Створення і надсилання листів

Написати лист

Щоб створити новий лист, натисніть у правому верхньому куті екрана кнопку .

У полі Кому введіть адресу одержувача або виберіть контакт з адресної книги. Коли ви почнете вводити перші літери імені, прізвища чи адреси електронної пошти, відобразиться розкривний список підказок із відповідними контактами.

Для пошуку за іменем і прізвищем можна використовувати кириличні символи замість латинських і навпаки. Наприклад, для пошуку контакту «Божевільний Капелюшник» можна ввести як латинську «b», так і кириличну «б». Першими у списку підказок будуть ті адресати, з якими ви листувалися нещодавно.

Щоб під полем Кому відображалися популярні контакти:

  1. Відкрийте меню Усі налаштування  → Контакти.
  2. Увімкніть опцію Показувати популярні контакти під час написання листа.
  3. Збережіть зміни.
Примітка. Якщо ви хочете бачити у полі Кому не лише імена одержувачів і відправників, а й їх адреси, виконайте такі дії:
  1. Перейдіть у меню Усі налаштування  → Контакти.
  2. Вимкніть опцію Показувати імена одержувачів і відправників замість поштових адрес.
  3. Натисніть на кнопку зберегти зміни.

Щоб перемістити адресу з поля Кому в інше поле (наприклад, у поле Копія), перетягніть потрібну адресу, утримуючи ліву кнопку миші.

Надіслати листа декільком адресатам

Ви можете надіслати лист одразу кільком адресатам. Для цього в полі Кому введіть декілька адрес через кому та пробіл, наприклад, cheshire.katze@yandex.ua, just.mad.hatter@yandex.ua, just.white.rabbit@yandex.ua.

Примітка. Один лист можна надіслати не більше ніж 50 адресатам у веб-інтерфейсі Пошти та не більше 35 – у поштовій програмі.

Якщо у вашого листа є головний одержувач, а іншим лист надсилається для ознайомлення, введіть головну адресу в полі Кому, а інші — у полі Копія.

Усі адреси, які зазначено в полі Кому й у полі Копія, буде бачити одержувач листа. Якщо ви хочете, щоб якісь із цих адрес не було видно іншим, перемістіть їх у поле Прихована копія.

Увага. Адресат, зазначений у прихованій копії, може не отримати листа: деякі спам-фільтри видаляють подібні листи.

Надіслати лист з іншої адреси

Ви можете надсилати листи з основної поштової адреси на Яндексі, з аліасів, а також із ваших адрес на інших сервісах.

  1. Поштові аліаси
  2. Поштові адреси на інших сервісах

Поштові аліаси

Коли ви реєструєтеся на Яндексі, ви отримуєте поштову скриньку в домені вашої країни, наприклад, «alice.the.girl@yandex.ru» і додаткові адреси в національних доменах ru (Росія), by (Білорусь), kz (Казахстан), ua (Україна) та у домені com. Ці адреси є аліасами вашої основної поштової адреси.

Аліаси потрібні, щоб зберегти унікальність вашого логіна. Якщо ви зареєструвалися на Яндексі в Росії, інший користувач у Казахстані, Білорусі чи Україні не зможе створити клон вашої поштової скриньки з таким самим логіном.

Примітка. Якщо ви створили скриньку з ім’ям, що містить крапку, наприклад «alice.the.girl», окрім доменних аліасів для нього також буде створено аліас логіна такого вигляду – «alice-the-girl».

Ви можете вибрати, з якої адреси надсилати листи, у розділі Налаштування  → Особисті дані, підпис, портрет. Цей аліас буде використовуватися за замовчуванням для всіх листів.

Також ви можете використовувати свій номер телефону як аліас.

Поштові адреси на інших сервісах

Якщо ви бажаєте, щоб лист одержувачу надійшов із вашої адреси електронної пошти на іншому сервісі (наприклад, Gmail або Mail.ru), додайте цю адресу на сторінці Адреси електронної пошти і підтвердьте доступ до неї. Після підтвердження ви зможете вибрати у полі Від кого не лише аліас вашої адреси на Яндексі, а й адресу пошти на іншому сервісі.

Увага. Якщо ви додаєте адресу скриньки на іншому поштовому сервісі, налаштуйте збір листів з нього у скриньку на Яндексі. Без налаштування збирача надсилати листи з такої адреси не вийде. Під час налаштування збирача замість логіна зазначте адресу, наприклад cheshire.katze@forestmail.com.

Якщо навіть за умови коректного налаштування збирача у вас не виходить надсилати листи з адреси на іншому поштовому сервісі (наприклад, Gmail або Mail.ru), це означає, що правила безпеки цього сервісу забороняють надсилати листи через інші поштові сервіси, зокрема й через Яндекс.Пошту.

Надіслати копію листа у sms

Ви можете безкоштовно надіслати копію листа на мобільний пристрій адресата.

На надсилання sms встановлено обмеження:

  • у полі Кому повинно бути зазначено лише одного адресата;
  • копію листа у sms можна надіслати лише на один номер;
  • не можна надсилати копію листа у sms самому собі.

Натисніть посилання копія у sms у полі Кому (поруч з ім’ям адресата). Якщо ваш номер мобільного телефону не прив'язано до поштової скриньки, необхідно спочатку його підтвердити.

Якщо в адресній книзі для контакту зазначено номер телефону в полі Sms він з’явиться автоматично. Також можна ввести номер мобільного телефону вручну.

Увага. Ретельно перевірте дані. Переконайтеся, що адреса пошти і номер телефону належать одній людині.

Після надсилання листа адресат отримає sms із посиланням, за яким лист можна лише прочитати. Відповісти на лист і переглянути вкладення він зможе за допомогою сайту Пошти, мобільної програми або мобільного інтерфейсу Пошти.

Створити шаблони листів

Якщо ви часто надсилаєте листи з однаковим або схожим змістом (наприклад, запрошення або резюме), ви можете зберегти їх у вигляді шаблонів. На відміну від чернеток, вони не зникають після надсилання листів. Ви можете використовувати один шаблон кілька разів, створюючи на його основі листи партнерам, колегам або друзям.

Щоб створити шаблон, відкрийте форму створення листа і натисніть у полі Тема на посилання Шаблон:

Натисніть на кнопку Створити шаблон, зазначте тему і введіть текст листа. Сюди також можна додати вкладення.

Коли все буде готово, натисніть на кнопку Зберегти шаблон. Тепер під час написання листа ви одразу зможете перейти до потрібного шаблону. Для цього натисніть посилання Шаблон і виберіть шаблон зі списку.

Усі створені вами шаблони зберігаються в окремій папці в Чернетках і містять лише тему, вкладення і текст листа (без зазначення одержувачів).

Додаткові можливості

Зробити адресу в листі посиланням на карту

Якщо ви у листі зазначите адресу, Яндекс.Пошта автоматично розпізнає її та після надсилання покаже на карті.

Якщо місце на карті та адреса у листі не збігаються або як адресу виділено інший текст, напишіть нам через форму зворотного зв’язку.

Оформлення тексту

За допомогою інструментів панелі оформлення ви можете виділити частину тексту жирним або курсивом, змінити колір і розмір шрифту, задати маркований або нумерований список, вставити зображення у лист тощо.

За замовчуванням оформлення увімкнено, за такої умови панель виглядає наступним чином:

Якщо ви хочете його вимкнути, натисніть кнопку Без оформлення – кнопка стане жовтою:

Вставити зображення у лист

Вставити зображення в тіло листа (не як вкладення) можна декількома способами:

За допомогою буфера обміну
  1. Скопіюйте зображення в буфер обміну: наприклад, якщо вам потрібно зображення з іншого сайту, натисніть на нього правою кнопкою миші, виберіть Копіювати зображення (Копіювати зображення у Google Chrome).
  2. Відкрийте сторінку створення листа, натисніть правою кнопкою миші на місце, куди потрібно вставити зображення, і виберіть у меню Вставити.
Перетягнути з комп’ютера
Перетягніть зображення на сторінку створення листа.
Примітка. У разі перетягування у поле введення тексту зображення буде вставлено в тіло листа. У разі перетягування нижче поля зображення буде додано як вкладення.
За допомогою панелі оформлення
  1. На панелі оформлення над полем введення тексту натисніть значок .
  2. Вставте пряме посилання на зображення та натисніть кнопку Додати.
Обмеження. Якщо зображення не вдається додати жодним із способів, перевірте, чи в листі увімкнено оформлення. При цьому панель оформлення повинна виглядати таким чином (кнопку Без оформлення не виділено жовтим):

Чернетки

Коли ви створюєте лист, усі зміни кожні 10 секунд автоматично зберігаються у чернетках. Ви можете будь-якої миті завершити створення листа і пізніше повернутись до його редагування. Для цього перейдіть у папку Чернетки і відкрийте останній збережений варіант листа.

Сповіщення про доставку листа

Якщо ви хочете отримати звіт про доставлення листа, перед надсиланням натисніть кнопку  (під полем введення листа).

Щойно лист буде доставлено адресатові, звіт надійде у вашу поштову скриньку.

Увага. Звіт означає, що лист потрапив до скриньки адресата, а не те, що його було прочитано.

Нагадування про повторне надсилання

Якщо ви надсилаєте важливий лист, на який чекаєте відповідь, ви можете встановити нагадування про повторне надсилання листа. Для цього перед надсиланням натисніть кнопку  (під полем введення листа).

Якщо адресат не відповість упродовж 5 днів, ви отримаєте повідомлення з нагадуванням надіслати лист ще раз.

Щоб побачити всі листи, на які ви чекаєте відповідь, натисніть під списком із папками на кнопку .

Відкладене надсилання

Якщо ви хочете, щоб лист було надіслано у зазначену дату і час:

  1. Натисніть кнопку (під полем введення листа).
  2. Увімкніть опцію надіслати <когда> о <сколько>.
  3. Встановіть бажані дату і час надсилання.
Примітка. Надсилання листа можна відкласти не більш ніж на один рік з поточної дати.

Проблеми з надсиланням листів

Лист надіслано, але він не дійшов до одержувача

Перевірте, чи є лист у папці Надіслані. Якщо листа немає, можливо, на момент надсилання сталася помилка, спробуйте надіслати лист повторно.

Якщо ви надіслали лист із вашої поштової скриньки на Яндексі та його було відхилено поштовим сервером одержувача, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу «Mailer-Daemon», у якому буде зазначено причини недоставки та ім'я сервера, який відхилив подальший рух листа за призначенням.

Причину недоставки в автоматичному звіті буде вказано у вигляді короткої фрази англійською мовою.

Знайдіть у списках фразу, яку зазначено у звіті:

Лист надіслано на адресу, якої не існує
Поштовий сервер одержувача приймає листи за спам
Скриньку одержувача переповнено
Адресу одержувача заблоковано поштовою службою одержувача
Поштовий сервер одержувача не приймає листи великого обсягу
Поштовий сервер Яндекса потрапив до чорного списку
Виявлено «закільцьовування» листів, що пересилаються
Пересилання заборонено
Помилка під час перевірки відправника

Якщо ви не отримали звіт про недоставку, лист було успішно доставлено на поштовий сервіс одержувача. Зверніться до служби підтримки цього сервісу, щоб з'ясувати причини недоставки. До звернення додайте властивості листа, який ви надіслали.

Не можу надіслати лист на адресу на Яндексі

Якщо ви надіслали листа на поштову скриньку на Яндексі й він не надійшов, ви отримаєте звіт про недоставку від сервісу «Mailer-Daemon».

Примітка. Якщо ви надіслали лист з вашої поштової скриньки на Яндексі, а його було відхилено поштовим сервером одержувача, ви можете ознайомитися зі списком можливих причин у статті Лист було надіслано, але він не надійшов до одержувача.

В автоматичному звіті причину недоставки буде зазначено у вигляді короткої фрази англійською мовою.

Лист надіслано на адресу, якої не існує
Здається, лист схожий на спам
Обліковий запис одержувача вашого листа було заблоковано у зв’язку з порушенням Угоди користувача
Поштова скринька одержувача переповнена
Помилка в імені поштового сервера
Завеликий розмір вкладення
Поштовий сервер одержувача не відповідає
Поштовий сервер Яндекса перевантажений через велику кількість звернень від інших серверів
У листі вказано завелику кількість одержувачів
До скриньки одержувача надходить багато листів
Неправильно задано послідовність mail from
Задано неправильний параметр
Неправильно задано команду

Отримую повідомлення «Sending data failed»

Таке повідомлення означає, що в полі Від кого ви зазначили адресу скриньки іншого поштового сервісу, але з цієї скриньки не налаштовано збирання листів у скриньку на Яндексі.

Щоб надсилати через Яндекс.Пошту листи з адреси на іншому поштовому сервісі, налаштуйте збирач з цієї скриньки у скриньку на Яндексі.

Лист не може бути надіслано з адреси...

Якщо ви отримуєте повідомлення про помилку Лист не може бути надіслано з адреси login@mail.ru (login@gmail.com, login@yahoo.com тощо), це означає, що ви намагаєтеся надсилати через Яндекс.Пошту лист від імені скриньки на іншому поштовому сервісі. Перевірте, що у вас налаштовано збирач із цієї скриньки у скриньку на Яндексі. Без налаштованого збирача вибрати адресу на іншому поштовому сервісі як аліас не вийде. Також переконайтеся, що у налаштуваннях збирача замість логіна зазначено повну адресу, наприклад cheshire.katze@forestmail.com.

Якщо навіть за умови коректного налаштування збирача у вас не виходить надсилати листи з адреси на іншому поштовому сервісі (наприклад, Gmail або Mail.ru), це означає, що правила безпеки цього сервісу забороняють надсилати листи через інші поштові сервіси, зокрема й через Яндекс.Пошту.

Щоб продовжити надсилати листи через Яндекс.Пошту, виберіть у полі Від кого вашу адресу на Яндексі (login@yandex.ua).

Листи надсилаються з іншої адреси на Яндексі

Якщо ваші листи надсилаються з адреси на @yandex.com або @ya.ru замість @yandex.ru, значить, у налаштуваннях вибрано не той поштовий аліас.

Ви можете вибрати, з якої адреси надсилати листи, у розділі Налаштування  → Особисті дані, підпис, портрет. Цей аліас буде використовуватися за замовчуванням для всіх листів.

Також ви можете використовувати свій номер телефону як аліас.

Щоб зазначити аліас для конкретного листа, натисніть на адресу на сторінці написання листа і виберіть аліас у випадному списку в полі Від кого.

Бачу повідомлення «Листа не може бути надіслано, оскільки, здається, це спам»

Якщо ви отримали повідомлення про помилку «Лист не може бути надіслано, оскільки він схожий на спам» («Spam limit exceeded» або «Message rejected under suspicion of SPAM») або вимогу ввести контрольні цифри, це могло статися з таких причин:

Надсилаються однотипні або шаблонні листи

З вашої скриньки надсилаються однотипні або шаблонні листи, а також листи з комерційними або рекламними пропозиціями. У Яндекс.Пошті надсилання таких листів не дозволене — наш сервіс призначений для живого спілкування між людьми.

Порада. Якщо ви хочете масово розсилати листи вашим партнерам або клієнтам, використовуйте для цього тільки спеціальні сервіси розсилання.
Досягнуто обмеження на надсилання листів за добу

Із вашої скриньки щодня може надсилатися велика кількість листів, що може розцінюватися як спам. Листи можуть надсилатися як за вашої участі, так і без вашого відома.

Щоб цього не відбувалося, у Яндекс.Пошті встановлено обмеження кількості надісланих листів на добу.

Обмеження в Пошті

Протягом доби можна надіслати з однієї скриньки 500 листів. Якщо в листі кілька одержувачів, то лист кожному з них вважається окремим листом.

Додатково встановлено обмеження на кількість одержувачів:

Кількість одержувачівОбмеження
Сумарно в усіх листах за добу500
У листі, надісланому через сайт50
У листі, надісланому через поштову програму35
Примітка. Обмеження може бути скорочено, якщо Спамоборона запідозрить масове надсилання шаблонних або однотипних листів, спаму, реклами або комерційних пропозицій.
Обмеження в Пошті для домену

Протягом доби можна надіслати з однієї скриньки 3000* листів. Якщо ви зазначили кількох одержувачів, то кожному з них надсилається окремий лист

Додатково встановлено обмеження на кількість одержувачів:

Кількість одержувачівОбмеження
Сумарно у всіх листах за добу (з однієї скриньки)3000*
Сумарно у всіх листах за добу (з усіх скриньок одного домену)5000*
У листі, надісланому через сайт50
У листі, надісланому через поштову програму35
* Враховуються лише зовнішні одержувачі; власники скриньок на цьому домені не враховуються.
Примітка. Обмеження може бути скорочено, якщо Спамоборона запідозрить масове надсилання шаблонних або однотипних листів, спаму, реклами або комерційних пропозицій.
Ваш акаунт здається підозрілим

Наша система безпеки визнала ваш акаунт підозрілим. Найчастіше це відбувається через те, що до вашої скриньки не прив'язано номер телефону або у Паспорті зазначено вигадані ім'я та прізвище.

Надсилаються листи на неіснуючі адреси

Велика кількість листів із вашої скриньки було надіслано на неіснуючі адреси. Якщо лист було надіслано на неіснуючу адресу, ви отримаєте автоматичний звіт про недоставку.

Нам надійшли скарги про розсилання листів із вашої адреси

Нам надійшло кілька скарг від користувачів про розсилання спаму з вашої адреси.

Якщо це сталося, надсилання листів із вашої поштової скриньки буде заблоковано. Блокується лише надсилання листів – ви зможете входити в Пошту і отримувати листи. Блокування закінчиться автоматично через 24 години, якщо ви не спробуєте надіслати лист впродовж цього часу, інакше блокування буде подовжено ще на 24 години.

Поки ви очікуєте на зняття блокування, виконайте рекомендації, які допоможуть уникнути проблем у майбутньому:

  1. Перевірте ваш комп’ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool «Лабораторії Касперського». Після цього змініть пароль.
  2. Зазначте достовірні персональні дані на сторінці Паспорта і прив’яжіть до облікового запису номер телефону на сторінці Номери телефонів.
    Примітка. Якщо ви використовуєте Яндекс.Пошту для домену, зазначте точні дані для усіх скриньок домену.
  3. Переконайтеся, що адреси одержувачів записані у вас коректно і не застаріли.
  4. Переконайтеся, що всі одержувачі ваших листів добровільно погоджувалися на їх отримання.

Мої листи надходять одержувачу із затримкою

Затримка може відбуватися як на серверах Яндекса, так і на серверах одержувача. Щоб з'ясувати, де сталася затримка, напишіть техпідтримці через форму нижче. До звернення обов'язково додайте властивості того листа зі скриньки одержувача, який затримався.