндекс ніяк не коментує інформацію щодо авторизацій у скриньці користувача і не займається розслідуваннями щодо IP-адрес, з яких їх було виконано. Якщо якісь листи було видалено, спробуйте відновити їх з папки Видалені. Якщо їх там немає, відновити їх буде неможливо.

Якщо ви вважаєте, що у когось є доступ до вашого акаунту:

  1. Перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського».
  2. Обов'язково змініть пароль у Паспорті, а також змініть секретне питання і відповідь на нього. Ці дані краще змінювати після перевірки на віруси.
  3. Перевірте, чи немає чужих телефонів на сторінці https://phone-passport.yandex.ru/phones та адрес на сторінці https://validator.yandex.ru, а також чужих соціальних профілів на сторінці https://social.yandex.ru. За потреби видаліть чужі дані.
  4. Натисніть в меню облікового запису на посилання Вихід на всіх пристроях. Також це можна зробити на сторінці Паспорта — за допомогою посилання Вийти на всіх комп'ютерах.