Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Надходить спам у папку «Вхідні»

Якщо ви вважаєте, що отримали спамовий лист у папку Вхідні, виділіть потрібний лист і натисніть на кнопку Це спам! — лист буде переміщено в папку Спам, а необхідна інформація буде надіслана до Спамооборони. Вивчення небажаних розсилок дозволяє покращувати алгоритми фільтрації для нових видів спаму.

Переконайтеся, що ви позначили кнопкою Це спам! усі листи, що надходять із певної адреси — потрібно кілька скарг на однотипні небажані листи, щоб Спамооборона почала усі подібні листи визначати як спам. Позначайте листи, які ви вважаєте спамом, цією кнопкою доти, поки листи не почнуть надходити в папку Спам замість папки Вхідні.

Примітка. Усі листи від одного відправника, переміщені в папку Спам одночасно, вважаються однією скаргою.

Якщо ви багато разів натискали на кнопку Це спам!, але листи продовжують надходити у Вхідні, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через цю форму. До звернення додайте заголовки останнього такого листа.

Зворотний зв'язок