Отримання і читання листів

Щоб надіслати лист, натисніть на рядок із листом.

Крім стандартних дій із листами (відповісти, переслати, видалити, позначити як спам тощо) ви можете перекласти лист, подивитися його властивості або створити правило обробки для цього типу листів.

  1. Переглянути листування
  2. Швидко відповісти або переслати лист
  3. Як отримувати сповіщення про нові листи?
    1. На головній сторінці Яндекса
    2. За допомогою спливаючих сповіщень у браузері
    3. За допомогою Елементів Яндекса
    4. За допомогою мобільного пристрою
    5. За допомогою іншої поштової адреси
  4. Вимкнути портрет відправника
  5. Переглянути вкладення
    1. Перегляд документів та архівів
    2. Перегляд зображень
  6. Переглянути адресу з листа на карті
  7. Проблеми з отриманням і переглядом листів
    1. У мою скриньку не доходять листи
    2. На скриньку my-address@yandex.ru отримую чужі листи для my.address@yandex.ru
    3. Відправники листів на мою скриньку бачать помилку
    4. Листи надходять із затримкою
    5. Лист не відкривається
    6. У листі немає зображень, оформлення або замість тексту дивні символи
    7. Отримую повідомлення про те, що лист не доставлено (я нічого не надсилав)
    8. Надходять чужі листи

Переглянути листування

Щоб переглянути попередній лист у листуванні, натисніть на посилання у листі Показати цитування. Натисніть на посилання Показати цитату повністю, щоб розкрити попередній лист цілком. Щоб переглянути усі листи в цій гілці, натисніть під листом на посилання Показати все листування.

Швидко відповісти або переслати лист

Ви можете відповісти автору листа або всім учасникам листування одразу зі сторінки читання листа.

Якщо ви хочете відповісти лише деяким учасникам листування, натисніть форму швидкої відповіді, потім Перейти до повної форми відповіді та видаліть зайвих одержувачів.

Для того, щоб переслати листа, натисніть посилання Переслати унизу сторінки.

Як отримувати сповіщення про нові листи?

На головній сторінці Яндекса

Якщо ви авторизовані на Яндексі, то на головній сторінці у блоці авторизації ви побачите загальну кількість непрочитаних листів у вашій поштовій скриньці.

За допомогою спливаючих сповіщень у браузері

Ви можете отримувати сповіщення про нові листи одразу, як вони потраплять у скриньку. Такі сповіщення буде показано, навіть якщо вкладку Яндекс.Пошти закрито.

Примітка. Спливаючі сповіщення підтримуються такими браузерами: Yandex (версія 16.6 і вище), Google Chrome (версія 52 і вище), Mozilla Firefox (версія 46 і вище).

Виберіть ваш браузер:

Яндекс.Браузер

Щоб увімкнути сповіщення:

  1. Відкрийте у Яндекс.Пошті меню Налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. В автоматичному повідомленні Сайт https://mail.yandex.ru запитує дозвіл на відображення сповіщень натисніть кнопку Дозволити.
  4. Збережіть зміни.

Якщо ви випадково натиснули Блокувати або закрили повідомлення, то для увімкнення сповіщень уручну:

  1. У браузері відкрийте меню  → Налаштування.
  2. Натисніть посилання Показати додаткові налаштування внизу сторінки.
  3. У блоці Особисті дані натисніть кнопку Налаштування вмісту.
  4. У блоці Сповіщення натисніть кнопку Керування винятками.
  5. Знайдіть рядок зі значенням https://mail.yandex.ua:443, виділіть його й у списку виберіть Дозволити.
  6. Натисніть на Готово.
Google Chrome

Щоб увімкнути сповіщення:

  1. Відкрийте у Яндекс.Пошті меню Налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. В автоматичному повідомленні https://mail.yandex.ru запитує дозвіл на: показувати сповіщення натисніть кнопку Дозволити.
  4. Збережіть зміни.

Якщо ви випадково натиснули Блокувати або закрили повідомлення, то для увімкнення сповіщень уручну:

  1. У браузері відкрийте меню  → Налаштування.
  2. Натисніть посилання Додаткові унизу сторінки.
  3. У блоці Конфіденційність і безпека натисніть кнопку Налаштування контенту.
  4. У блоці Особисті дані виберіть рядок Налаштування контенту → Сповіщення.
  5. У блоці Блокувати знайдіть рядок зі значенням https://mail.yandex.ua:443. Навпроти рядка натисніть кнопку  → Дозволити.
Mozilla Firefox

Щоб увімкнути сповіщення:

  1. Відкрийте у Яндекс.Пошті меню Налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. в автоматичному повідомленні Ви дозволяєте mail.yandex.ru надсилати сповіщення? виберіть Дозволяю сповіщення.
  4. Збережіть зміни.

Якщо ви випадково натиснули Не дозволяю або закрили повідомлення, то для увімкнення сповіщень уручну:

  1. Відкрийте меню  → Налаштування.
  2. Перейдіть на вкладку Вміст.
  3. У блоці Сповіщення натисніть кнопку Вибрати....
  4. У списку сайтів виберіть https://mail.yandex.ua.
  5. Натисніть кнопку Видалити сайт, а потім – кнопку Зберегти зміни. Після цього Яндекс.Пошта знову покаже автоматичне повідомлення.
Ви можете налаштувати сповіщення лише для листів із певних папок. Для цього:
  1. Відкрийте меню Усі налаштування  → Інші.
  2. У блоці Сповіщення увімкніть опцію Показувати сповіщення браузера про нові листи.
  3. У списку позначте потрібні папки.
  4. Збережіть зміни.

За допомогою Елементів Яндекса

Елементи Яндекса — це набір додаткових функцій, який вбудовується у браузер у вигляді додаткової панелі інструментів. За допомогою Елементів ви можете не лише відслідковувати кількість нових листів, але й виконувати різні дії з листами. З Елементів ви також можете швидко перейти на сторінку сервісу.

За допомогою мобільного пристрою

Ви можете дізнаватися про нові листи на вашому мобільному пристрої через інтерфейс для мобільних пристроїв або за допомогою мобільної програми «Яндекс.Пошта».

За допомогою іншої поштової адреси

Якщо у вас є декілька електронних адрес, ви можете налаштувати надсилання сповіщень про появу нових листів у Яндекс.Пошті на іншу адресу в меню Налаштування  → Правила опрацювання листів.

Вимкнути портрет відправника

Портрет відправника завантажується з даних, зазначених у поштових налаштуваннях відправника, або з його профілю у соціальній мережі. Якщо ви хочете вимкнути відображення портретів:

  1. Перейдіть у меню Усі налаштування  → Інші.
  2. Вимкніть опцію показувати портрети відправників.
  3. Натисніть на кнопку зберегти зміни.

Переглянути вкладення

Деякі вкладення ви можете відкривати у веб-інтерфейсі Пошти без встановлення додаткових програм. Підтримуються такі формати файлів:

  • документи — DOC/DOCX, XLS/XLSX, PPT/PPTX, ODT, ODS, ODP, CSV, RTF, TXT, PDF;
  • зображення — JPG, PNG, GIF, BMP, TIFF, EPS, PSD, CDR, AI;
  • архіви – ZIP, RAR, TAR.

Якщо в листі є вкладення, то у списку листів воно відобразиться у вигляді мініатюри або значка . Щоб вимкнути мініатюри вкладень, відкрийте меню Налаштування  → Інші і вимкніть опцію показувати вкладення у списку листів.

Примітка. Якщо до листа додано декілька файлів, то їх буде завантажено у форматі ZIP-архіву.

Ви можете переглянути, зберегти на Диск і завантажити вкладення зі сторінки листа:

Перегляд документів та архівів

Щоб переглянути документ або архів, виберіть потрібний файл і натисніть на кнопку Подивитися. Файл відкриється у новому вікні.

Перегляд зображень

Зображення у вкладеннях відображаються у вигляді мініатюр. Щоб відкрити зображення в режимі перегляду, натисніть на мініатюру лівою кнопкою миші.

Щоб вийти з режиму перегляду, натисніть на значок (у правому верхньому куті) або клавішу Esc.

Переглянути адресу з листа на карті

Якщо в листі зазначено адресу, Яндекс.Пошта одразу покаже її на карті.

Якщо місце на карті та адреса у листі не збігаються або як адресу виділено інший текст, напишіть нам через форму зворотного зв’язку.

Проблеми з отриманням і переглядом листів

У мою скриньку не доходять листи

Якщо ви не отримали лист або сповіщення із соціальної мережі або форуму, виконайте такі дії:

  1. Перевірте, чи правильно ви зазначили електронну адресу на сайті, з якого має надійти сповіщення. Дізнайтеся у відправника, чи коректно він записав вашу адресу.
  2. Пошукайте лист у папці Спам — він міг потрапити туди. Якщо це сталося, виділіть лист і натисніть на кнопку Не спам! — лист переміститься у папку Вхідні.
  3. Переконайтеся, що у правилах опрацювання листів немає правила, яке видаляє схожі листи або переміщує їх в Спам або іншу папку. Якщо таке правило є, вимкніть його.
  4. Перевірте, чи немає поштової адреси сайту або відправника в чорному списку.

Якщо ви впевнені в тому, що коректно зазначили налаштування поштової скриньки й адресу на сайті, спробуйте повторно запитати лист із сайту або у відправника. Якщо через кілька годин лист не надійде, зверніться до адміністрації сайту.

Лист також може бути не доставлено через технічні проблеми на поштових серверах відправника або одержувача, завантаженість каналів зв'язку тощо. У цьому разі відправнику надійде автоматичний звіт, у якому буде зазначено причину недоставки. Якщо відправнику не надійшов звіт, то для з'ясування причин недоставлення йому необхідно звернутися у техпідтримку того поштового сервісу, звідки було надіслано лист.

Якщо ви не отримуєте листів з іншої вашої скриньки – не працює збір листів, – дотримуйтесь рекомендацій на сторінці Листи раніше збиралися, а тепер – ні.

На скриньку my-address@yandex.ru отримую чужі листи для my.address@yandex.ru

Якщо ваша адреса пишеться через дефіс, а на неї надходять листи з адресою через крапку і навпаки, це, швидше за все, не чужі листи, а ваші.

Яндекс.Пошта вважає адреси, написані через крапку і дефіс, рівнозначними. Це аліаси – синоніми адреси однієї і тієї ж скриньки. Вони завжди належать одному і тому ж адресату. Тобто, якщо ви зареєстрували адресу my-address@yandex.ru, ви можете надсилати і отримувати листи на адресу my.address@yandex.ru. Ніхто інший використовувати обидві такі адреси не зможе.

Якщо на ці адреси все-таки надходять чужі листи, причинами можуть бути:

Помилка відправника під час зазначення адреси одержувача

Якщо ви отримали лист від невідомого відправника, можливо, відправник помилився під час зазначення адреси одержувача. Ви можете повідомити відправнику про помилку або проігнорувати такий лист.

Хтось під час реєстрації на сайті зазначив вашу адресу як контактну
На деяких сайтах можна реєструватися без підтвердження електронної пошти, тому люди під час реєстрації можуть зазначати чужу електронну адресу. Незважаючи на те, що ця особа зазначила вашу адресу на сайті, вона не зможе користуватися вашою скринькою. Якщо ви не хочете отримувати листи з цього сайту:
  1. Внесіть адресу відправника цих листів до Чорного списку.
  2. Зв'яжіться з адміністрацією сайту і повідомте, що вашу адресу зазначено на сайті помилково.
Підроблена адреса одержувача у поштових заголовках

Якщо ви отримали лист, надісланий не на вашу, а на чужу адресу, то, швидше за все, це спам. Лист може виявитися адресованим вам, навіть якщо ви не бачите свою адресу в полі Кому. Вашу адресу може бути зазначено, наприклад, у полі Прихована копія.

Відправники листів на мою скриньку бачать помилку

Якщо вам надіслали лист і він не надійшов, то відправник отримає звіт про недоставку від сервісу «Mailer-Daemon».

В автоматичному звіті причину недоставки буде зазначено у вигляді короткої фрази англійською мовою.

Знайдіть у списку фразу, яку наведено у звіті (іноді вона міститься праворуч від словосполучення Diagnostic Code):

Лист надіслано на адресу, якої не існує
Здається, лист схожий на спам
Обліковий запис одержувача вашого листа було заблоковано у зв’язку з порушенням Угоди користувача
Поштова скринька одержувача переповнена
Помилка в імені поштового сервера
Завеликий розмір вкладення
Поштовий сервер одержувача не відповідає
Поштовий сервер Яндекса перевантажений через велику кількість звернень від інших серверів
У листі вказано завелику кількість одержувачів
До скриньки одержувача надходить багато листів
Неправильно задано послідовність mail from
Задано неправильний параметр
Неправильно задано команду

Листи надходять із затримкою

Затримка може відбуватися як на серверах відправника, так і на серверах Яндекса.

Щоб з'ясувати, де сталася затримка:

  1. Відкрийте властивості того листа, який затримався.
  2. У властивостях буде кілька полів Received: — знайдіть найнижче, воно розташовуватиметься поруч із полями Subject: і From:.
  3. У полі Received: буде зазначено адресу сервера і час проходження листом цього сервера. Рухаючись знизу вгору ланцюжком полів Received: і порівнюючи час, ви зможете дізнатися адресу сервера, на якому затримався лист.

    Якщо у адресі виду example.mail.domain.net перед останньою крапкою (замість domain) зазначено yandex — значить, лист затримався на сервері Яндекса. Якщо інше значення — на сервері іншого поштового сервісу.

Лист не відкривається

Можливо, це відбувається з таких причин:

Браузер відображає дані, збережені у кеші

Оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookie, а потім ще раз спробуйте відкрити лист.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Установіть останню версію вашого браузера.

У листі немає зображень, оформлення або замість тексту дивні символи

Можливо, це відбувається з таких причин:

Браузер відображає дані, збережені у кеші

Оновіть сторінку, натиснувши на комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookie, а потім ще раз спробуйте відкрити лист.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Установіть останню версію вашого браузера.

Отримую повідомлення про те, що лист не доставлено (я нічого не надсилав)

Ви можете отримати звіт про недоставлення листа на адресу, на яку ви нічого не надсилали. Це відбувається тому, що спамери зазначають у полі Від кого та у прихованому полі Reply-To підроблені адреси. До бази підроблених адрес може потрапити і ваша — при цьому спамерам не потрібен доступ до вашого облікового запису. База створюється методом підбору за допомогою спеціального словника або наповнюється за допомогою пошуку адрес, опублікованих користувачами на загальнодоступних сайтах.

З описаною ситуацією можуть стикнутися користувачі будь-якого поштового сервісу, оскільки не всі поштові сервери, що надсилають, дотримуються вимоги щодо ідентифікації відправника. Якщо ви отримали подібний лист, виділіть його і натисніть на кнопку Це спам!, щоб додати лист у правила фільтрації спаму.

Якщо ви хочете переконатися в тому, що з вашої поштової скриньки ніхто крім вас не надсилав лист, перевірте журнал відвідувань.

Надходять чужі листи

Якщо на вашу поштову скриньку надходять чужі листи, причинами можуть бути:

Помилка відправника під час зазначення адреси одержувача

Якщо ви отримали лист від невідомого відправника, можливо, відправник помилився під час зазначення адреси одержувача. Ви можете повідомити відправнику про помилку або проігнорувати такий лист.

Хтось під час реєстрації на сайті зазначив вашу адресу як контактну
На деяких сайтах можна реєструватися без підтвердження електронної пошти, тому люди під час реєстрації можуть зазначати чужу електронну адресу. Незважаючи на те, що ця особа зазначила вашу адресу на сайті, вона не зможе користуватися вашою скринькою. Якщо ви не хочете отримувати листи з цього сайту:
  1. Внесіть адресу відправника цих листів до Чорного списку.
  2. Зв'яжіться з адміністрацією сайту і повідомте, що вашу адресу зазначено на сайті помилково.
Підроблена адреса одержувача у поштових заголовках

Якщо ви отримали лист, надісланий не на вашу, а на чужу адресу, то, швидше за все, це спам. Лист може виявитися адресованим вам, навіть якщо ви не бачите свою адресу в полі Кому. Вашу адресу може бути зазначено, наприклад, у полі Прихована копія.