Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Забув пароль

Пароль можна відновити на сторінці відновлення пароля за допомогою

Спосіб відновлення пароля залежить від того, яку інформацію про себе ви зазначали під час реєстрації.

Введіть свій логін або поштову адресу, символи із зображення і натисніть на кнопку Далі.

Увага! Самостійно відновити пароль швидше і простіше, ніж звернутися до служби підтримки.

Рекомендації не допомогли

Якщо самостійно відновити пароль не вдалося, заповніть спеціальну анкету. Бажано зробити це на тому ж пристрої (комп'ютері, телефоні, планшеті), з якого ви зазвичай заходите на Яндекс. До анкети ви можете додати своє фото з одним із таких документів у руках: паспортом, водійським посвідченням, закордонним паспортом, військовим квитком. Робити це необов'язково, але, можливо, фото буде потрібне на наступному етапі процесу відновлення — і тоді доданий документ прискорить обробку вашої анкети.

Вимоги до фотографії
Примітка. Сфотографуватися з документом необхідно для того, щоб доступ було відновлено саме власникові акаунту, а не шахраю.

Отримую повідомлення про помилку «Дані анкети не збігаються з інформацією про акаунт»

Якщо ви не можете заповнити анкету відновлення доступу або при заповненні отримуєте повідомлення про помилку «Дані анкети не збігаються з інформацією про акаунт», скористайтеся додатковими рекомендаціями.