Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Потрібні листи потрапляють у папку «Спам»

Якщо потрібний лист помилково потрапив у папку Спам, виберіть його та натисніть на кнопку Не спам! — лист переміститься у Вхідні. За деякий час усі листи з цієї адреси знову надходитимуть у папку Вхідні.

Також це може відбуватися, якщо ви користуєтеся поштовою програмою для роботи з Яндекс.Поштою — у деяких поштових програмах є вмонтовані антиспам-фільтри, які можуть самостійно перекладати листи у папку Спам. Перевірте налаштування вашої поштової програми і вимкніть перевірку листів на спам. Якщо рекомендації не допомогли або вам потрібна допомога у вимкненні антиспам-фільтра, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку.

Зворотний зв'язок