Помилки завантаження та відображення Пошти

Іноді під час роботи з Поштою припиняють працювати кнопки, не додається вкладення або браузер повідомляє про помилку.

Виберіть проблему:

Чому лічильник листів працює некоректно і як це виправити:

Браузер некоректно відображає сторінку

Щоб зменшити витрати трафіку, браузер зберігає копії відвіданих сторінок у кеші. Коли ви повторно переглядаєте сторінки, браузер може завантажувати їх дані з пам’яті. Наприклад, якщо браузер завантажить із пам’яті сторінку вхідних листів, ви побачите неактуальне значення лічильника.

Спробуйте оновити сторінку, щоб примусово завантажити її з інтернету. Якщо проблему не буде вирішено, очистіть кеш браузера та видаліть усі файли cookie.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Чому не відображаються елементи сторінки і як це виправити:

Браузер некоректно відображає сторінку

Щоб зменшити витрати трафіку, браузер зберігає копії відвіданих сторінок у кеші. Коли ви повторно переглядаєте сторінки, браузер може завантажувати їх дані з пам’яті. Наприклад, якщо браузер завантажить із пам’яті сторінку вхідних листів, ви побачите неактуальне значення лічильника.

Спробуйте оновити сторінку, щоб примусово завантажити її з інтернету. Якщо проблему не буде вирішено, очистіть кеш браузера та видаліть усі файли cookie.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Ви використовуєте застарілий браузер

Застарілий браузер може не підтримувати технології, які використовуються для швидкого та зручного завантаження сторінок. Установіть останню версію вашого браузера.

Знизилася швидкість інтернету

Закрийте всі вкладки в браузері, крім Пошти. Вимкніть мобільні програми, які використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Чому повна версія Пошти недоступна і як це виправити:
Ви використовуєте застарілий браузер

Застарілий браузер може не підтримувати технології, які використовуються для швидкого та зручного завантаження сторінок. Установіть останню версію вашого браузера.

В Internet Explorer 8 і вище вибрано не той режим сумісності

Якщо в Internet Explorer 8 і вище ви використовуєте режим сумісності зі старішою версією, це може призводити до помилок.

Встановіть Режим браузера і Режим документів відповідно до версії вашого браузера.

  1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
  2. Натисніть значок і виберіть значення згідно з версією вашого браузера.
    Примітка. Якщо ви використовуєте Internet Explorer 11 і новіше, виберіть значення Edge.
Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Ієрогліфи або незрозумілі символи з’являються через неправильне кодування сторінки. Кодування можуть змінити віруси або шкідливі програми.

Перевірте ваш комп’ютер за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool від «Лабораторії Касперського».

Чому лист відображається некоректно і як це виправити:
Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Знизилася швидкість інтернету

Закрийте всі вкладки в браузері, крім Пошти. Вимкніть мобільні програми, які використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Виникла проблема з мережевим з’єднанням

Щоб це перевірити, зайдіть у Пошту через мобільний інтернет. Якщо помилок нема, зверніться до служби підтримки вашого провайдера. Якщо ви користуєтеся робочою поштою, повідомте про проблему своєму системному адміністратору.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Якщо сторінка не завантажується або завантажується дуже довго, ви бачите повідомлення:
  • «Виникла помилка».
  • «Спробуйте оновити вкладку браузера або повторіть спробу через кілька хвилин».

  • «Зачекайте, будь ласка...».

  • «Завантаження сторінки займає багато часу».

  • «Спробуйте оновити сторінку або скористайтеся легкою версією Пошти».

Чому сторінка не завантажується та як це виправити:

Браузер некоректно відображає сторінку

Щоб зменшити витрати трафіку, браузер зберігає копії відвіданих сторінок у кеші. Коли ви повторно переглядаєте сторінки, браузер може завантажувати їх дані з пам’яті. Наприклад, якщо браузер завантажить із пам’яті сторінку вхідних листів, ви побачите неактуальне значення лічильника.

Спробуйте оновити сторінку, щоб примусово завантажити її з інтернету. Якщо проблему не буде вирішено, очистіть кеш браузера та видаліть усі файли cookie.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Ви використовуєте застарілий браузер

Застарілий браузер може не підтримувати технології, які використовуються для швидкого та зручного завантаження сторінок. Установіть останню версію вашого браузера.

Якщо рекомендації, наведені вище, не допомогли, можливо, проблеми виникли з таких причин:

Знизилася швидкість інтернету

Закрийте всі вкладки в браузері, крім Пошти. Вимкніть мобільні програми, які використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Виникла проблема з мережевим з’єднанням

Щоб це перевірити, зайдіть у Пошту через мобільний інтернет. Якщо помилок нема, зверніться до служби підтримки вашого провайдера. Якщо ви користуєтеся робочою поштою, повідомте про проблему своєму системному адміністратору.

В Internet Explorer 8 і вище вибрано не той режим сумісності

Якщо в Internet Explorer 8 і вище ви використовуєте режим сумісності зі старішою версією, це може призводити до помилок.

Встановіть Режим браузера і Режим документів відповідно до версії вашого браузера.

  1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
  2. Натисніть значок і виберіть значення згідно з версією вашого браузера.
    Примітка. Якщо ви використовуєте Internet Explorer 11 і новіше, виберіть значення Edge.

Повідомлення про помилку сертифіката безпеки починається з фрази:

  • «Ваше підключення не захищено».
  • «Сайт загрожує безпеці вашого комп’ютера».
  • «Помилковий сертифікат».
  • «Помилка в сертифікаті безпеки».
  • «Цьому з’єднанню не можна довіряти».

Чому з’являються помилки сертифіката безпеки і як їх виправити:

Помилки ненадійного з’єднання або некоректного сертифіката безпеки можуть виникнути через конфлікт між налаштуваннями браузера та комп’ютера. Також помилки може викликати робота антивірусу. Щоб зрозуміти причину помилки сертифіката, знайдіть її код у кінці повідомлення.

Код помилкиРішення
  • ssl_error_bad_cert_domain
Перевірте, що в адресний рядок браузера введено правильну адресу — mail.yandex.ua або passport.yandex.ua, а після ua стоїть символ /, а не крапка або інший символ.
  • err_cert_date_invalid
  • sec_error_oscp_invalid_signing_cert
  • sec_error_expired_issuer_certificate
  • sec_error_expired_certificate
  • sec_error_ocsp_future_response
Переконайтеся, що на комп'ютері коректно встановлено дату і час. Якщо їх налаштовано неправильно, система помилково визначає, що термін дії сертифіката ще не настав або вже закінчився.
  • err_cert_common_name_invalid
  • err_cert_authority_invalid
  • sec_error_unknown_issuer
Переконайтеся, що в налаштуваннях вашого антивірусу вимкнено перевірку HTTPS-з'єднань. Інформацію про те, як це зробити в Kaspersky Internet Security і ESET NOD32 Smart Security, див. під таблицею.

Якщо на вашому комп’ютері немає антивірусної програми, зловмисники могли підмінити сертифікат безпеки за допомогою шкідливого коду або атаки MITM. Перевірте ваш комп’ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool від «Лабораторії Касперського».