Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

У мою скриньку не доходять листи

Якщо ви не отримали лист або сповіщення із соціальної мережі або форуму, виконайте такі дії:

  1. Перевірте, чи правильно ви зазначили електронну адресу на сайті, з якого має надійти сповіщення. Дізнайтеся у відправника, чи коректно він записав вашу адресу.
  2. Пошукайте лист у папці Спам — він міг потрапити туди. Якщо це сталося, за допомогою кнопки Не спам! перемістіть лист у Вхідні.
  3. Переконайтеся, що у правилах обробки листів немає правила, яке видаляє подібні листи.
  4. Перевірте, чи немає поштової адреси сайту або відправника в чорному списку.

Якщо ви впевнені у коректності налаштувань поштової скриньки і правильності зазначеної на сайті адреси, спробуйте запитати лист із сайту знову. Якщо через кілька годин лист не надійде, зверніться до адміністрації сайту.

Проблеми з доставкою листа також можуть виникати через технічні проблеми на поштових серверах відправника або одержувача, завантаженість каналів зв'язку тощо. У цьому разі відправнику надійде автоматичний звіт, у якому буде зазначено причину недоставки.

Якщо відправнику не надійшов звіт, причину недоставки листа слід шукати на стороні поштового сервера відправника.

Якщо лист надійшов із великою затримкою, ви можете уточнити причини його затримки самостійно.

Зворотний зв'язок