Пересилання листів на іншу адресу

Увага. Пересилаються лише нові вхідні листи. Не можна пересилати листи:
  • вхідні, які вже є у скриньці;
  • надіслані;
  • вихідні;
  • із папки Спам.
Якщо ви використовуєте дві поштові скриньки одночасно, але листи з обох скриньок бажаєте читати в одному місці, налаштуйте пересилання листів із однієї скриньки в іншу:
  1. Відкрийте меню Усі налаштування  → Правила обробки листів і натисніть на кнопку Створити правило.
  2. У блоці Застосовувати виберіть зі списків, до якого типу листів ви бажаєте застосовувати правило:

  3. У блоці Якщо зазначте умови для опрацювання:

    Докладніше про параметри та значення див. у розділі Як правильно скласти умову.

  4. Для одного правила можна задати декілька умов, які можуть виконуватися одночасно або окремо:
    1. У блоці Якщо натисніть кнопку Додати умову, виберіть параметр і його значення.
    2. Уточніть, чи повинні зазначені умови виконуватися одночасно:

  5. Увімкніть опцію Переслати за адресою і зазначте адресу, на яку будуть пересилатися листи. Якщо ви бажаєте зберігати копії листів при пересиланні, увімкніть опцію зберегти копію при пересиланні.
  6. Натисніть на кнопку Створити правило. Уведіть ваш пароль на Яндексі.
  7. Перевірте поштову скриньку, яку ви зазначили для пересилання. На неї надійде лист із інструкцією, як підтвердити пересилання. Після підтвердження нові листи будуть перенаправлятися на зазначену скриньку.

Пересилання не працює

Переконайтеся, що на сторінці Правила опрацювання пошти активовано потрібне правило, а також підтверджено адресу, на яку потрібно надсилати листи.

Перевірте, чи немає описок у зазначеній вами адресі.

Також перевірте, чи не налаштовано у скриньці-одержувачі правила, що видаляють листи або переміщують їх у папку Спам.