Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Не працює кнопка «Це спам!»

Натискаю на кнопку, але лист не переміщується у папку Спам

Оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистіть кеш браузера, а потім ще раз спробуйте повторити потрібну дію.

Встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо у налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, це може вплинути на роботу Яндекс.Пошти. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.

Лист переміщується у Спам, але нові спамові листи надходять у Вхідні

Переконайтеся, що ви позначили кнопкою Це спам! усі листи, що надходять із певної адреси — потрібно кілька скарг на однотипні небажані листи, щоб Спамооборона почала усі подібні листи визначати як спам. Позначайте листи, які ви вважаєте спамом, цією кнопкою доти, поки листи не почнуть надходити в папку Спам замість папки Вхідні.

Примітка. Усі листи від одного відправника, переміщені в папку Спам одночасно, вважаються однією скаргою.

Якщо ви багато разів натискали на кнопку Це спам!, але листи продовжують надходити у Вхідні, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через цю форму. До звернення додайте заголовки останнього такого листа.

Зворотний зв'язок