Карти

Карта не відображається

Яндекс.Карти можуть не відображатися з таких причин:

  1. Ви використовуєте браузер, який ми ще не підтримуємо. У цьому разі замість карти видно сірий прямокутник.

    Вирішення. Встановіть браузер, в якому можна працювати з картою:

    • Яндекс

    • Opera

    • Google Chrome

    • Internet Explorer (версія 9 і вище)

    • Mozilla Firefox.

    Список браузерів для роботи з нашим сервісом постійно розширюється.

  2. У браузері вимкнено підтримку JavaScript.

    Це легко перевірити за доступністю кнопок на карті: якщо видно усі кнопки (Лінійка, Панорами вулиць, Шари, Маршрути, Затори, Зворотний зв'язок), то JavaScript працює. Якщо видно тільки частину кнопок — значить, підтримку JavaScript вимкнено.

    Вирішення. Увімкніть підтримку JavaScript.

  3. Карту блокують захисні програми (наприклад, фаєрвол, антивірус або блокувальник реклами). У разі невдалих налаштувань такі програми можуть блокувати зображення, з яких складається карта. Зазвичай це робиться для того, щоб відсікти банерну рекламу, а критеріями фільтрації служать розміри зображень та їх URL.

    Можливо, увімкнено захист від завантаження зображень за допомогою JavaScript.

    Вирішення. Фрагменти наших карт мають розміри 256×256 пікселів — переконайтеся, що вони не заборонені до завантаження і вимкніть заборону, якщо вона є. Конкретні прийоми налаштування залежать від того, які саме програми ви використовуєте.

    Якщо увімкнено захист від завантаження зображень за допомогою JavaScript, то зніміть таку заборону для сервісу Яндекс.Карти.