Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Отримую помилки під час активації SSL у поштовій програмі

Якщо під час активації SSL-шифрування у поштовій програмі ви отримуєте помилки про некоректний сертифікат, переконайтеся, що поштова програма і операційна система налаштовані правильно:

  • На комп'ютері встановлено коректний час (без відставань і «дат із майбутнього») Якщо встановлено неправильну дату, система помилково визначає, що строк сертифіката ще не настав або вже закінчився.
  • Встановлено всі оновлення операційної системи.
  • У налаштуваннях вашого антивіруса вимкнено перевірку HTTPS-з'єднань. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security i ESET NOD32 Smart Security.
Додати сертифікат у список довірених сертифікатів вручну (Windows)
Увага! Якщо ви не впевнені, що зможете самостійно встановити сертифікат, зверніться до спеціаліста.

Щоб додати сертифікат у список довірених сертифікатів:

  1. Завантажте сертифікат. (Якщо файл за посиланням відкривається у браузері, натисніть CTRL + S і збережіть файл на комп'ютер; копіювати текст із файлу не потрібно.)
  2. Відкрийте меню Запустити.
  3. У полі пошуку введіть certmgr.msc і натисніть на клавішу Enter.
  4. У вікні програми, в дереві папок натисніть на папку Довірені кореневі центри сертифікації.
  5. У правій частині вікна натисніть правою кнопкою миші на Сертифікати і виберіть пункт Усі завданняІмпорт.
  6. Натисніть на кнопку Далі.
  7. Натисніть на кнопку Огляд і виберіть файл CA.pem, завантажений раніше. Натисніть на далі.
  8. У розділі Сховище сертифікатів залиште налаштування за замовчуванням і натисніть на Далі.
  9. Натисніть на Готово.
  10. (Опц.) У спливаючому вікні натисніть на Згоден.
  11. У дереві папок натисніть на папку Довірені кореневі центри сертифікаціїСертифікати.
  12. У списку сертифікатів (праворуч) знайдіть сертифікат Certum CA, натисніть на нього правою кнопкою миші та виберіть пункт Властивості.
  13. Перейдіть на вкладку Загальні.
  14. Переконайтеся, що в пункті Дозволити тільки такі призначення увімкнено опцію Перевірка автентичності сервера.
  15. Натисніть на кнопку ОК.
Додати кореневий сертифікат у Linux
Про те, як додати кореневий сертифікат, див. в інструкції Adding CAcert root certificate to Debian/Ubuntu.
MS Outlook 2007 не визначає сертифікат
Якщо після перевірки всіх перерахованих параметрів Outlook 2007 продовжує видавати помилку безпеки, завантажте оновлення програми з сайту Microsoft
Проблеми з підтвердженням сертифіката в The Bat!

Якщо у поштовій програмі The Bat! виникають проблеми з підтвердженням сертифіката безпеки, оновіть програму до версії 6 або вище. Після оновлення виконайте такі дії:

  1. У меню програми виберіть пункт ВластивостіS/MIME і TLS.
  2. У розділі Реалізація S/MIME і сертифікати TLS встановіть перемикач у положення Внутрішня.
  3. Натисніть на кнопку ОК.

Якщо проблема залишається, зверніться у службу підтримки Ritlabs.

Не вдається переналаштувати свій скрипт надсилання

Спробуйте звірити свій код із рекомендаціями у мережі:

Програма від 1С не підтримує SSL

Для підтримки SSL додатково встановіть програму Stunnel:

  1. Завантажте файл за посиланням:
  2. Розпакуйте архів.
  3. Запустіть файл mailssl.bat від імені адміністратора.
  4. У налаштуваннях поштової програми вимкніть SSL і зазначте такі параметри серверів:
    • SMTP: серверlocalhost, порт25
    • POP3: серверlocalhost, порт110
    • IMAP: серверlocalhost, порт143

Якщо проблема залишається, спробуйте скористатися рекомендаціями зі статей Поштовий клієнт Керування торгівлею і gmail (дотримуючись рекомендацій, усюди підставте замість gmail значення yandex) і Надсилання листів та отримання електронної пошти з використанням SSL.

Надсилаю листи зі сканера, що не підтримує SSL

Налаштуйте БФП або сканер таким чином:

  1. Зазначте такі параметри SMTP:
    • серверsmtp-devices.yandex.com
    • порт25
  2. Увімкніть аутентифікацію (перевірка справжності).
  3. Зазначте у відповідних полях ваш логін та пароль.
    Увага! Обов'язково введіть логін і пароль вручну. Якщо ви виберете аутентифікацію аналогічно до сервера вхідної пошти, надсилання не працюватиме.
Обмеження. Надсилати таким чином листи можна тільки на адреси, які обслуговує Яндекс.Пошта (в домені yandex.ua або на адреси Пошти для домену). На скриньки інших поштових служб листи через цей сервер не надходитимуть.
Зворотний зв'язок