Пошта (старий інтерфейс)
Вирішення проблем

Лист не відкривається, не видаляється або не переміщується

Якщо у веб-інтерфейсі не відкривається, не видаляється або не переміщується лист, оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистіть кеш браузера, а потім ще раз спробуйте видалити лист.

Також можливими причинами некоректної роботи Яндекс.Пошти є:

  • використання застарілих браузерів, які не відповідають сучасним вимогам безпеки і працездатності;
  • втрата даних під час їх передавання від серверів Яндекса на ваш комп'ютер.

Щоб усунути можливі причини, встановіть останню версію вашого браузера. Також переконайтеся, що ви використовуєте безпечне з'єднання за протоколом HTTPS.

Якщо у налаштуваннях вашого антивірусу увімкнено перевірку HTTPS-з'єднань, це може вплинути на роботу Яндекс.Пошти. Змінити налаштування антивірусу ви можете за нашими інструкціям для Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security.

Зворотний зв'язок