Помилки відображення листа

  1. У листі немає зображень, оформлення
  2. Замість тексту дивні символи

У листі немає зображень, оформлення

Можливо, це відбувається з таких причин:
Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Знизилася швидкість інтернету

Закрийте всі вкладки в браузері, крім Пошти. Вимкніть мобільні програми, які використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Виникла проблема з мережевим з’єднанням

Щоб це перевірити, зайдіть у Пошту через мобільний інтернет. Якщо помилок нема, зверніться до служби підтримки вашого провайдера. Якщо ви користуєтеся робочою поштою, повідомте про проблему своєму системному адміністратору.

Замість тексту дивні символи

Ієрогліфи або незрозумілі символи з’являються через неправильне кодування сторінки. Кодування можуть змінити віруси або шкідливі програми.

Перевірте ваш комп’ютер за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool від «Лабораторії Касперського».