Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Отримую спам із власної адреси

Якщо вам повідомили про те, що від вас надійшов спамовий лист, або ви отримуєте спамові листи із власної адреси, причинами цього можуть бути:

Зараження комп'ютера шкідливою програмою
Якщо комп'ютер було заражено вірусом, ваш акаунт Яндекс.Пошти міг бути зламаний. Перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool«Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.
Спуфінг (підроблення поштових заголовків)

Перевірте, чи немає цього листа у папці Надіслані. Якщо листа там немає, значить, хтось здійснив розсилку, в якій зазначено вашу адресу як зворотну.

Також ви можете отримати від сервісу «Mailer-Daemon» автоматичний звіт про недоставку листа на адресу, на яку ви нічого не надсилали.

Таке зазвичай відбувається через спуфінг. Спуфінг — це вид інтернет-шахрайства, метою якого є поширення інформації у вигляді небажаної реклами (спаму). Спамери зазначають у заголовках листів (наприклад, Від кого і Reply-To) підроблені адреси. При цьому у них немає доступу до вашої скриньки, але вашу адресу використано замість реальної адреси відправника.

Якщо ви отримали подібний лист, виділіть його і натисніть на кнопку Це спам!, щоб включити лист до правил фільтрації спаму.

Докладнішу інформацію ви можете прочитати у статті Спам із вашої адреси.

Зворотний зв'язок