Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Не працює поштова програма (отримую повідомлення про помилки)

Отримую повідомлення про відсутність з'єднання із сервером

Якщо виникає повідомлення про відсутність з'єднання з сервером, спробуйте авторизуватися з тими ж логіном і паролем у веб-інтерфейсі, увівши дані знову, а не використовуючи ті, що запам'яталися раніше.

Переконайтеся, що в розділі Підключення поштових програм позначено той протокол, яким ви хочете скористатися.

Переконайтеся, що в налаштуваннях поштової програми ви точно зазначили такі адреси серверів:

  • для POP3 адреса pop.yandex.ru і порт 995 з SSL;
  • для IMAP адреса imap.yandex.ua і порт 993 з SSL;
  • для SMTP адреса smtp.yandex.ua і порт 465 з SSL.

Докладніше про те, як перевірити налаштування серверів у різних поштових програмах, див. у розділі Шифрування передаваних даних.

Отримую повідомлення «Authentication required», «Sender address rejected: Access denied» або «Send auth command first»

Якщо виникає повідомлення «Authentication required», «Sender address rejected: Access denied» або «Send auth command first», у налаштуваннях поштової програми вимкнено авторизацію на SMTP-сервері Яндекса. Переконайтеся, що позначений прапорцем пункт Перевірка справжності користувача (для Outlook Express) або Аутентифікація SMTP (для The Bat!).

Отримую повідомлення «Sender address rejected: not owned by auth user»

Якщо виникає повідомлення «Sender address rejected: not owned by auth user», адреса, із якої ви намагаєтеся надіслати лист, не збігається з тією, під логіном якої ви авторизовані на SMTP-сервері. Переконайтеся, що в налаштуваннях поштової програми як зворотну адресу зазначено саме ту адресу, логін від якої використовується в налаштуваннях авторизації на SMTP.

Отримую повідомлення «Login failure or POP3 disabled»

Якщо виникає повідомлення «Login failure or POP3 disabled», поштова програма не може отримати доступ до поштової скриньки за протоколом POP3. Переконайтеся, що введено правильний пароль від скриньки і на сторінці налаштувань увімкнено доступ за протоколом POP3.

Отримую повідомлення «Message rejected under suspicion of SPAM»

Якщо виникає повідомлення «Message rejected under suspicion of SPAM», вміст вашого листа було розпізнано сервісом «Спамооборона» як спам. Зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку, щоб з'ясувати причини проблеми.

Також перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool«Лабораторії Касперського».

Для надсилання листа скористайтеся веб-інтерфейсом Яндекс.Пошти.

Листи копіюються на сервері у разі їх видалення/переміщення за IMAP

Копіювання листів у разі переміщення або видалення за IMAP пов'язано з особливостями роботи IMAP-протоколу і налаштувань синхронізації поштових програм. У цьому випадку після виконання дій треба синхронізувати папки із сервером примусово, щоб дані збігалися. У Mozilla Thunderbird для цього потрібно скористатися функцією Стиснути.

Після надсилання листа надходить звіт про недоставку

У звіті завжди зазначається причина недоставки. Про найчастіші причини можна прочитати у статті Лист від Яндекса відхилено поштовим сервером.

Якщо рекомендації вам не допомогли, напишіть, будь ласка, до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму нижче, додавши до звернення скриншоти з налаштуваннями вашої поштової програми, а також залиште точне повідомлення про помилку.

Зворотний зв'язок