Сторінка Пошти не завантажується

Іноді під час роботи з Поштою сторінка не завантажується і ви бачите повідомлення про помилки:
  • «Виникла помилка».
  • «Спробуйте оновити вкладку браузера або повторіть спробу через кілька хвилин».

  • «Зачекайте, будь ласка...».

  • «Завантаження сторінки займає багато часу».

  • «Спробуйте оновити сторінку або скористайтеся легкою версією Пошти».

Найчастіше це відбувається з таких причин:

Браузер некоректно відображає сторінку

Щоб зменшити витрати трафіку, браузер зберігає копії відвіданих сторінок у кеші. Коли ви повторно переглядаєте сторінки, браузер може завантажувати їх дані з пам’яті. Наприклад, якщо браузер завантажить із пам’яті сторінку вхідних листів, ви побачите неактуальне значення лічильника.

Спробуйте оновити сторінку, щоб примусово завантажити її з інтернету. Якщо проблему не буде вирішено, очистіть кеш браузера та видаліть усі файли cookie.

Розширення блокують Яндекс.Пошту

Пошта може працювати некоректно через доповнення і розширення у браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Пошта працює неправильно через блокувальника реклами або розширення-антивірусу, додайте сторінку Пошти у винятки цього розширення. Інформацію про те, як додати сервіси Яндекса у винятки блокувальника реклами, див. у розділі Налаштувати розширення AdBlock Plus для коректної роботи Яндекса.

Ви використовуєте застарілий браузер

Застарілий браузер може не підтримувати технології, які використовуються для швидкого та зручного завантаження сторінок. Установіть останню версію вашого браузера.

Знизилася швидкість інтернету

Закрийте всі вкладки в браузері, крім Пошти. Вимкніть мобільні програми, які використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Виникла проблема з мережевим з’єднанням

Щоб це перевірити, зайдіть у Пошту через мобільний інтернет. Якщо помилок нема, зверніться до служби підтримки вашого провайдера. Якщо ви користуєтеся робочою поштою, повідомте про проблему своєму системному адміністратору.

В Internet Explorer 8 і вище вибрано не той режим сумісності

Якщо в Internet Explorer 8 і вище ви використовуєте режим сумісності зі старішою версією, це може призводити до помилок.

Встановіть Режим браузера і Режим документів відповідно до версії вашого браузера.

  1. Натисніть на клавішу F12 або виберіть у меню пункт Засоби розробника.
  2. Натисніть значок і виберіть значення згідно з версією вашого браузера.
    Примітка. Якщо ви використовуєте Internet Explorer 11 і новіше, виберіть значення Edge.