Автоматичне сортування листів по папках

Якщо ви отримуєте багато листів від різних відправників, наприклад, щодо робочих питань, із соцмереж або від друзів, Яндекс.Пошта допоможе розкладати їх по папках. Щоб налаштувати автоматичне сортування листів:

  1. Відкрийте меню Усі налаштування  → Правила обробки листів і натисніть на кнопку Створити правило.
  2. У блоці Застосовувати виберіть зі списків, до якого типу листів ви бажаєте застосовувати правило:

  3. У блоці Якщо зазначте умови для опрацювання:

    Докладніше про параметри та значення див. у розділі Як правильно скласти умову.

  4. Для одного правила можна задати декілька умов, які можуть виконуватися одночасно або окремо:
    1. У блоці Якщо натисніть кнопку Додати умову, виберіть параметр і його значення.
    2. Уточніть, чи повинні зазначені умови виконуватися одночасно:

  5. Щоб листи автоматично потрапляли у потрібні папки, увімкніть опцію Покласти в папку, а потім виберіть папку зі списку праворуч. Якщо ви хочете, щоб на листи автоматично ставилася задана мітка, увімкніть опцію Поставити мітку, а потім виберіть мітку зі списку праворуч.

    Якщо не ввімкнено жодне із правил або не виконується жодна з умов, повідомлення потрапляють у папку Вхідні.

    Порада. Прості правила сортування можна створювати у меню Усі налаштування  → Папки та мітки. Виберіть потрібну папку або мітку і натисніть на кнопку Створити правило. Зазначте умови для сортування листів, а потім натисніть на кнопку Створити правило.

Автосортування не працює

Можливо, це відбувається з таких причин:

Минуло замало часу з налаштування правила
Після того як ви налаштували правило автоматичної обробки листів, зачекайте кілька хвилин — правило може запрацювати не одразу.
Некоректно зазначено умови правила
Перевірте властивості та параметри умови.
У списку правил є пріоритетніші правила
Якщо у списку вище є правила з такими ж умовами або в одному з правил вище увімкнено опцію Не застосовувати інші правила, це може вплинути на виконання правила. Докладніше див. у розділі Порядок виконання правил.

Якщо через кілька хвилин правило так і не запрацювало і зміна налаштувань не допомагає, напишіть, будь ласка, службі підтримки Яндекс.Пошти через форму внизу сторінки.