Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Надходять чужі листи

Якщо у вашу поштову скриньку надходять чужі листи з вашою або чужою адресою в полі Кому, можливими причинами цього є:

Помилка відправника під час зазначення адреси одержувача

Якщо ви отримали лист від невідомого відправника, можливо, відправник помилився під час зазначення адреси одержувача. Ви можете повідомити відправнику про помилку або проігнорувати такий лист.

Хтось під час реєстрації на сайті зазначив вашу адресу як контактну
На деяких сайтах можна реєструватися без підтвердження електронної пошти, тому люди під час реєстрації можуть зазначати чужу електронну адресу. Незважаючи на те, що ця особа зазначила вашу адресу на сайті, вона не зможе користуватися вашою скринькою. Якщо ви не хочете отримувати листи з цього сайту:
  • зв'яжіться з адміністрацією сайту і повідомте, що вашу адресу зазначено на сайті помилково;
  • внесіть адресу відправника цих листів у Чорний список.
Підроблена адреса одержувача у поштових заголовках

Якщо ви отримали лист, надісланий не на вашу, а на чужу адресу, то, швидше за все, це спам. Лист може виявитися адресованим вам, навіть якщо ви не бачите свою адресу в полі Кому. Вашу адресу може бути зазначено, наприклад, у полі Прихована копія.

Налаштовано збирач листів із чужої адреси

Якщо ви постійно отримуєте чужі листи, можливо, у вашій скриньці налаштовано збирач листів із чужої адреси. Щоб не отримувати листи з цієї адреси:

  1. Видаліть збирач на сторінці Збір пошти
    1. Натисніть на адресу потрібного збирача.
    2. Натисніть на посилання Видалити.
  2. Видаліть чужу адресу зі списку на сторінці Паспорта.
  3. Видаліть усі чужі листи.
Зворотний зв'язок