Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Не працює збір листів

Причини, з яких збирач пошти може працювати некоректно:

У налаштуваннях збирача зазначено неправильний пароль

Якщо ви зміните пароль у поштовій скриньці, з якої збираються листи, збирач не зможе зібрати пошту. Щоб усунути проблему:

  1. Перейдіть у налаштування збирача пошти.
  2. Натисніть на назву збирача у списку підключених скриньок, а потім натисніть на посилання Налаштувати.
  3. Натисніть на посилання Налаштування з'єднання з сервером.
  4. У Параметрах з'єднання введіть новий пароль.
  5. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.

Не активовано доступ за потрібним протоколом

Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки, з якої збираються листи, активовано доступ за протоколами POP3 або IMAP.

Примітка. Поштова служба Yahoo може передавати листи тільки за протоколом IMAP.

Щоб зібрати листи зі скриньки Gmail:

  1. Перейдіть у налаштування скриньки Gmail, а потім на вкладку Пересилання та POP/IMAP.
  2. У блоці Завантаження POP (пункт Статус) встановіть перемикач у положення Увімкнути POP для всієї пошти (навіть для тієї, яку вже було завантажено).
  3. У блоці Доступ IMAP (пункт Стан) встановіть перемикач у положення Увімкнути IMAP.
  4. Натисніть на кнопку Зберегти зміни.

Якщо вашого поштового сервісу немає у списку, зверніться за інформацією до служби підтримки цього сервісу.

Після налаштування збирача листи не зібралися

Якщо після налаштування збирача листи не з'явилися у поштовій скриньці одразу, почекайте — збір пошти може початися за кілька хвилин.

У налаштуваннях іншої скриньки встановлено заборону на завантаження листів з окремих папок

Якщо після налаштування збирача минуло кілька годин, а листів усе ще немає:

  1. Переконайтеся, що у налаштуваннях поштової скриньки, з якої ви хочете зібрати листи, дозволено доступ за протоколами POP3 або IMAP до всіх потрібних папок.
  2. Також перевірте, чи встановлено у налаштуваннях скриньки заборону на завантаження листів із конкретних папок або листів за конкретний період.

Поштова служба Outlook.com (hotmail.com, live.com) дозволяє пересилати листи тільки з папки Вхідні. Якщо ви зберігали листи в іншій папці, перемістіть їх у папку Вхідні.

Стався збій на сервері іншої поштової служби

Збій у роботі збирача міг статися через проблеми на сервері поштової служби, зі скриньки на якій збираються листи.

Перед налаштуванням пересилання вимкніть збирач — інакше листи надходитимуть у подвійному екземплярі.

Налаштувати пересилання листів на Mail.ru
  1. У поштовій скриньці на Яндексі перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. Натисніть на кнопку Вимк. навпроти збирача пошти з вашої скриньки на Mail.ru.
  3. Увійдіть у поштову скриньку на Mail.ru, а потім перейдіть у розділ Фильтры и пересылка у налаштуваннях скриньки.
  4. У списку Добавить фильтр виберіть пункт Создать пересылку.
  5. На сторінці Пересылка писем зазначте адресу скриньки на Яндексі, в яку ви хочете отримувати листи.
  6. У рядку з правилом натисніть на посилання Подтвердить.
  7. У вікні Подтверждение электронной почты зазначте потрібні дані.
  8. Натисніть на кнопку Подтвердить.
Налаштування пересилання листів на Rambler.ru
  1. У поштовій скриньці на Яндексі перейдіть у меню Усі налаштування Збір пошти з інших скриньок.
  2. Натисніть на кнопку Вимк. навпроти збирача пошти з вашої скриньки на Rambler.ru.
  3. Увійдіть у поштову скриньку на Rambler.ru, а потім перейдіть у розділ НастройкиПересылка писем.
  4. У полі Кому зазначте адресу скриньки на Яндексі, в яку ви хочете отримувати листи.
  5. Увімкніть опцію Сохранять адреса получателей (To:/Cc:).
  6. Натисніть на кнопку Зберегти.
Зворотний зв'язок