Робота з папками

Стандартні папки

У поштовій скриньці доступні такі стандартні папки:

  • Вхідні. Усі нові листи (окрім спаму та листів, що потрапляють до інших папок за допомогою автоматичного сортування листів).

  • Надіслані. Усі надіслані вами листи.

  • Видалені. Усі листи, що видалено вручну або за допомогою автоматичного сортування листів.

  • Спам. Листи, які було визначено як спам.

  • Чернетки. Чернетки листів і шаблони.

  • Вихідні. Листи, які не було надіслано через те, що з'єднання з інтернетом було перервано. Коли з'єднання буде відновлено, листи надішлються автоматично.
  • Архів. Папка для зберігання старих листів.
    Примітка. Якщо в Архіві немає листів, то папка не відображається. Щоб перемістити лист до цієї папки, натисніть на нього правою кнопкою миші і виберіть пункт Архів.

Стандартні папки не можна редагувати і видаляти.

Особисті папки

Щоб додати особисту папку, натисніть кнопку Створити папку. Ви можете додати декілька особистих папок, усі вони відображаються як вкладені у Вхідних.

У меню Налаштування → Папки та міткиви можете редагувати особисті папки:

  • створювати вкладені папки всередині папки Вхідні;
  • перейменовувати, очищувати або видаляти папки;
  • позначати всі листи в папці як прочитані;
  • створювати правила для автоматичного сортування листів.
Примітка. Ви можете створити до 1017 особистих папок із максимальною кількістю вкладень, що складає 32 папки.

Сортування списку особистих папок

Особисті папки у списку можна переміщувати і міняти місцями. Для цього перетягніть потрібну папку на нове місце у списку папок.

Якщо перетягнути папку не вдається, перевірте, чи увімкнено в налаштуваннях поштової скриньки опцію дозволити перетягування листів і папок.

За замовчуванням особисті папки відсортовано в алфавітному порядку. Якщо ви перемістите хоча б одну папку, алфавітний порядок автоматично відновити буде неможливо. Але ви можете вручну перетягнути папку на попереднє місце. Нові папки після цього будуть відображатися в кінці списку, а не за алфавітом.

Зникли папки, створені мною

Перевірте, чи відображаються папки, які ви створили, у загальному списку папок у налаштуваннях поштової скриньки. Якщо вони там є, але у списку листів ви їх не бачите, список особистих папок згорнуто. Натисніть відповідний значок, щоб розгорнути його.

Також, можливо, список папок згорнуто до значків. За такого вигляду у ньому відображаються лише ті папки, у яких є непрочитані листи, і системні папки. Щоб розгорнути список папок, клацніть значок :

Перемістити лист у папку

Щоб перемістити листи в іншу папку, виберіть їх, а потім натисніть у верхньому меню кнопку У папку або перетягніть на назву папки у списку ліворуч. Також ви можете переміщувати листи між папками за допомогою правил автоматичного сортування листів.

Папка Архів не відображається у списку папок, якщо в ній немає листів. Щоб перемістити лист до цієї папки, натисніть на нього правою кнопкою миші і виберіть пункт Архів.

Якщо перемістити лист в іншу папку не вдається, оновіть сторінку, натиснувши комбінацію клавіш Ctrl+F5. Після цього очистьте кеш браузера і видаліть усі файли cookie, а потім ще раз спробуйте повторити потрібну дію.

Видалити усі листи з папки

  1. Перейдіть в меню Налаштування  → Папки та мітки.
  2. Виберіть папку та натисніть кнопку Очистити.
  3. Виберіть: перемістити листи у Видалені або видалити назавжди.
    Примітка. Відновити видалені назавжди листи неможливо.
  4. Натисніть Очистити.