Замовлення та бронювання

Яндекс.Пошта спрощує роботу з листами, які містять бронювання готелю, замовлення з інтернет-магазину, електронні авіаквитки або квитки в кіно. Отримавши такого листа, ви побачите у списку листів віджет із короткою інформацією про замовлення або бронювання.

Якщо ви хочете вимкнути віджети:

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування  → Інші.
  2. У блоці У списку листів вимкніть опцію виділяти кольором бронювання готелів, квитки і покупки.
  3. Збережіть зміни.
Примітка. У трипанельному інтерфейсі замовлення і бронювання відображаються як звичайні листи.

Бронювання готелю

У рядку листа із підтвердженням бронювання готелю з’являється його назва, термін проживання, кількість людей у номері, ціна, а також термін безкоштовного скасування бронювання.

Авіаквитки

У рядку листа з електронними авіаквитками ви одразу побачите міста і дати відправлення і прибуття.

Також Пошта за добу нагадує про виліт. Якщо в нагадуванні неправильно зазначено час вильоту, місце відправлення або місце призначення, напишіть, будь ласка, службі підтримки через форму внизу сторінки.

Щоб вимкнути нагадування:
  1. Перейдіть у меню Усі налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Не повідомляти про час вильоту.
  3. Збережіть зміни.

Квитки в кіно, театр або на концерт

У рядку листа з електронними квитками буде відображено назву фільму, вистави або концерту, дату, місце і викуплені місця.

Замовлення з інтернет-магазинів

У рядку листа із замовленням з інтернет-магазину буде відображено назву замовлення, номер, статус і ціну.